Ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός (Southern Locomotives Ltd) βασισμένος κυρίως σε εθελοντική εργασία συντηρεί ατμάμαξες. Δείτε φωτογραφίες από τη συντήρηση της 34028 Eddystone.
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε κάτι ανάλογο και στη χώρα μας για να συντηρηθούν και να ξανακυκλοφορήσουν οι σωζόμενες Λβ, οι ατμάμαξες του Πηλίου, τα σωζόμενα οχήματα του τραμ της Θεσσαλονίκης, το GM που βρίσκεται στον Παλιοφάρσαλο, η Κραϊόβα κλπ κλπ
Δείτε φωτογραφίες...
Η αποκατάστασή της ολοκληρώθηκε το 2003. Από τότε κυκλοφορεί σε δρομολόγια των Swanage Railway μέχρι τις 17 Αυγούστου 2014 οπότε και βγήκε εκτός κυκλοφορίας για εργασίες Γενικής επισκευής (προγραμματίζονται ανά δεκαετία). Οι εργασίες της Γενικής Επισκευής ολοκληρώνονται και αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια το 2020.
Restoration completed in 2003. In service on the Swanage Railway until it was withdrawn for 10-year overhaul on 17th August 2014. It is currently being overhauled, with a view to returning to service in 2020.
Technical Details – Locomotives
Original
Wheel Arrangement: 4-6-2
Cylinders (3): 16 in. x 24 in.
Boiler Pressure <C.1952: 280 lb/sq.in.
Boiler Pressure >C.1952: 250 lb/sq.in.
Tractive Effort 280 lb/sq.in. 31,050 lb.
Tractive Effort 250 lb/sq.in. 27,715 lb.
Power Classification: 7P 5F
Driving Wheel Diameter: 6 ft. 2 in.
Pony Wheel Diameter: 3 ft. 1 in.
Trailing Wheel Diameter:3 ft. 1 in.
Length, Loco and Tender:67 ft. 5 in.
Weight (8 ft. 6 in. wide):86 tons
Weight (9 ft wide): 87 tons 18 cwt.
Rebuilt
Wheel Arrangement: 4-6-2
Cylinders (3): 16 in. x 24 in.
Boiler Pressure:250 lb/sq.in.
Tractive Effort 250 lb/sq.in.27,715 lb.
Power Classification: 7P 5F
Driving Wheel Diameter: 6 ft. 2 in.
Pony Wheel Diameter: 3 ft. 1 in.
Trailing Wheel Diameter:3 ft. 1 in.
Length Loco and Tender: 67 ft. 5 in.
Weight: 91 tons 13 cwt.
Πηγή:
- https://www.facebook.com/SouthernLocomotivesLtd/
- https://www.facebook.com/david.corker.104/posts/440360150205380
- http://www.southern-locomotives.co.uk/34028/34028_Appeal.html
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε κάτι ανάλογο και στη χώρα μας για να συντηρηθούν και να ξανακυκλοφορήσουν οι σωζόμενες Λβ, οι ατμάμαξες του Πηλίου, τα σωζόμενα οχήματα του τραμ της Θεσσαλονίκης, το GM που βρίσκεται στον Παλιοφάρσαλο, η Κραϊόβα κλπ κλπ
Δείτε φωτογραφίες...
Η αποκατάστασή της ολοκληρώθηκε το 2003. Από τότε κυκλοφορεί σε δρομολόγια των Swanage Railway μέχρι τις 17 Αυγούστου 2014 οπότε και βγήκε εκτός κυκλοφορίας για εργασίες Γενικής επισκευής (προγραμματίζονται ανά δεκαετία). Οι εργασίες της Γενικής Επισκευής ολοκληρώνονται και αναμένεται να επιστρέψει στα δρομολόγια το 2020.
Restoration completed in 2003. In service on the Swanage Railway until it was withdrawn for 10-year overhaul on 17th August 2014. It is currently being overhauled, with a view to returning to service in 2020.
Technical Details – Locomotives
Original
Wheel Arrangement: 4-6-2
Cylinders (3): 16 in. x 24 in.
Boiler Pressure <C.1952: 280 lb/sq.in.
Boiler Pressure >C.1952: 250 lb/sq.in.
Tractive Effort 280 lb/sq.in. 31,050 lb.
Tractive Effort 250 lb/sq.in. 27,715 lb.
Power Classification: 7P 5F
Driving Wheel Diameter: 6 ft. 2 in.
Pony Wheel Diameter: 3 ft. 1 in.
Trailing Wheel Diameter:3 ft. 1 in.
Length, Loco and Tender:67 ft. 5 in.
Weight (8 ft. 6 in. wide):86 tons
Weight (9 ft wide): 87 tons 18 cwt.
Rebuilt
Wheel Arrangement: 4-6-2
Cylinders (3): 16 in. x 24 in.
Boiler Pressure:250 lb/sq.in.
Tractive Effort 250 lb/sq.in.27,715 lb.
Power Classification: 7P 5F
Driving Wheel Diameter: 6 ft. 2 in.
Pony Wheel Diameter: 3 ft. 1 in.
Trailing Wheel Diameter:3 ft. 1 in.
Length Loco and Tender: 67 ft. 5 in.
Weight: 91 tons 13 cwt.
Πηγή:
- https://www.facebook.com/SouthernLocomotivesLtd/
- https://www.facebook.com/david.corker.104/posts/440360150205380
- http://www.southern-locomotives.co.uk/34028/34028_Appeal.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου