Τον Σεπτέμβριο του 2018 αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, ο οποίος – με τη σειρά του – δύναται να δώσει το «πράσινο φως» για τη κυκλοφορία με ντιζελοκίνητους συρμούς. Το εν λόγω τμήμα κατασκευάζει η ΜΕΤΚΑ.
Αντίστοιχα, ηλεκτροκίνητα τρένα θα δρομολογούνται με την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εργασιών. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με ανάδοχο τον Άκτωρ εκτιμάται τον Σεπτέμβριο, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας, αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίησή του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας.
Η «Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων» (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου – Πάτρας είναι συνέχεια της «Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου, αποτελώντας το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.
Β. Βεγ.
Πηγή:
- Το Σεπτέμβριο παραδίδεται το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Δυνατότητα χρήσης ντιζελοκίνητων συρμών
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%BF/
Αντίστοιχα, ηλεκτροκίνητα τρένα θα δρομολογούνται με την ολοκλήρωση των αντίστοιχων εργασιών. Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης, με ανάδοχο τον Άκτωρ εκτιμάται τον Σεπτέμβριο, με διάρκεια κατασκευής 36 μήνες.
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας, αποτελεί ένα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίησή του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας.
Η «Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων» (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου – Πάτρας είναι συνέχεια της «Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων» Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου, αποτελώντας το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.
Β. Βεγ.
Πηγή:
- Το Σεπτέμβριο παραδίδεται το Κιάτο – Ροδοδάφνη. Δυνατότητα χρήσης ντιζελοκίνητων συρμών
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%BF/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου