Πιο συγκεκριμένα:
Έχει συσσωρευμένη οφειλή προς την ΕΕΣΣΤΥ ύψους πλέον των €13 εκ. (αφαιρούμενων των €3 εκ. τα οποία κατέβαλε την 2/3/18, μετά από επανειλημμένες οχλήσεις της ΕΕΣΣΤΥ και προειδοποιήσεις ότι την 6/3/18 θα ανέστειλε την παροχή υπηρεσιών συντήρησης).
Αρνείται να αναγνωρίσει την εκ των καθυστερήσεων πληρωμής οφειλή τόκων υπερημερίας για τα ποσά που δεν κατέβαλε εμπρόθεσμα.
Αρνείται να πληρώσει τα ποσά τα οποία αντιστοιχούν σε πληρωμή εργασίας κατά τα Σ/Κ, τις ΣΩ, τις νύκτες και τις εξαιρέσιμες του προσωπικού της ΕΕΣΣΤΥ.
Αρνείται να αποδεχθεί την οφειλή από την Συμπληρωματική Συντήρηση.
Η ΕΕΣΣΤΥ με την σχετική επισυναπτόμενη επιστολή προειδοποίησε για καταγγελία της Σύμβασης, αν δεν εξοφληθεί εντός 45 ημερών από την 25/2/18.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν εκτελεί ως όφειλε όσα δρομολόγια ΥΔΥ έχει αναλάβει ως συμβατική υποχρέωση να εκτελεί με σχετική σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο (έναντι ετήσιας αμοιβής €50.000.000) και τα αντίστοιχα στην ελάχιστη χιλιομετρική διάνυση ποσά Βασικής Συντήρησης που προβλέπονται στη Σύμβαση Συντήρησης με την ΕΕΣΣΤΥ.
Συνέπεια αυτού είναι η υποβάθμιση των υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο και ο υπολογισμός μικρότερου τιμήματος Βασικής Συντήρησης προς την ΕΕΣΣΤΥ κατά €750.000 (+Φ.Π.Α) τουλάχιστον τους τελευταίου 4 μήνες μόνο από την μείωση των δρομολογίων του προαστιακού σιδηρόδρομου στην διαδρομή Αθήνα- Χαλκίδα- Αθήνα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναλαμβάνοντας την εκτέλεση όλων των δρομολογίων Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας, ουσιαστικά έχει αποκλείσει οποιαδήποτε άλλη Σιδηροδρομική Επιχείρηση ήθελε να δραστηριοποιηθεί στο Ελληνικό Δίκτυο και εξαπατά το Ελληνικό Δημόσιο μη εκτελώντας σιωπηρά το σύνολο των δρομολογίων αυτών. Έτσι εισπράττει όμως την αντίστοιχη αποζημίωση και στερεί την δυνατότητα δραστηριοποίησης άλλης Σιδηροδρομικής Επιχείρησης, αφού παρουσιάζεται συνεχώς καλυμμένη η χωρητικότητα του δικτύου με Αμαξ, οι οποίες δεν εκτελούνται, αφήνοντας τους κατοίκους σημαντικών περιοχών χωρίς εξυπηρέτηση.
Πιο αναλυτικά:
εκτελούνται 12 ζεύγη Αμαξ μεταξύ Αθηνών- Χαλκίδας, αντί των 18 ανά ημέρα,
γίνονται λιγότερες συνδέσεις με το Αεροδρόμιο Αθηνών,
γίνεται μία σύνδεση ημερησίως, αντί των δύο, μεταξύ Αθηνών- Λιανοκλαδίου,
καμία σύνδεση αντί για δύο μεταξύ Αθηνών και Οινόης και τέλος,
γινόταν μία σύνδεση ημερησίως μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Ορμένιου, αντί για δύο, για χρονικό διάστημα δύο μηνών, κ.λ.π.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελώντας λιγότερες Αμαξ. καταβάλει λιγότερα τέλη υποδομής, συμβάλλοντας στην οικονομική δυσπραγία του ΟΣΕ.
Έτσι, με τα χρήματα τα οποία παρανόμως δεν καταβάλει εμπρόθεσμα στην ΕΕΣΣΤΥ αφενός και αφετέρου με το ποσόν το οποίο εξοικονόμησε μη εκτελώντας όλες τις Αμαξ ΥΔΥ, καταβάλλοντας επιπλέον εκ τούτου μειωμένα τέλη υποδομής και λαμβάνοντας την πλήρη αποζημίωση για τα Δρομολόγια ΥΔΥ, εξ όσων γνωρίζουμε, πιθανά απέκτησε οικονομική ρευστότητα τέτοια ώστε σήμερα και με ποσά προερχόμενα εν μέρει από τους ανωτέρω λόγους καταθέτει προσφορά για την αγορά της ΕΕΣΣΤΥ.
Καλούμε τις αρμόδιες Αρχές και την Ελληνική Δικαιοσύνη να διερευνήσει την βασιμότητα των ανωτέρω και την ύπαρξη τυχόν ευθυνών των εμπλεκόμενων με οποιοδήποτε τρόπο και από οποιαδήποτε θέση στην ανωτέρω διαδικασία, οι οποίοι δεν ανέδειξαν από αμέλεια ή δόλο τα παραπάνω σοβαρά ζητήματα.
Παρακαλούμε να ελεγχθούν τα ανωτέρω στοιχεία από τα εντεταλμένα όργανα, τα οποία θα αποφασίσουν για το νόμιμο ή όχι της μεταβίβασης των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Πηγή:
- ΠΑΡΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://eessty.gr/2018/03/15/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%BA%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου