ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ
Να τορπιλίσει την αποκρατικοποίηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/Rosco) επιχειρεί η διορισμένη διοίκηση του εταιρείας. Μία ημέρα πριν από το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς στον διαγωνισμό πώλησης του 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλός της παρεμβαίνουν στη διαδικασία με μια συνδικαλιστικού τύπου ανακοίνωση, που κάνει λόγο για «ξεπούλημα» της ΕΕΣΣΤΥ.
Συγκεκριμένα, τα δύο στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ καταφέρονται κατά του προσφερόμενου τιμήματος, κατά του ενδιαφερόμενου επενδυτή, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ επιπλέον κατηγορούν την τελευταία ότι παρανόμως δεν τους αποδίδει 15 εκατ. ευρώ. Οι αναρτήσεις είναι ανυπόγραφες, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες έγιναν από τον πρόεδρο της ΕΕΣΣΤΥ Γιάννη Αντωνιάδη και τον διευθύνοντα σύμβουλο Γεώργιο Αναγνωστόπουλο. Οι δύο τελευταίοι απλά γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους αυτή στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. λίγα λεπτά πριν αναρτηθούν οι μακροσκελείς αναρτήσεις στον ιστότοπο της εταιρείας.
Στις ανακοινώσεις των δύο πρώην συνδικαλιστών της ΕΕΣΣΤΥ, που έχουν χροιά συνδικαλιστικού λόγου, γίνεται λόγος για χαμηλό εικαζόμενο τίμημα στην πώληση της ΕΕΣΣΤΥ, που δεν αρμόζει στην οικονομική κατάσταση της επιχείρησης. «Αντί να πουληθεί έναντι μερικών εκατ. ευρώ, προτείνουμε να επαναπροκηρυχθεί διαγωνισμός για αναζήτηση επενδυτή ή επενδυτών με είσοδο έως 49% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Είμαστε σίγουροι ότι το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει περισσότερα χρήματα από όσα προσφέρει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ», αναφέρεται σε μία εκ των τριών ανακοινώσεων που έχουν αναρτηθεί.
Στην τρίτη ανακοίνωση, με τίτλο «Παρελκυστική και αντισυμβατική λειτουργία ΤΡΑΙΝΟΣΕ», ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ αναφέρουν ακόμη ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρεία τους, ήδη της χρωστάει 15 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει συσσωρευμένη οφειλή προς την ΕΕΣΣΤΥ ύψους πλέον των 13 εκατ. ευρώ (αφαιρουμένων των 3 εκατ. ευρώ τα οποία κατέβαλε στις 2/3/18, έπειτα από επανειλημμένες οχλήσεις της ΕΕΣΣΤΥ και προειδοποιήσεις ότι στις 6/3/18 θα ανέστελλε την παροχή υπηρεσιών συντήρησης). Επίσης την κατηγορεί ότι «αρνείται να αναγνωρίσει την εκ των καθυστερήσεων πληρωμής οφειλή τόκων υπερημερίας για τα ποσά που δεν κατέβαλε εμπρόθεσμα».
Η πρωτόγνωρη αυτή στάση της διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ αναμφίβολα γίνεται με την κάλυψη της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Εγινε δε μία ημέρα πριν από το άνοιγμα της προσφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα γίνει σήμερα το πρωί, κατά την προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.
Πηγή:
- Η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ επιχειρεί να «εκτροχιάσει» την αποκρατικοποίηση
http://www.kathimerini.gr/954145/article/oikonomia/epixeirhseis/h-dioikhsh-ths-eessty-epixeirei-na-ektroxiasei-thn-apokratikopoihsh
Να τορπιλίσει την αποκρατικοποίηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ/Rosco) επιχειρεί η διορισμένη διοίκηση του εταιρείας. Μία ημέρα πριν από το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς στον διαγωνισμό πώλησης του 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλός της παρεμβαίνουν στη διαδικασία με μια συνδικαλιστικού τύπου ανακοίνωση, που κάνει λόγο για «ξεπούλημα» της ΕΕΣΣΤΥ.
Συγκεκριμένα, τα δύο στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ καταφέρονται κατά του προσφερόμενου τιμήματος, κατά του ενδιαφερόμενου επενδυτή, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ επιπλέον κατηγορούν την τελευταία ότι παρανόμως δεν τους αποδίδει 15 εκατ. ευρώ. Οι αναρτήσεις είναι ανυπόγραφες, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες έγιναν από τον πρόεδρο της ΕΕΣΣΤΥ Γιάννη Αντωνιάδη και τον διευθύνοντα σύμβουλο Γεώργιο Αναγνωστόπουλο. Οι δύο τελευταίοι απλά γνωστοποίησαν την πρόθεσή τους αυτή στα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. λίγα λεπτά πριν αναρτηθούν οι μακροσκελείς αναρτήσεις στον ιστότοπο της εταιρείας.
Στις ανακοινώσεις των δύο πρώην συνδικαλιστών της ΕΕΣΣΤΥ, που έχουν χροιά συνδικαλιστικού λόγου, γίνεται λόγος για χαμηλό εικαζόμενο τίμημα στην πώληση της ΕΕΣΣΤΥ, που δεν αρμόζει στην οικονομική κατάσταση της επιχείρησης. «Αντί να πουληθεί έναντι μερικών εκατ. ευρώ, προτείνουμε να επαναπροκηρυχθεί διαγωνισμός για αναζήτηση επενδυτή ή επενδυτών με είσοδο έως 49% στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Είμαστε σίγουροι ότι το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει περισσότερα χρήματα από όσα προσφέρει σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ», αναφέρεται σε μία εκ των τριών ανακοινώσεων που έχουν αναρτηθεί.
Στην τρίτη ανακοίνωση, με τίτλο «Παρελκυστική και αντισυμβατική λειτουργία ΤΡΑΙΝΟΣΕ», ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ αναφέρουν ακόμη ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πρόκειται να εξαγοράσει την εταιρεία τους, ήδη της χρωστάει 15 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει συσσωρευμένη οφειλή προς την ΕΕΣΣΤΥ ύψους πλέον των 13 εκατ. ευρώ (αφαιρουμένων των 3 εκατ. ευρώ τα οποία κατέβαλε στις 2/3/18, έπειτα από επανειλημμένες οχλήσεις της ΕΕΣΣΤΥ και προειδοποιήσεις ότι στις 6/3/18 θα ανέστελλε την παροχή υπηρεσιών συντήρησης). Επίσης την κατηγορεί ότι «αρνείται να αναγνωρίσει την εκ των καθυστερήσεων πληρωμής οφειλή τόκων υπερημερίας για τα ποσά που δεν κατέβαλε εμπρόθεσμα».
Η πρωτόγνωρη αυτή στάση της διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ αναμφίβολα γίνεται με την κάλυψη της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Εγινε δε μία ημέρα πριν από το άνοιγμα της προσφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα γίνει σήμερα το πρωί, κατά την προγραμματισμένη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.
Πηγή:
- Η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ επιχειρεί να «εκτροχιάσει» την αποκρατικοποίηση
http://www.kathimerini.gr/954145/article/oikonomia/epixeirhseis/h-dioikhsh-ths-eessty-epixeirei-na-ektroxiasei-thn-apokratikopoihsh
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου