Mια νέα εποχή στο «επιχειρείν» θα φέρει το πρόγραμμα ADRI-UP που θα ενισχύσει την σύνδεση Ιταλίας – Ελλάδας και μέσω της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα φτάνουν τα προϊόντα έως και την Μαύρη Θάλασσα.
Το ADRI-UP, πρόκειται για ένα διακρατικό πρόγραμμα, που έπεσε στο τραπέζι μετά από πρωτοβουλία του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας και του Οργανισμού Λιμένος Ανκόνας. Στην ουσία, με αυτό το πρόγραμμα, θα δημιουργηθεί μια ένωση των λιμανιών της Ιταλίας και Ελλάδας με την Μαύρη Θάλασσα. Θα έχει χρηστικό χαρακτήρα, καθώς εξετάζεται τα προϊόντα να κάνουν αυτό το μεγάλο ταξίδι, αποφεύγοντας την γραφειοκρατία σε κάθε σταθμό και οι επιχειρηματίες να πληρώνουν ένα ενιαίο «εισιτήριο».
Έχοντας διατελέσει, τα τελευταία τρία χρόνια μέλος του Δ.Σ του ΟΛΘ, γνωρίζω πως παλιότερα, η Θεσσαλονίκη συνδεόταν δια θαλάσσης με το Νοβοροσίσκ, με μια αποκλειστική εμπορική γραμμή. Ωστόσο, αυτή η γραμμή σταμάτησε, καθώς υπήρχαν τότε προβλήματα με τις βίζες. Η γραμμή αυτή περνούσε από τα Δαρδανέλλια, πράγμα που σήμερα ίσως να θέλουν πολλοί να αποφευχθεί, λόγω των σχέσεων της Τουρκίας με την Ευρώπη και την Ελλάδα. Σε περίπτωση που υπάρχει ομάλυνση των σχέσεων, θα ήταν ευχής έργο, να ξανά λειτουργήσει αυτή η γραμμή, καθότι ως αντριπρόεδρος του Σ.Ε.Ε και αντιπρόεδρος του Ελληνορωσικού Συνδέσμου Επιχειρηματιών , διακρίνω ενδιαφέρον συνεργασιών με το λιμάνι του Νοβοροσίσκ .
Ωστόσο, αυτός ο νέος άξονας μεταξύ Μεσογείου και Ευξείνου Πόντου, δεν θα περνάει από τα στενά του Βοσπόρου. Πράγμα που επισήμανε και ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας, στην ομιλία του στο Περιφερειακό Συνέδριο για την Κεντρική Μακεδονία.
Αρχικά, η πρώτη φάση του άξονα, θα στηρίζεται στο λιμάνι της Ανκόνας με την Ηγουμενίτσα. Στη συνέχεια, με το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα γίνει ο άξονας Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Μπουργκάς, Βάρνα, Ρούσε.
Οι επιχειρηματίες και οι εταιρείες θα ωφεληθούν από αυτό το έργο, που έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς το κόστος μεταφοράς θα μειωθεί με αυτή την νέα προοπτική στις εμπορευματικές μεταφορές που σήμερα διακινούνται δια θαλάσσης, μεταξύ Μεσογείου και Ευξείνου Πόντου αποκλειστικά μέσω των στενών του Βοσπόρου.
Αυτή την στιγμή, είναι σε εξέλιξη η μελέτη της Task Force για την διακρατική συγκρότηση τους έργου μεταξύ Ελλάδας- Βουλγαρίας. Ενώ, το ADRI –UP, έχει προχωρήσει και αυτό ως ευρωπαϊκό πρόγραμμα και αναμένεται να αυξήσει την διακίνηση εμπορευμάτων και κοντέινερ.
Πάνος Καρδαράς
Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Ελλάδος
Πηγή:
- Ο άξονας Ιταλίας – Ελλάδας – Βουλγαρίας – Μαύρη Θάλασσα που θα ωφελήσει τους επιχειρηματίες
https://www.paraskhnio.gr/%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%BF-%CE%AC%CE%BE%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB/
Το ADRI-UP, πρόκειται για ένα διακρατικό πρόγραμμα, που έπεσε στο τραπέζι μετά από πρωτοβουλία του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας και του Οργανισμού Λιμένος Ανκόνας. Στην ουσία, με αυτό το πρόγραμμα, θα δημιουργηθεί μια ένωση των λιμανιών της Ιταλίας και Ελλάδας με την Μαύρη Θάλασσα. Θα έχει χρηστικό χαρακτήρα, καθώς εξετάζεται τα προϊόντα να κάνουν αυτό το μεγάλο ταξίδι, αποφεύγοντας την γραφειοκρατία σε κάθε σταθμό και οι επιχειρηματίες να πληρώνουν ένα ενιαίο «εισιτήριο».
Έχοντας διατελέσει, τα τελευταία τρία χρόνια μέλος του Δ.Σ του ΟΛΘ, γνωρίζω πως παλιότερα, η Θεσσαλονίκη συνδεόταν δια θαλάσσης με το Νοβοροσίσκ, με μια αποκλειστική εμπορική γραμμή. Ωστόσο, αυτή η γραμμή σταμάτησε, καθώς υπήρχαν τότε προβλήματα με τις βίζες. Η γραμμή αυτή περνούσε από τα Δαρδανέλλια, πράγμα που σήμερα ίσως να θέλουν πολλοί να αποφευχθεί, λόγω των σχέσεων της Τουρκίας με την Ευρώπη και την Ελλάδα. Σε περίπτωση που υπάρχει ομάλυνση των σχέσεων, θα ήταν ευχής έργο, να ξανά λειτουργήσει αυτή η γραμμή, καθότι ως αντριπρόεδρος του Σ.Ε.Ε και αντιπρόεδρος του Ελληνορωσικού Συνδέσμου Επιχειρηματιών , διακρίνω ενδιαφέρον συνεργασιών με το λιμάνι του Νοβοροσίσκ .
Ωστόσο, αυτός ο νέος άξονας μεταξύ Μεσογείου και Ευξείνου Πόντου, δεν θα περνάει από τα στενά του Βοσπόρου. Πράγμα που επισήμανε και ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αλέξης Τσίπρας, στην ομιλία του στο Περιφερειακό Συνέδριο για την Κεντρική Μακεδονία.
Αρχικά, η πρώτη φάση του άξονα, θα στηρίζεται στο λιμάνι της Ανκόνας με την Ηγουμενίτσα. Στη συνέχεια, με το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα γίνει ο άξονας Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Μπουργκάς, Βάρνα, Ρούσε.
Οι επιχειρηματίες και οι εταιρείες θα ωφεληθούν από αυτό το έργο, που έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς το κόστος μεταφοράς θα μειωθεί με αυτή την νέα προοπτική στις εμπορευματικές μεταφορές που σήμερα διακινούνται δια θαλάσσης, μεταξύ Μεσογείου και Ευξείνου Πόντου αποκλειστικά μέσω των στενών του Βοσπόρου.
Αυτή την στιγμή, είναι σε εξέλιξη η μελέτη της Task Force για την διακρατική συγκρότηση τους έργου μεταξύ Ελλάδας- Βουλγαρίας. Ενώ, το ADRI –UP, έχει προχωρήσει και αυτό ως ευρωπαϊκό πρόγραμμα και αναμένεται να αυξήσει την διακίνηση εμπορευμάτων και κοντέινερ.
Πάνος Καρδαράς
Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Ελλάδος
Πηγή:
- Ο άξονας Ιταλίας – Ελλάδας – Βουλγαρίας – Μαύρη Θάλασσα που θα ωφελήσει τους επιχειρηματίες
https://www.paraskhnio.gr/%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%BF-%CE%AC%CE%BE%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου