Ευχαριστούμε τον
Διαβάστε πρόσφατο δημοσίευμα των FSI για την ολοκλήρωση των έργων στον κύριο Σιδηροδρομικό άξονα της Ελλάδας και την δρομολόγηση των 2 πρώτων ETR470:
του Claudio Pilia
LEIANOKLADI (Ελλάδα) - Τα έργα στην Ελλάδα για τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων συνεχίζονται. Με μια δήλωση που κυκλοφόρησε την παραμονή των Χριστουγέννων, η ErgOSE (η εταιρεία που επιβλέπει την κατασκευή της υποδομής του ΟΣΕ) ανακοίνωσε ότι έχει πραγματοποιήσει με επιτυχία μια πρώτη δοκιμαστική διέλευση με τραίνο, στις 19 Δεκεμβρίου, στο τελευταίο τμήμα που βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή μεταξύ Λειανοκλαδίου και Δομοκού.
Ως εκ τούτου, η ολοκλήρωση των έργων στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, η οποία θα ενώσει τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας σε λιγότερο από 3,5 ώρες, πλησιάζει.
Αφού ολοκλήρωσε και εγκαινίασε την περασμένη άνοιξη το προτελευταίο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Λειανοκλαδίου, η εγκατάσταση των τελευταίων λεπτομερειών του συστήματος σηματοδότησης θα επιτρέψει, όπως ανακοινώθηκε από την ErgOSE, την παράδοση της υποδομής ήδη στα τέλη Ιανουαρίου με δοκιμή που αρχικά θα πραγματοποιηθεί με Ντίζελ ελκτική μηχανή και στη συνέχεια με ηλεκτροκίνητη.
Το έργο, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ (που χρηματοδοτείται εν μέρει από τα ευρωπαϊκά ταμεία περιφερειακής ανάπτυξης), έχει ήδη ολοκληρωθεί στο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού, εγκαταλείποντας την παλιά ορεινή χάραξη στην Κεντρική Ελλάδα μετά από περισσότερο από έναν αιώνα λειτουργίας.
Η Trenitalia, ο νέος ιδιοκτήτης της TrainOSE, θα κάνει τα υπόλοιπα: επανάσταση στο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, με ηλεκτρονικά εισιτήρια και (για πρώτη φορά στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων πληρωτέα με το PayPal), σύντομα θα στείλει τουλάχιστον δύο ETR.470, πιθανότατα μετά από ανακατασκευή τους για να είναι κατάλληλα για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Στον ορίζοντα, ακόμη και μια μεγάλη αναδιάρθρωση του σταθμού της Θεσσαλονίκης, που ως "αδελφή πόλη" της Αθήνας θα είναι σύντομα εξοπλισμένη και με το δικό της μετρό.
Claudio Pilia - 09 Ιανουαρίου 2019
Πηγή:
- Ελλάδα: Ολοκληρώνονται οι εργασίες στο τμήμα Λιανοκλάδι Δομοκός
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/8119
Ioannis Aslanidis
για την αποστολή του συνδέσμου:Διαβάστε πρόσφατο δημοσίευμα των FSI για την ολοκλήρωση των έργων στον κύριο Σιδηροδρομικό άξονα της Ελλάδας και την δρομολόγηση των 2 πρώτων ETR470:
του Claudio Pilia
LEIANOKLADI (Ελλάδα) - Τα έργα στην Ελλάδα για τα τραίνα υψηλών ταχυτήτων συνεχίζονται. Με μια δήλωση που κυκλοφόρησε την παραμονή των Χριστουγέννων, η ErgOSE (η εταιρεία που επιβλέπει την κατασκευή της υποδομής του ΟΣΕ) ανακοίνωσε ότι έχει πραγματοποιήσει με επιτυχία μια πρώτη δοκιμαστική διέλευση με τραίνο, στις 19 Δεκεμβρίου, στο τελευταίο τμήμα που βρίσκεται ακόμη υπό κατασκευή μεταξύ Λειανοκλαδίου και Δομοκού.
Ως εκ τούτου, η ολοκλήρωση των έργων στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, η οποία θα ενώσει τις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας σε λιγότερο από 3,5 ώρες, πλησιάζει.
Αφού ολοκλήρωσε και εγκαινίασε την περασμένη άνοιξη το προτελευταίο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Λειανοκλαδίου, η εγκατάσταση των τελευταίων λεπτομερειών του συστήματος σηματοδότησης θα επιτρέψει, όπως ανακοινώθηκε από την ErgOSE, την παράδοση της υποδομής ήδη στα τέλη Ιανουαρίου με δοκιμή που αρχικά θα πραγματοποιηθεί με Ντίζελ ελκτική μηχανή και στη συνέχεια με ηλεκτροκίνητη.
Οι εργαζόμενοι της Ergose σε μια γέφυρα
μεταξύ Λειανοκλαδίου και Δομοκού.
Το έργο, ύψους άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ (που χρηματοδοτείται εν μέρει από τα ευρωπαϊκά ταμεία περιφερειακής ανάπτυξης), έχει ήδη ολοκληρωθεί στο τμήμα μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού, εγκαταλείποντας την παλιά ορεινή χάραξη στην Κεντρική Ελλάδα μετά από περισσότερο από έναν αιώνα λειτουργίας.
Η Trenitalia, ο νέος ιδιοκτήτης της TrainOSE, θα κάνει τα υπόλοιπα: επανάσταση στο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, με ηλεκτρονικά εισιτήρια και (για πρώτη φορά στην ιστορία των ελληνικών σιδηροδρόμων πληρωτέα με το PayPal), σύντομα θα στείλει τουλάχιστον δύο ETR.470, πιθανότατα μετά από ανακατασκευή τους για να είναι κατάλληλα για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Στον ορίζοντα, ακόμη και μια μεγάλη αναδιάρθρωση του σταθμού της Θεσσαλονίκης, που ως "αδελφή πόλη" της Αθήνας θα είναι σύντομα εξοπλισμένη και με το δικό της μετρό.
Claudio Pilia - 09 Ιανουαρίου 2019
Πηγή:
- Ελλάδα: Ολοκληρώνονται οι εργασίες στο τμήμα Λιανοκλάδι Δομοκός
http://www.ferrovie.it/portale/articoli/8119
Με δυό λόγια θα μας φέρουν τα "σαπάκια" που παρόπλησαν οι Ελβετοί. Διαβάστε αυτό το ενδιαφέρον άρθρο:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.swissinfo.ch/eng/the-cisalpino-nears-the-end-of-the-line/30376548
Αυτή είναι η "επιτυχία" της ιδωτικοποίησης - που θα μας έφερναν τρένα και επενδύσεις οι Ιταλοί? Τρένα προβληματικά, παροπλησμένα για το "Καφενείον η Ελλας".
Δεν είναι αυτά που παρόπλισαν οι Ελβετοί. Είναι αυτά που λειτουργούν τώρα στην Ιταλία στην υπηρεσία λευκό βέλος. Τα pendolino είναι τα πιο κατάλληλα τρένα για την Ελλάδα. Το δίκτυο, οι σταθμοί, η αποστάσεις στο δίκτυο της Ελλάδας απαιτούν ένα τρένο υψηλής ταχύτητας μικρής κατηγορίας όπως pendolino, ice-t κλπ. Άρα πολύ καλά έκαναν και φέρνουν το συγκεκριμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφή