Με αφορμή την ανάρτηση της παραπάνω φωτογραφίας από το Spiros Nikolopoulos
ας θυμηθούμε μια σειρά από εξαγγελίες για την έναρξη των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη Βόρεια Πελοπόννησο, μεταξύ Κιάτου - Αιγίου, που δυστυχώς μέχρι σήμερα όλες έχουν διαψευσθεί.
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε τραίνα (ντηζελοκίνητα αρχικά) μέχρι το Αίγιο.
Δείτε τα παλιότερα δημοσιεύματα:
Δείτε ακόμη:
Εκτιμήσεις ολοκλήρωσης του έργου το 2021
Του Φάνη Ζώη
fzois@naftemporiki.gr
Την αλλαγή στον τρόπο μετακίνησης σε όλη τη βόρεια Πελοπόννησο θα σημάνει από τον νέο χρόνο η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού διαδρόμου μέχρι το Αίγιο, έπειτα από 10 χρόνια διακοπής, με δεδομένο ότι το τρένο θα καλύπτει τα σημαντικότερα αστικά κέντρα της περιοχής, όπως το Ξυλόκαστρο, την Ακράτα, το Διακοπτό και το Αίγιο που θα γίνει ο νέος τερματικός σταθμός.
Ο μετασχηματισμός του Σιδηρόδρομου συνεχίζεται και μάλιστα με προοδευτικά βήματα.
Τα επόμενα βήματα θα είναι σταδιακά για τον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκης.
ενώ σήμερα 6/10/2016 σχεδόν δυο χρόνια μετά ο ίδιος δικτυακός τόπος επαναλαμβάνει την πρόβλεψη του για ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων και πάλι σε δυο χρόνια!!! στο άρθρο του με τίτλο "Δύο χρόνια μας χωρίζουν από τη λειτουργία σύγχρονου σιδηρόδρομου από Βόρεια Πελοπόννησο μέχρι Θεσσαλονίκη"
Για λόγους εγκυρότητας χρησιμοποιήθηκε η ίδια φωτογραφία και οι ίδιες ακριβώς λέξεις με ελάχιστες (ημερολογιακές κυρίως διαφορές). Έτσι όσοι διαθέτουν παρατηρητικότητα μπορούν να εξασκηθούν στο να βρουν τις διαφορές. Για όσους βαριούνται δίνουμε στο τέλος της δικής μας ανάρτησης την λύση του κουίζ...
Πως να μην τους πιστέψει κανείς; εδώ και δυο χρόνια έχουν σταθερές απόψεις. τα σιδηροδρομικά έργα από βόρεια Πελοπόννησο μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα ολοκληρωθούν σε δυο ακριβώς χρόνια από το εκάστοτε σήμερα...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο τους (στην μορφή του 2016):
ας θυμηθούμε μια σειρά από εξαγγελίες για την έναρξη των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη Βόρεια Πελοπόννησο, μεταξύ Κιάτου - Αιγίου, που δυστυχώς μέχρι σήμερα όλες έχουν διαψευσθεί.
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε τραίνα (ντηζελοκίνητα αρχικά) μέχρι το Αίγιο.
Δείτε τα παλιότερα δημοσιεύματα:
Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019
H σιδηροδρομική γραμμή φτάνει στο Αίγιο...
Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του Χρήστος Ζαχαρής :
Το εναπομένον σιδηροδρομικό τμήμα μεταξύ σήραγγας Μελισσίου και Σ.Σ.Κιάτου ολοκληρώθηκε.
Πλέον η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει μέχρι το Αίγιο.
Το εναπομένον σιδηροδρομικό τμήμα μεταξύ σήραγγας Μελισσίου και Σ.Σ.Κιάτου ολοκληρώθηκε.
Πλέον η σιδηροδρομική γραμμή φτάνει μέχρι το Αίγιο.
Δείτε ακόμη:
Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2018
Επαναλειτουργεί το α' εξάμηνο 2019 η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Αίγιο
Εκτιμήσεις ολοκλήρωσης του έργου το 2021
Του Φάνη Ζώη
fzois@naftemporiki.gr
Την αλλαγή στον τρόπο μετακίνησης σε όλη τη βόρεια Πελοπόννησο θα σημάνει από τον νέο χρόνο η επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού διαδρόμου μέχρι το Αίγιο, έπειτα από 10 χρόνια διακοπής, με δεδομένο ότι το τρένο θα καλύπτει τα σημαντικότερα αστικά κέντρα της περιοχής, όπως το Ξυλόκαστρο, την Ακράτα, το Διακοπτό και το Αίγιο που θα γίνει ο νέος τερματικός σταθμός.
Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018
Στα τέλη του 2018 η λειτουργία με διπλή γραμμή στο Κιάτο-Ροδοδάφνη
Σημαντική είναι η πρόοδος στο σιδηροδρομικό έργο που θα "αναστήσει" τη λειτουργία στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com η τοποθέτηση της διπλής επιδομής (γραμμές δηλαδή) προχωρά με γρήγορους πλέον ρυθμούς και έχει φτάσει από το Αίγιο μέχρι σχεδόν το Δερβένι έχοντας καλύψει το στρώσιμο γραμμών σε περίπου 40χλμ μήκος (οι γραμμές έχουν ξεκινήσει αντίστροφα από δυτικά προς ανατολικά).
Κυριακή, 4 Φεβρουαρίου 2018
Το Φθινόπωρο σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο
Ο μετασχηματισμός του Σιδηρόδρομου συνεχίζεται και μάλιστα με προοδευτικά βήματα.
Τα επόμενα βήματα θα είναι σταδιακά για τον διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκης.
Τρίτη, 25 Απριλίου 2017
Αθήνα-Αίγιο σε 100 λεπτά από το τέλος του 2017
Στο Αίγιο θα φτάσει το σύγχρονο τρένο σε μερικούς μήνες. Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com το έργο του στρωσίματος γραμμών από Αίγιο μέχρι Κιάτο (όπου θα συνδεθεί με την λειτουργούσα σιδηροδρομική γραμμή) πάει αρκετά καλά και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί.
Αυτό με τη σειρά του θα σημάνει, μετά από μία ολιγόμηνη περίοδο δοκιμαστικών δρομολογίων για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του τρένου, την επανέναρξη των δρομολογίων μεταξύ Αιγίου και Αθήνας, ύστερα από σχεδόν 12 χρόνιας απουσίας του μέσου,
Αυτό με τη σειρά του θα σημάνει, μετά από μία ολιγόμηνη περίοδο δοκιμαστικών δρομολογίων για να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του τρένου, την επανέναρξη των δρομολογίων μεταξύ Αιγίου και Αθήνας, ύστερα από σχεδόν 12 χρόνιας απουσίας του μέσου,
Κυριακή, 9 Απριλίου 2017
Αντίστροφη μέτρηση στους Σιδηρόδρομους: 14 μήνες για τη λειτουργία Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη
Το ypodomes.com εγκαινιάζει από αυτό τον μήνα την Αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία νέων τμημάτων του Σιδηρόδρομου στη χώρα. Μετά από πολλά χρόνια ...φαγούρας, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα. Από τα έργα που θα δείτε παρακάτω, έχει μπει ως τελικός χρόνος, ο Ιούνιος (και όχι ο Μάρτιος) του 2018 που θα ολοκληρωθεί το τελευταίο τμήμα του Σιδηροδρομικού άξονα Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη. Τώρα είμαστε 14 μήνες πριν την ολοκλήρωση αυτού του ονείρου που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Για να δούμε:
Πέμπτη, 2 Μαρτίου 2017
Αντίστροφη μέτρηση στους Σιδηρόδρομους: 13 μήνες για τη λειτουργία Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη
Το ypodomes.com εγκαινίασε από τον προηγούμενο μήνα την Αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία νέων τμημάτων του Σιδηρόδρομου στη χώρα. Μετά από πολλά χρόνια ...φαγούρας, φαίνεται πως πραγματικά ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα σοβαρό σιδηροδρομικό δίκτυο, μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα. Από τα έργα που θα δείτε παρακάτω, έχει μπει ως τελικός χρόνος, ο Μάρτιος του 2018 που θα ολοκληρωθεί το τελευταίο τμήμα του Σιδηροδρομικού άξονα Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη. Τώρα είμαστε 13 μήνες πριν την ολοκλήρωση αυτού του ονείρου που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Για να δούμε:
Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016
Βρείτε τις διαφορές ανάμεσα σε δυο "προφητικά" άρθρα του ypodomes.com για την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων
Στις 28/11/2014 ο δικτυακός τόπος ypodomew.com δημοσίευσε άρθρο με τίτλο "24 μήνες μας χωρίζουν από τη λειτουργία σύγχρονου σιδηρόδρομου από Βόρεια Πελοπόννησο μέχρι Θεσσαλονίκη",
Για λόγους εγκυρότητας χρησιμοποιήθηκε η ίδια φωτογραφία και οι ίδιες ακριβώς λέξεις με ελάχιστες (ημερολογιακές κυρίως διαφορές). Έτσι όσοι διαθέτουν παρατηρητικότητα μπορούν να εξασκηθούν στο να βρουν τις διαφορές. Για όσους βαριούνται δίνουμε στο τέλος της δικής μας ανάρτησης την λύση του κουίζ...
Πως να μην τους πιστέψει κανείς; εδώ και δυο χρόνια έχουν σταθερές απόψεις. τα σιδηροδρομικά έργα από βόρεια Πελοπόννησο μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα ολοκληρωθούν σε δυο ακριβώς χρόνια από το εκάστοτε σήμερα...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο τους (στην μορφή του 2016):
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου