9 εκατομμύρια δεν φτάνουν ούτε για τον εξοπλισμό...
- υποδαπέδιοι τόρνοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,
- τόρνοι ζευγών τροχών,
- πρέσες τροχών,
- γερανογέφυρες
- δεκάδες σετ γρύλων ανύψωσης σιδηροδρομικών οχημάτων
- οχήματα βοηθείας γεμάτα εξοπλισμό για εκτροχιασμούς
- τουλάχιστον 6 αμφίβια οχήματα (unimog) για κίνηση σε άσφαλτο και σιδηροτροχιά με εξοπλισμό ανάλογο ενός συρμού βοηθείας
- μηχανουργεία με τόρνους, φρέζες, πλάνες, οξυγόνα, δράπανα, τροχούς
- αμέτρητες ιδιοσυσκευές
- ζυγιστήρια,
- δοκιμαστήρια πέδης
- δοκιμαστήρια κινητήρων
- ξυλουργεία,
- εκατοντάδες συλλογές ατομικών εργαλείων...
αλλά ούτε και για τα ανταλλακτικά που στις δικές μας απογραφές των αποθηκών οι εκτιμήσεις αξίας ήταν πολλαπλάσιες και μάλιστα χωρίς να υπολογίζουμε τα ανταλλακτικά για τροχαίο υλικό εκτός κυκλοφορίας, παρά μόνο ανταλλακτικά για σύγχρονο τροχαίο υλικό και σε καλή κατάσταση, δηλαδή:
- τροχούς,
- πλαίσια φορείων,
- Εφεδρικούς Πετρελαιοκινητήρες, και ανταλλακτικά τους,
- αεροσυμπιεστές,
- μετασχηματιστές ισχύος,
- σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για Hellas Sprinter και Desiro,
- εξοπλισμό πέδης αέρα, βαλβίδες, πεδιλοφορείς, φερμουίτ,
- Δυο εν λειτουργία σχολές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που λειτουργούν σε χώρους μας σε συνεργασία με ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, ΟΣΕ και Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, με 5 τμήματα και πάνω από 130 μαθητές, και με σύγχρονο εξοπλισμό εργαστηρίων
- Συμβάσεις μίσθωσης μακράς διάρκειας από ΓΑΙΟΣΕ σχεδόν όλων των σιδηροδρομικών εγκαταστάσεων συντήρησης χωροθετημένων μάλιστα από δεκαετίες στις καλύτερες θέσεις εντός πόλεων δίπλα στους σταθμούς... (δυσκολεύομαι να φανταστώ ποιος θα τολμούσε να σκεφτεί καν να απαλλοτριώσει νέες εκτάσεις και να κατασκευάσει εκ νέου μηχανοστάσια και εργοστάσια συντήρησης τροχαίου υλικού πληρώνοντας ή νοικιάζοντας γη εντός σχεδίου πόλεως (άρα πανάκριβα), ή εκτός (άρα πολύ μακρυά - μη λειτουργικά) αναλαμβάνοντας το κόστος κατασκευής κτιρίων, το κόστος σιδηροδρομικής υποδομής, το κόστος σύνδεσής των νέων εγκατστάσεων με το σιδηροδρομικό δίκτυο και τέλος το κόστος αγοράς νέου εξοπλισμού (βλέπε παραπάνω...)
Τη στιγμή που η νέα χάραξη ολοκληρώνεται και άρα σε λίγο θα μιλάμε για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του τραίνου τόσο στις επιβατικές όσο στις εμπορευματικές μεταφορές,
τη στιγμή που ο πελάτης στα εμπορεύματα είναι ήδη εγκατεστημένος στα λιμάνια (cosco στον Πειραιά, αλλά και ο ΟΛΘ με νέα δυναμική)
τη στιγμή που εκτός από την Ιταλική Τραινοσε, ήδη έχουν βγάλει άδεια δυο ακόμη σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρίες η RailCargo αυστριακών συμφερόντων και η Pearl κινεζικών συμφερόντων
που με τη σειρά τους θα χρειαστούν επιπλέον τροχαίο υλικό που ήδη το ζητάνε προς ενοικίαση από τη ΓΑΙΟΣΕ, που σημαίνει επιπλέον έργο μέσω της εκτεταμένης συντήρησης, ανάταξής του από την ΕΕΣΣΤΥ...
Και τέλος με προίκα το έμπειρο τεχνικό προσωπικό της με εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη συντήρηση τραίνων που αντί να χαθεί, μεταλαμπαδεύεται σε μια νέα γενιά σιδηροδρομικών:
α) τους συμβασιούχους συνεργάτες της ΕΕΣΣΤΥ και
β) τους μαθητές των Σχολών ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και τους μαθητές του προγράμματος Διττής εκπαίδευσης.
Αν κάνουμε λάθος υπολογισμούς, παρακαλώ διορθώστε μας...
Την Ελλάδα επισκέφτηκε, την προηγούμενη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της FSI Ρενάτο Ματζοντσίνι.
O κ. Ματζοντσίνι συναντήθηκε, μεταξύ άλλων, με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να ενημερωθεί για την εξέλιξη της διαγωνιστικής διαδικασίας εξαγοράς της ΕΕΣΣΤΥ.
Οι Ιταλοί, έχοντας καταθέσει δεσμευτική προσφορά 9 εκατ. ευρώ, αμφισβητούν το ύψος της αποτίμησης της ΕΕΣΣΤΥ, που έχουν διεξάγει οι ανεξάρτητοι αποτιμητές του ΤΑΙΠΕΔ, πιέζοντας για συρρίκνωσή της.
Από την άλλη πλευρά, γνωρίζουν ότι, εάν δεν καταθέσουν ικανοποιητική βελτιωμένη δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ και η εταιρεία παραμείνει υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου, τότε οι μεταξύ τους σχέσεις θα δοκιμάζονται ανά τακτές χρονικές περιόδους.
Ήδη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αμφισβητεί το ύψος των οφειλών της προς την ΕΕΣΣΤΥ.
Πηγή:
- Ήρθε στην Ελλάδα για να πιέσει για την ΕΕΣΣΤΥ ο ισχυρός άνδρας της FSI
https://www.metaforespress.gr/ipogeios/%CE%AE%CF%81%CE%B8%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5/
- υποδαπέδιοι τόρνοι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη,
- τόρνοι ζευγών τροχών,
- πρέσες τροχών,
- γερανογέφυρες
- δεκάδες σετ γρύλων ανύψωσης σιδηροδρομικών οχημάτων
- οχήματα βοηθείας γεμάτα εξοπλισμό για εκτροχιασμούς
- τουλάχιστον 6 αμφίβια οχήματα (unimog) για κίνηση σε άσφαλτο και σιδηροτροχιά με εξοπλισμό ανάλογο ενός συρμού βοηθείας
- μηχανουργεία με τόρνους, φρέζες, πλάνες, οξυγόνα, δράπανα, τροχούς
- αμέτρητες ιδιοσυσκευές
- ζυγιστήρια,
- δοκιμαστήρια πέδης
- δοκιμαστήρια κινητήρων
- ξυλουργεία,
- εκατοντάδες συλλογές ατομικών εργαλείων...
αλλά ούτε και για τα ανταλλακτικά που στις δικές μας απογραφές των αποθηκών οι εκτιμήσεις αξίας ήταν πολλαπλάσιες και μάλιστα χωρίς να υπολογίζουμε τα ανταλλακτικά για τροχαίο υλικό εκτός κυκλοφορίας, παρά μόνο ανταλλακτικά για σύγχρονο τροχαίο υλικό και σε καλή κατάσταση, δηλαδή:
- τροχούς,
- πλαίσια φορείων,
- Εφεδρικούς Πετρελαιοκινητήρες, και ανταλλακτικά τους,
- αεροσυμπιεστές,
- μετασχηματιστές ισχύος,
- σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για Hellas Sprinter και Desiro,
- εξοπλισμό πέδης αέρα, βαλβίδες, πεδιλοφορείς, φερμουίτ,
- Δυο εν λειτουργία σχολές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που λειτουργούν σε χώρους μας σε συνεργασία με ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, ΟΣΕ και Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, με 5 τμήματα και πάνω από 130 μαθητές, και με σύγχρονο εξοπλισμό εργαστηρίων
- Συμβάσεις μίσθωσης μακράς διάρκειας από ΓΑΙΟΣΕ σχεδόν όλων των σιδηροδρομικών εγκαταστάσεων συντήρησης χωροθετημένων μάλιστα από δεκαετίες στις καλύτερες θέσεις εντός πόλεων δίπλα στους σταθμούς... (δυσκολεύομαι να φανταστώ ποιος θα τολμούσε να σκεφτεί καν να απαλλοτριώσει νέες εκτάσεις και να κατασκευάσει εκ νέου μηχανοστάσια και εργοστάσια συντήρησης τροχαίου υλικού πληρώνοντας ή νοικιάζοντας γη εντός σχεδίου πόλεως (άρα πανάκριβα), ή εκτός (άρα πολύ μακρυά - μη λειτουργικά) αναλαμβάνοντας το κόστος κατασκευής κτιρίων, το κόστος σιδηροδρομικής υποδομής, το κόστος σύνδεσής των νέων εγκατστάσεων με το σιδηροδρομικό δίκτυο και τέλος το κόστος αγοράς νέου εξοπλισμού (βλέπε παραπάνω...)
Τη στιγμή που η νέα χάραξη ολοκληρώνεται και άρα σε λίγο θα μιλάμε για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του τραίνου τόσο στις επιβατικές όσο στις εμπορευματικές μεταφορές,
τη στιγμή που ο πελάτης στα εμπορεύματα είναι ήδη εγκατεστημένος στα λιμάνια (cosco στον Πειραιά, αλλά και ο ΟΛΘ με νέα δυναμική)
τη στιγμή που εκτός από την Ιταλική Τραινοσε, ήδη έχουν βγάλει άδεια δυο ακόμη σιδηροδρομικές μεταφορικές εταιρίες η RailCargo αυστριακών συμφερόντων και η Pearl κινεζικών συμφερόντων
που με τη σειρά τους θα χρειαστούν επιπλέον τροχαίο υλικό που ήδη το ζητάνε προς ενοικίαση από τη ΓΑΙΟΣΕ, που σημαίνει επιπλέον έργο μέσω της εκτεταμένης συντήρησης, ανάταξής του από την ΕΕΣΣΤΥ...
Και τέλος με προίκα το έμπειρο τεχνικό προσωπικό της με εξειδικευμένη τεχνογνωσία στη συντήρηση τραίνων που αντί να χαθεί, μεταλαμπαδεύεται σε μια νέα γενιά σιδηροδρομικών:
α) τους συμβασιούχους συνεργάτες της ΕΕΣΣΤΥ και
β) τους μαθητές των Σχολών ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και τους μαθητές του προγράμματος Διττής εκπαίδευσης.
Αν κάνουμε λάθος υπολογισμούς, παρακαλώ διορθώστε μας...
Την Ελλάδα επισκέφτηκε, την προηγούμενη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της FSI Ρενάτο Ματζοντσίνι.
O κ. Ματζοντσίνι συναντήθηκε, μεταξύ άλλων, με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να ενημερωθεί για την εξέλιξη της διαγωνιστικής διαδικασίας εξαγοράς της ΕΕΣΣΤΥ.
Οι Ιταλοί, έχοντας καταθέσει δεσμευτική προσφορά 9 εκατ. ευρώ, αμφισβητούν το ύψος της αποτίμησης της ΕΕΣΣΤΥ, που έχουν διεξάγει οι ανεξάρτητοι αποτιμητές του ΤΑΙΠΕΔ, πιέζοντας για συρρίκνωσή της.
Από την άλλη πλευρά, γνωρίζουν ότι, εάν δεν καταθέσουν ικανοποιητική βελτιωμένη δεσμευτική προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ και η εταιρεία παραμείνει υπό τον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου, τότε οι μεταξύ τους σχέσεις θα δοκιμάζονται ανά τακτές χρονικές περιόδους.
Ήδη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αμφισβητεί το ύψος των οφειλών της προς την ΕΕΣΣΤΥ.
Πηγή:
- Ήρθε στην Ελλάδα για να πιέσει για την ΕΕΣΣΤΥ ο ισχυρός άνδρας της FSI
https://www.metaforespress.gr/ipogeios/%CE%AE%CF%81%CE%B8%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B9%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου