αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του
George Nathenas
ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΟ "ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ" ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΜΕ ΣΤΑΔΙΑΚΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΑΝ ΔΕΝ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΡΑΚΟΝΤΕΙΑΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑς
Μην τολμησει καν κανεις να μου γραψει η να μου κανει υποδειξη για το πως ειναι διαμορφωμενος ο ("τεραστιος και χαοτικος") εν λογω χωρος αναμεσα στον νέο Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ) και το Μηχανοστασιο Θεσσαλονικης (ΜΘ) -αυτο που λεμε ρεμιζα των επιβατικων αμαξοστοιχιων του ΟΣΕ- γιατι θα τ ακουσει. Τον γνωριζω με κλειστα ματια και τον εχω διατρέξει παμπολλες φορες στο παρελθον. Να σημειωσω οτι ο χωρος του αεροδρομιου της Μικρας μπορει και ναναι ακομα πιο μεγαλος, δεν καιγονται ομως αεροπλανα η αλλα οχηματα σε αυτον
Το θεμα ειναι οτι τα ψεματα τελειωσανε, οι καραμελες για τα "παλια και αχρηστα βαγονια που πρεπει να απομακρυνθουν" μας τελειωσαν....Τα βαγονια αυτα απομακρυνθηκαν στο ελεος του Θεου και των κλεφτων μεταλλου και τωρα ηρθε η σειρα ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ ΟΣΕ (η μαλλον της ΓΑΙΑ-ΟΣΕ πλεον) να αρχισει να καιγεται. Το ειχαμε προβλεψει και δυστυχως πεσαμε μεσα....
ΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, οπως μπορειτε να δειτε στο ρεπορταζ και της σημερινες φωτογραφιες που αναρτω παρακατω, ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΒΑΓΟΝΙΑ τυπου "Modular" των Προγραμματικων Συμφωνιών του 1997 (κατασκευης Κιολειδη και Ελληνικων Ναυπηγειων) που ηρθαν στο δικτυο το 2004, και ειναι από αυτα που στελεχωνουν τις συγχρονες επιβατικες αμαξοστοιχιες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Βαγονια που ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ και απαιτει να τα χρησιμοποιει.
Υπαρχουν βαρειες ευθυνες γι αυτη την ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ασυδοσια και αδιαφορια που εγινε πλεον ΜΙΘΡΙΔΑΤΙΣΜΟΣ σε οτι αφορα την φυλαξη και την προστασια του ευαισθητου αυτου χωρου, οπου παραμενουν οι συνθεσεις των επιβατικων αμαξοστοιχιων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ουτε στην Μπουρκινα Φασου ή το Βελγικο Κογκο δεν θα ειχε επαναληφθει παραπανω απο 5 φορες το ιδιο κρουσμα εμπρησμου βαγονιων σε κεντρικο αμαξοστασιο του σιδηροδρομικου τους δικτυου, χωρις να εχουν ληφθει μετρα.
Μοναχα η ΕΕΣΣΤΥ προς τιμην της πηρε μετρα και εφτιαξε νεα ασφαλη περιφραξη στον χωρο του Εργοστασιου Οχηματων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗς (ΕΟΘ). Οι υπολοιπες σιδηροδρομικες εταιρειες περι τινος τυρβαζουν ? γιατι δεν πυκνωνει η φυλαξη στα σημεια εισοδου παραβατικων στοιχειων (καταληψιων, κλεφτων, γκραφιταδων κλπ) μη εχοντων σχεση με τον σιδηροδρομο ? γιατι δεν περιφρασσονται και τα υπολοιπα συγκροτηματα και οπου υπαρχουν τα αναγκαια ανοιγματα για την εισοδο των γραμμων να μπουν φυλακια φυλαξης, ειτε με σεκιουριταδες ειτε με αστυνομικους (αφου σιδηροδρομικοι δεν περισσευουν) ? εχουν τοποθετηθει καμερες σε επικαιρα σημεια για να ελεγχουν τον χωρο και τις κινησεις του ? γιατι δεν βελτιωνεται αμεσα ο φωτισμος στα σημεια αυτα, γιατι δεν έχει εκπονηθει ακόμη ένα αποτελεσματικό σχεδιο αμεσης κινητοποιησης για εκκενωση βαγονιων μολις εντοπιζονται καταληψιες σε συνεργασια με την Αστυνομια ? Εχει καταστρωθει τετοιο σχεδιο εκτακτης αναγκης και επιχειρησιακου χαρακτηρα για την αντιμετωπιση αυτης της εκρυθμης καταστασης η πρεπει πρωτα να θρηνησουμε την απωλεια και αλλων πολυτιμων μοναδων του ελληνικου σιδηροδρομου που επαναλαμβανω, εχει χρυσοπληρωσει ο ελληνικος λαος ?
Ειναι καιρος πλεον (ειμαστε στο δωδεκα ΚΑΙ πεντε) οι αρμοδιοι σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, απο τα δυο συναρμοδια Υπουργεια Μεταφορων και Προστασιας του Πολιτη, μεχρι τον ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ΓΑΙΑ-ΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, τοσο σε κεντρικο, οσο και σε τοπικο επιπεδο, μαζι με την ΕΛΑΣ, να μαζευτουν και να δωσουν μια οριστικη αποτρεπτική-προληπτική αλλά και κατασταλτικη λυση σε αυτο το προβλημα που εγινε πλεον καρκινωμα και απειλει την ηδη κουτσουρεμενη λειτουργια του σιδηροδρομου στη χωρα μας και ιδιαίτερα στη Βορειο Ελλαδα...
Πηγή:
- https://www.facebook.com/groups/greektrainsclub/permalink/2777820008916367/
- https://piraeuspress.gr/hellas/388816/stigmes-tromou-sti-thessaloniki-megali-fotia-se-vagoni-trenou-foto/?fbclid=IwAR21f1xuR6meTFb0sqmqyOw6JYBnuhJAxSKKGM8XBJcudYeGc6k66VZb_nU
- https://youtu.be/ELnla5koJVU
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου