Σάββατο, 9 Μαρτίου 2019

Σε δολιοφθορά οφείλεται ο εκτροχιασμός του συρμού του Ηλεκτρικού στο Ν. Ηράκλειο


Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση του
George Nathenas:

Ημουν ενας απο τους επιβατες του συρμού που εκτροχιαστηκε στο Νεο Ηρακλειο, χτες το βραδυ, γυρω στις 23.30. Γυριζα από ενα γραφειο συγκοινωνιακών μελετών οπου βρισκομουν νωριτερα και επιβιβαστηκα στο συρμό στη Νερατζιωτισσα. Ο συρμος ειχε ευτυχως μικρη πληροτητα (γυρω στο 30%) και ολοι σχεδον ειμασταν καθισμενοι, εκτος απο οσους ειχαν σηκωθει για να κατεβουν Νεο Ηρακλειο. Ηδη ομως οταν μπηκα, παρατηρησα οτι η τζαμαρια μιας θυρας ηταν σπασμενη απο πετρα, και μου ειπαν οτι ο συρμος ειχε υποστει λιθοβολισμο, λιγω ωρα πριν, στην περιοχη Αμαρουσιου. Πλησιαζοντας στο σταθμο Νεου Ηρακλειου, στο υψος του επιστάθμου (σύρτη) του σταθμού για την ακριβεια, ο συρμός έκανε μια ακαριαία πέδηση, παρα πολυ αποτομη κι υστερα χτυπησε με παταγο πανω σε κάτι, τρανταχτηκε και σταματησε και σβησανε τα φωτα και μειναμε στο σκοταδι.



Καταλαβα οτι με κατι συγκρουστηκαμε, οχι τραινο, αλλα κατι αλλο. Το βαγονι μου ηταν προς το τελος της συνθεσης, αλλα κοιτωντας απο τα παραθυρα της αριστερης πλευρας στην κατευθυνση προς Αθηνα, διαπιστωσα οτι το πρωτο βαγονι του τραινου ειχε εκτροχιαστει, ειχε σπασει την ηλεκτροφορο (για την ακριβεια την λυγισε προς τα αριστερα) και ειχε στραφει προς την πλευρα της τροχιας ανοδου, μπαινοντας στο περιτυπωμα της. Κοιτωντας προσεκτικωτερα, διαπιστωσα οτι στην γραμμή καποιοι ειχαν βαλει σωρο απο εμποδια, μαδερια , ξυλα και αλλα υλικα, τα οποια ο συρμος σκορπισε προς τ αριστερα, αλλα πατωντας τα εκτροχιαστηκε. Ηταν σαμποταζ απο καποια κ@λοπαιδα προφανως, αλλα μου κανει τρομερη εντυπωση, πως κανεις απο τους σεκιουριτυ και τους επιβατες του σταθμου δεν ειχε αντιληφθει τιποτα.

Στη συνεχεια, εγινε η επιχειρηση απεγκλωβισμου μας, που δεν ηταν και τοσο απλη, αφου το βαγονι μας ηταν εκτος αποβαθρας και επρεπε να πηδηξουμε απο σημαντικο υψος πανω σε σκυρα, αλλα και την...ηλεκτροφορο, που λογω του κλειδιου της κυριας γραμμης με την γραμμη του συρτη, ηταν απο την δεξια πλευρα σ αυτο το σημειο. Φωναξα στους νεαρους στην πλειοψηφια τους συνεπιβατες μου, να μην πηδηξουν και να περιμενουμε να ερθει καποιος πιστοποιημενος υπαλληλος της ΣΤΑΣΥ (οδηγια που μου εδωσε και ο φιλος Βασίλης Κατσαρέας στον οποιο τηλεφωνησα αμεσως). Πραγματι ηρθε και μας βοηθησε να κατεβουμε και να βγουμε εξω. Πηγαινοντας μπροστα, ειδα οτι ο συρμος κατα το ημισυ περιπου ειχε μπει στην αποβαθρα και το πρωτο βαγονι ηταν εκκτροχιασμενο προς τ αριστερα και ευτυχως, που λογω νυχτας και αραιης κυκλοφοριας, δεν ερχοταν απεναντι εξ αντιθετου αλλος συρμος, γιατι θα ειχαμε θυματα. Ο ηλεκτροδηγος ειχε ριξει ενα μονωτηρα (βραχυκυκλωτή- σιδερο γεφυρωσης της ηλεκτροφορου με τη μια τροχια) και το ρευμα ειχε πεσει.

Μετα ηρθε και η αστυνομια, αλλα εγω τηλεφωνησα στο γιο μου, και ο Μανωλης εσπευσε με το αμαξι του και με μαζεψε..(ηταν ο τριτος εκτροχιασμος που μου εχει τυχει, ο πρωτος ηταν σε συγκρουση μιας αυτοκινητάμαξας DE DIETRICH με ρουμανικη νταλικα, κατεβαίνοντας προς Αργος, στην Ισόπεδη Διάβαση "Εκκλησιαστικα" των Μυκηνών το 1983 και ο δευτερος εκτροχιασμος ηταν το 2009 στην δοκιμαστικη διαδρομη μιας Α/Α ΜΑΝ στα εργα ανακαινισης της μετρικης σιδηροδρομικής γραμμης Κορίνθου-Τριπόλεως στον Συρτη Αχλαδοκαμπου και στον ΣΣ Ελαιοχωριου, μαζι με τον φιλο ΓΔ ΕΔΙΣΥ (ΟΣΕ/Υποδομη) τοτε Παναγιώτη Τερεζάκη)

Πηγή:
https://www.facebook.com/george.nathenas.5/posts/10218123702274416

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου