Πρόκειται για το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής από Τιθορέα μέχρι Δομοκό. Μέσω του συστήματος μπορούσε να γίνει τηλεχειρισμός των αλλαγών σε σταθμούς από απόσταση χωρίς να πρέπει οι σταθμοί να είναι επανδρωμένοι.
Με την εγκατάσταση του συστήματος αυτού, είχε αυξηθεί η χωρητικότητα της γραμμής κατά 70%.
'Ετσι πραγματοποιούνταν μέχρι πριν λίγες μέρες οι διασταυρώσεις στον ορεινό όγκο στη μονή γραμμή.
Εδώ και λίγες μέρες η κυκλοφορία διεξάγεται από την νέα χάραξη μέχρι το Σ.Σ. Αγγειών και έτσι η λειτουργία της Τηλεδιοίκησης Λιανοκλαδίου διακόπηκε.
Δείτε το βίντεο (Nikos Kantiris):
Στη συνέχεια παραθέτουμε δυο σχετικά με το σύστημα σχόλια των Απόστολος Αναστασιάδης και Κωστας Χαραλαμπου από μια ανάρτηση στο FB:
Απόστολος Αναστασιάδης Η Sasib έχει σταματήσει την υποστήριξη του συγκεκριμένου μοντέλου Τηλεδιοίκησης πάρα πολλά χρόνια...όπως με πληροφόρησε φίλος-γνώστης,όταν κάηκε ο Σ.Σ Καλλιπεύκης και μαζί με αυτό και όλο το Interlocking σύστημα του,έγινε ειδική παραγγελία για εμάς...ολοκαίνουργιο...(ο κούκος αηδόνι που λέμε)...τα τελευταία 15 χρόνια η συντήρηση της υφιστάμενης Τηλεδιοίκησης γινόταν είτε με βανδαλισμούς όμοιων ανταλλακτικών από Σταθμούς που έβγαιναν εκτός λειτουργίας για άλλους λόγους(πχ 2η γραμμή Ελευθεροχωρίου εκτός λόγω εκτροχιασμού) είτε με τις κλασσικές Ελληνικές πατέντες...
Κωστας Χαραλαμπου Όταν η sasib εγκατέστησε το σύστημα το έδωσε με max προοπτική λειτουργίας 15 ετών,και όχι 35ετίας.Ας είναι καλά ορισμένοι πρώην συνάδελφοί μου που εργάσθηκαν ηρωικά τα τελευταία χρόνια, έστω και με τον τρόπο που αναφέρεις.
Πηγή:
- Τηλεδιοίκηση Λιανοκλαδίου
https://www.youtube.com/watch?v=28hSZCjPUKE&feature=youtu.be
- https://www.facebook.com/Trainoandco/videos/2124572974288247/UzpfSTEwMDAwNTgzNTAwMDk0MDpWSzoyMDYxNzMyNjYzOTE4Njcx/
- https://www.facebook.com/groups/greektrainsclub/permalink/2196156127082761/?comment_id=2196159700415737&reply_comment_id=2196650603699980
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου