MixanikosOse

«… Ο Σιδηρόδρομος όχι μόνο δεν πλήγωσε τη φύση, αλλά βρέθηκε σαν ένα στοιχείο ομορφιάς στον όμορφο κόσμο της …». Κωστής Παλαμάς

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Σιδ. Εκπαίδευση
  • Βιβλία Σιδ. Τεχνολογίας
  • Γραμμή
  • Μηχανήματα Γραμμής
  • Ηλεκτροκίνηση
  • Σηματοδότηση
  • Τροχαίο Υλικό-Τεχνολογία
  • Ατμομηχανές - Ατμάμαξες
  • Τροχαίο Υλικό ΟΣΕ
  • Σιδηροδρομικά Συμβάντα
  • Σιδ. Μουσεία
  • Ταινίες για τραίνα
  • Τραγούδια για τραίνα
  • Ντοκιμαντέρ-Ελλ. ΣΙδηρόδρομοι
  • Τραίνα του Κόσμου
  • Τεχν. Αυτοκινήτου
  • Αρχ. Ελλ. Τεχνολογία
  • Μοντελισμός
  • Απόψεις
  • inforail-ose
  • ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  • Επικοινωνία

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Το Σιδηροδρομικό Μουσείο της Αθήνας μετακομίζει από την οδό Σιώκου στις εγκαταστάσεις του ΜΠΡ (Φωτογραφίες...)

 Οι φωτογραφίες είναι των
George Gbidis & Christogiannis Evangelos:


















Πηγή:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10216516785366934&set=pcb.10216516798167254&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=790002998022719&set=gm.2059380717450419&type=3&theater&ifg=1

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=790006048022414&set=gm.2059387000783124&type=3&theater&ifg=1

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=789995688023450&set=gm.2059367117451779&type=3&theater&ifg=1

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=789999741356378&set=gm.2059375397450951&type=3&theater&ifg=1

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=790005454689140&set=a.107340709622288&type=3&theater








Αναρτήθηκε από MixanikosOse στις 8:14 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Translate

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Συνολικές προβολές σελίδας

Συνεργάτες

  • MixanikosOse
  • Unknown

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2021 (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (85)
    • ►  Δεκεμβρίου (3)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (26)
    • ►  Ιανουαρίου (54)
  • ▼  2019 (501)
    • ►  Δεκεμβρίου (72)
    • ►  Νοεμβρίου (31)
    • ►  Οκτωβρίου (32)
    • ►  Σεπτεμβρίου (73)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (26)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ►  Μαΐου (44)
    • ►  Απριλίου (21)
    • ▼  Μαρτίου (46)
      • Δείτε την παρουσίαση της Ελληνικής Συμμετοχής στο ...
      • Ημερίδα της ΡΑΣ με θέμα «Ευαισθητοποίηση σε θέματα...
      • Οι νέες Ευρωπαϊκές Άδειες Μηχανοδηγού είναι γεγονό...
      • Η ΕΕΣΣΤΥ και ο ΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ και τ...
      • ΜΕΤΡΟ-ΑΥΤΟΨΙΑ ΤΗΣ TV100 ΣΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΠΥΛΑΙΑ...
      • Επίσκεψη μαθητών της Σχολής Διττής Εκπαίδευσης της...
      • Διαβάστε δημοσίευμα της Καθημερινής σύμφωνα με το ...
      • Ελληνική Συμμετοχή στο 21ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για ...
      • Οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι (OBB) παρουσιάζουν το ν...
      • Τέσσερις εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το Θρι...
      • Τον Απρίλιο ολοκληρώνεται η διπλή ηλεκτροκινούμενη...
      • Αλλόφρονας επιβάτης εισέβαλε στο Θάλαμο Οδήγησης α...
      • Το Βαγόνι του Orient Express της Θεσσαλονίκης ζωντ...
      • Γνωρίστε τη Cagla μια νεαρή μηχανοδηγό στον Προαστ...
      • "Γλυπτά" από Σίδερο στο Σιδηροδρομικών Σταθμό Αθην...
      • Ο Βανδαλισμός του γκράφιτι δεν σεβάστηκε ούτε τα μ...
      • Λάρισα : Στις ράγες «εκτροχιασμένα» θέματα του ΟΣΕ
      • Η μεταμόρφωση της περιστροφικής πλάκας στο παλιό Μ...
      • Το Σιδηροδρομικό Μουσείο της Αθήνας μετακομίζει απ...
      • Εγκρίθηκε από την ΡΑΣ το 2ο σκέλος του προγράμματο...
      • Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από τα γυρίσματα της ...
      • Τμήμα Σιδηροδρομικής Γραμμής τριπλού εύρους αποκαλ...
      • Δείτε ένα ακόμη υπέροχο βίντεο: Ο Οδοντωτός Σιδηρό...
      • Η μεγαλύτερη υποθαλάσσια σιδηροδρομικής σήραγγας σ...
      • Σε δολιοφθορά οφείλεται ο εκτροχιασμός του συρμού ...
      • Ιταλοαυστριακός «πόλεμος» στις σιδηροδρομικές ράγες
      • H απάντηση της ΕΕΣΣΤΥ στις επερωτήσεις για τις προ...
      • Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για δοκιμές ο πρώτος συρμό...
      • Εκτροχιασμός στη Γραμμή 1 του Μετρό στο σταθμό ΗΡΑ...
      • Τη συνδρομή της Αστυνομίας ζητά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την...
      • «Δεν βαριέσαι, κάποιος θα το μαζέψει»
      • Ανανέωση διεταιρικής συνεργασίας ΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ. Σύν...
      • Το 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών, στις 19 και 2...
      • Αφιέρωμα του περιοδικού Σιδηροτροχιά στη μνήμη του...
      • Υπογείωση ή μπάι πας με τις γραμμές του ΟΣΕ;
      • "Σιδηροδρομική" κατασκήνωση στο Οφρύνιο Καβάλας - ...
      • Ετοιμη η νέα σιδηροδρομική γραμμή Μπίτολα -Κρεμενί...
      • Η υπερβολική δόση εκπαίδευσης βλάπτει σοβαρά τους ...
      • Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως ...
      • Μετρό Αθηνών - συρμός του ηλεκτρικού μεταφέρεται μ...
      • 198 μοντέλα μηχανές σέρνουν μια αληθινή!!!
      • Το νεό αίμα αναλαμβάνει δράση - 68 νέοι μηχανοδηγο...
      • Δοκιμές του συστήματος ETCS - επίπεδο 3 στη Γερμαν...
      • Περασμένα μεγαλεία... Σκουριασμένες Ατμάμαξες στον...
      • Τρεις προτάσεις για τις γραμμές του ΟΣΕ στη Λάρισα
      • Βιβλιοπαρουσίαση: Βιομηχανικοί Σιδηρόδρομοι στην Ε...
    • ►  Φεβρουαρίου (61)
    • ►  Ιανουαρίου (69)
  • ►  2018 (1039)
    • ►  Δεκεμβρίου (58)
    • ►  Νοεμβρίου (97)
    • ►  Οκτωβρίου (101)
    • ►  Σεπτεμβρίου (42)
    • ►  Αυγούστου (45)
    • ►  Ιουλίου (69)
    • ►  Ιουνίου (124)
    • ►  Μαΐου (98)
    • ►  Απριλίου (69)
    • ►  Μαρτίου (118)
    • ►  Φεβρουαρίου (95)
    • ►  Ιανουαρίου (123)
  • ►  2017 (955)
    • ►  Δεκεμβρίου (121)
    • ►  Νοεμβρίου (41)
    • ►  Οκτωβρίου (89)
    • ►  Σεπτεμβρίου (55)
    • ►  Αυγούστου (21)
    • ►  Ιουλίου (60)
    • ►  Ιουνίου (50)
    • ►  Μαΐου (107)
    • ►  Απριλίου (119)
    • ►  Μαρτίου (120)
    • ►  Φεβρουαρίου (77)
    • ►  Ιανουαρίου (95)
  • ►  2016 (788)
    • ►  Δεκεμβρίου (103)
    • ►  Νοεμβρίου (99)
    • ►  Οκτωβρίου (89)
    • ►  Σεπτεμβρίου (67)
    • ►  Αυγούστου (56)
    • ►  Ιουλίου (100)
    • ►  Ιουνίου (79)
    • ►  Μαΐου (38)
    • ►  Απριλίου (34)
    • ►  Μαρτίου (40)
    • ►  Φεβρουαρίου (41)
    • ►  Ιανουαρίου (42)
  • ►  2015 (253)
    • ►  Δεκεμβρίου (24)
    • ►  Νοεμβρίου (13)
    • ►  Οκτωβρίου (20)
    • ►  Σεπτεμβρίου (17)
    • ►  Αυγούστου (14)
    • ►  Ιουλίου (38)
    • ►  Ιουνίου (41)
    • ►  Μαΐου (28)
    • ►  Απριλίου (31)
    • ►  Μαρτίου (27)

Ετικέτες

  • αλυσοειδής γραμμή επαφής
  • Ανατολική Γερμανία
  • Αξιοπρέπεια
  • Ατμάμαξα
  • Ατμήλατα
  • Ατμομηχανή
  • Γκίκας Χαρδούβελης
  • γραμμή
  • Διογένης ο Κυνικός
  • Εκπαίδευση
  • Μαρία Αντουανέτα
  • μπουρέζα
  • Παντεσπάνι
  • παντογράφος
  • πιλοτικό πρόγραμμα
  • ρεγκαλέζα
  • Σιδηροδρομική αλλαγή τροχιάς τριπλού εύρους
  • Σιδηροδρομική Τεχνολογία
  • σιδηροτροχιά
  • σκυρόστρωση
  • στρωτήρες
  • συγκόλληση σιδηροτροχιάς
  • σχέδια μαθήματος
  • τραίνα
  • τραίνα μπαμπού
  • υπογόμωση
  • Ψωμί
  • bamboo trains
  • catenary
  • Dampfmaschine
  • pantograph
  • Steam Engine
  • Triple Gauge Railway switch
Θέμα Απλό. Από το Blogger.