ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΣΠΑΠ ΘΕΤΟΥΝ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥΣ ΤΟ 1937 (8 διπλές αρθρωτές Linke Hofmann/MAN & 8 μονές Α/Α DWF/Uerdingen/MAN, με 4 ρεμούλκες.
Τα πρώτα δρομολόγια που εφαρμόστηκαν με Α/Α, ησαν η "υπερταχεία" Πειραιώς-Αθηνών-Πατρών-Πυργου-Αρχαίας Ολυμπίας (για πρωτη φορά τοτε, η Ολυμπία συνδέθηκε αυθημερον και κατ ευθειαν με την Αθηνα) και η ταχεία Πειραιώς-Αθηνών-Τριπόλεως-Καλαμών.
Διαβαστε στο αποκομμα της εφημεριδας τι εξοικονομηση χρονου πετυχαν απεναντι στα προυπαρχοντα τοτε ατμήλατα δρομολογια.
Ηταν μια επανασταση για τις τοτε υπεραστικες συγκοινωνιες (την ιδια εποχη οι ΣΕΚ ειχαν παρει δοκιμαστικα μολις 2 αυτοκινητάμαξες -τις Floridsdorf- για τοπικα δρομολογια Αθηνών-Χαλκιδας και Θεσσαλονικης-Σερρών, ενώ ακόμα και οι Γαλλοελληνικοί Σιδηροδρομοι / ΓΕΣ τους ξεπέρασαν εχοντας προμηθευτει το ιδιο ετος και αυτοί, 3 αυτοκινητάμαξες DUWAG/MAN για την ταχυσύνδεση Αλεξανδρουπολης-Νεας Ορεστιάδας)
Πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου