Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Δείτε σε ένα εποπτικό βίντεο (animation) την λειτουργία μια ντίζελ- ηλεκτροκίνητης μηχανής έλξης

Ευχαριστούμε  τη συνάδελφο
 Valli Arslanoglou για την αποστολή της διεύθυνσης του βίντεο:





Μια σύγχρονη μηχανή έλξης ντίζελ είναι μια τροποποιημένη έκδοση της ηλεκτράμαξας. 

Όπως και η ηλεκτράμαξα, διαθέτει ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε τροχοφόρο άξονα  που ελέγχονται με ηλεκτρονικά χειριστήρια. 

Έχει επίσης πολλά ίδια βοηθητικά συστήματα για ψύξη, φωτισμό, θέρμανση, πέδηση για τις επιβατάμαξες της σύνθεσης που έλκει. 

Οι  βασικές διαφορές της από μια ηλεκτράμαξα είναι :
α) ότι φέρει το δικό της σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, αντί να συνδέεται με έναν σταθμό απομακρυσμένης παραγωγής μέσω εναέριων καλωδίων ή τρίτης σιδηροτροχιάς. Ο σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αποτελείται από μια ή δύο μεγάλες μηχανές ντίζελ συνδεδεμένες με έναν ή δύο εναλλάκτες (γεννήτριες) που παράγουν τον απαραίτητο ηλεκτρισμό. Επίσης μια δεξαμενή καυσίμου ντίζελ είναι απαραίτητη. 
β) παράγει περίπου το 35% της ισχύος μιας ηλεκτράμαξας παρόμοιας βάρους.

Δείτε το εποπτικό βίντεο που ακοολουθεί:




Πηγή:
- Ντηζελο-ηλεκτρική Μηχανή έλξης
https://www.youtube.com/watch?v=YrGK4et_fEM&t=2s

- Diesel Locomotives
http://www.railway-technical.com/trains/rolling-stock-index-l/diesel-locomotives/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου