– Η ΕΕΣΣΤΥ σήμερα δεν έχει χρέη σε ιδιώτες ή το Δημόσιο, ούτε έχει πάρει χρηματοδότηση, δάνεια ή επιδοτήσεις από το Κράτος.
– Η ΕΕΣΣΤΥ πληρώνει κάθε χρόνο ενοίκια €2,65 εκ. στο Ελληνικό Δημόσιο (ΓΑΙΑΟΣΕ) για τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιεί. Τα μηχανοστάσια και τα εργοστάσια της ΕΕΣΣΤΥ λειτουργούν πλήρως, έχουν διαπιστευμένες συσκευές και μηχανολογικό εξοπλισμό. Χρειάζονται βελτιώσεις και εκσυγχρονισμό, τα οποία μπορεί να εκτελέσει η Εταιρεία. Σε καμία περίπτωση οι απαιτούμενες εργασίες δεν έχουν κόστος μεγαλύτερο από €5-6 εκ. σε βάθος τριετίας.
– Η ΕΕΣΣΤΥ λόγω αύξησης του κύκλου εργασιών της κατά 31,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και εξορθολογισμό των εξόδων της παρουσιάζει για πρώτη φορά θετικό μικτό αποτέλεσμα ύψους €5,24 εκ. για το 2017, παρά τη μείωση της αξίας των αποθεμάτων της κατά €6,5 εκ.
(Χωρίς την απομείωση αυτή θα εμφάνιζε κέρδη προφορών €2,9 εκ. για το 2017)
– Η ΕΕΣΣΤΥ έχει την απαιτούμενη ρευστότητα να συνεχίσει να λειτουργεί κερδοφόρα με μοναδικό μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο, χωρίς να επιβαρύνει τον Έλληνα πολίτη και συμβάλλοντας στα δημόσια έσοδα, μέσω της φορολογίας της, αν δεν ξεπουληθεί.
– Η ΕΕΣΣΤΥ μπορεί αν αφεθεί ελεύθερη να αναπτυχθεί στον τομέα των οχημάτων πάσης φύσεως, αναπτύσσοντας συνεργασίες με ξένους μεγάλους κατασκευαστές, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.
– Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα 15-3-18 οφείλει €14,7 εκ. στην ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με τα απογραφικά στοιχεία εργασίας των παραγωγικών συγκροτημάτων και τις νομίμως υπολογισμένες προσαυξήσεις της Βασικής Συντήρησης λόγω μη εκτέλεσης όλων των Αμαξ των Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας. Τα εν λόγω στοιχεία έχουν κοινοποιηθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει την βασιμότητά των.
– Η αξία των αποθεμάτων σε ανταλλακτικά τα οποία διαθέτει η ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με την από 22/2/18 αποτίμηση του ανεξάρτητου εκτιμητή MAZARS ανέρχεται σε €33 εκ.
Συνεπώς η θέση της Εταιρείας σήμερα, 15-3-18 είναι:
Κέρδη προ φόρων €2,9 εκ. για το 2017.
Αξία αποθεμάτων σε ανταλλακτικά €33 εκ.
Οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ €14,7 εκ
Χρέη 0€.
– Είναι προφανές πλέον ότι στον υπολογισμό του εύλογου τιμήματος της αγοράς της ΕΕΣΣΤΥ από τον οφειλέτη της (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ανωτέρω και κυρίως το ποσό των €14.7 εκ., αφού η ΕΕΣΣΤΥ δεν έχει οφειλές σε τρίτους ή το Δημόσιο, ώστε να μην ευνοηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ ,με το ποσό, (ή καλύπτοντας έστω ένα μεγάλο ποσοστό του τιμήματος), το οποίο της χρωστάει.
Πηγή:
- ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕΣΣΤΥ.
http://eessty.gr/2018/03/15/%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1/
– Η ΕΕΣΣΤΥ πληρώνει κάθε χρόνο ενοίκια €2,65 εκ. στο Ελληνικό Δημόσιο (ΓΑΙΑΟΣΕ) για τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιεί. Τα μηχανοστάσια και τα εργοστάσια της ΕΕΣΣΤΥ λειτουργούν πλήρως, έχουν διαπιστευμένες συσκευές και μηχανολογικό εξοπλισμό. Χρειάζονται βελτιώσεις και εκσυγχρονισμό, τα οποία μπορεί να εκτελέσει η Εταιρεία. Σε καμία περίπτωση οι απαιτούμενες εργασίες δεν έχουν κόστος μεγαλύτερο από €5-6 εκ. σε βάθος τριετίας.
– Η ΕΕΣΣΤΥ λόγω αύξησης του κύκλου εργασιών της κατά 31,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και εξορθολογισμό των εξόδων της παρουσιάζει για πρώτη φορά θετικό μικτό αποτέλεσμα ύψους €5,24 εκ. για το 2017, παρά τη μείωση της αξίας των αποθεμάτων της κατά €6,5 εκ.
(Χωρίς την απομείωση αυτή θα εμφάνιζε κέρδη προφορών €2,9 εκ. για το 2017)
– Η ΕΕΣΣΤΥ έχει την απαιτούμενη ρευστότητα να συνεχίσει να λειτουργεί κερδοφόρα με μοναδικό μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο, χωρίς να επιβαρύνει τον Έλληνα πολίτη και συμβάλλοντας στα δημόσια έσοδα, μέσω της φορολογίας της, αν δεν ξεπουληθεί.
– Η ΕΕΣΣΤΥ μπορεί αν αφεθεί ελεύθερη να αναπτυχθεί στον τομέα των οχημάτων πάσης φύσεως, αναπτύσσοντας συνεργασίες με ξένους μεγάλους κατασκευαστές, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.
– Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα 15-3-18 οφείλει €14,7 εκ. στην ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με τα απογραφικά στοιχεία εργασίας των παραγωγικών συγκροτημάτων και τις νομίμως υπολογισμένες προσαυξήσεις της Βασικής Συντήρησης λόγω μη εκτέλεσης όλων των Αμαξ των Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας. Τα εν λόγω στοιχεία έχουν κοινοποιηθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει την βασιμότητά των.
– Η αξία των αποθεμάτων σε ανταλλακτικά τα οποία διαθέτει η ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με την από 22/2/18 αποτίμηση του ανεξάρτητου εκτιμητή MAZARS ανέρχεται σε €33 εκ.
Συνεπώς η θέση της Εταιρείας σήμερα, 15-3-18 είναι:
Κέρδη προ φόρων €2,9 εκ. για το 2017.
Αξία αποθεμάτων σε ανταλλακτικά €33 εκ.
Οφειλές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ €14,7 εκ
Χρέη 0€.
– Είναι προφανές πλέον ότι στον υπολογισμό του εύλογου τιμήματος της αγοράς της ΕΕΣΣΤΥ από τον οφειλέτη της (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ανωτέρω και κυρίως το ποσό των €14.7 εκ., αφού η ΕΕΣΣΤΥ δεν έχει οφειλές σε τρίτους ή το Δημόσιο, ώστε να μην ευνοηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αγοράσει την ΕΕΣΣΤΥ ,με το ποσό, (ή καλύπτοντας έστω ένα μεγάλο ποσοστό του τιμήματος), το οποίο της χρωστάει.
Πηγή:
- ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΕΕΣΣΤΥ.
http://eessty.gr/2018/03/15/%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου