Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

Διαβάστε το σχόλιο του Θάνου Βούρδα πρώην Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών για το πρόσφατο Μνημόνιο μεταξύ Υπουργείου και της Ιταλικής FSI (μετόχου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

Κάθε επένδυση στο Σιδηρόδρομο είναι θετική. Είναι βήμα ανάπτυξης και προοδου.
Όμως θα ήταν χρήσιμο να δοθεί το μνημόνιο στη δημοσιότητα. Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι που πρέπει να κρυφτεί...
Η νέα σύμβαση δεν μπορεί να είναι ίδια με την προηγούμενη. Η ισχύουσα αφορούσε και τα δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη και το ποσό αυτό πρέπει να δοθεί σε νέα δρομολόγια τώρα που υπάρχει η καινούργια Γραμμή.




Και είναι περίπου 15εκ. Ευρώ αυτό το ποσό. Πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες ποια είναι τα δρομολόγια που θα ενισχυθούν ή θα προστεθούν.

Επιπλέον πόσα χρόνια σύμβασης επιτρέπει ο Κοινοτικός Κανονισμός; 10 εάν δεν κάνω λάθος....

Και καλό θα είναι στις επενδύσεις να μην συνυπολογίζονται συνολικά κόστη μισθοδοσίας. Αυτά είναι υποχρέωση του εργοδότη προς το προσωπικό του για να παρέχει το έργο που έχει αναλάβει.

750 εκ. Ευρώ βάζει το Ελληνικό Δημόσιο.

Καλό είναι να γνωρίζουμε που και επίσης σε τι ακριβώς αναφέρονται τα 2,5 δισ. των επενδύσεων.

Ο σιδηρόδρομος είναι πηγή ανάπτυξης και καλό είναι να είναι και διάφανη πηγή.

Πηγή:
https://www.facebook.com/thanos.vourdas/posts/10157787895398695

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου