Ο Σιδηρόδρομος θα αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης της Ελλάδας σε μια δύσκολη μάλιστα χρονική περίοδο. Με την ολοκλήρωση των έργων θα αποτελέσει τον επόμενο κρίκο στην επένδυση της cosco στον Πειραιά, και της South Europe Gateway Thessaloniki (SEGT) Limited στη Θεσσαλονίκη στις εμπορευματικές μεταφορές,
ενώ το φετινό καλοκαίρι οι τουρίστες της Αθήνας θα δοκιμάσουν για πρώτη φορά μια αξιόπιστη σύνδεση με σύγχρονα τραίνα ανάμεσα στο μεγαλύτερο λιμάνι και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας...
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε την ολοκλήρωση των νέων έργων του κύριου άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης που θα αλλάξουν κυριολεκτικά κατηγορία στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη χώρα μας...
το timing της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερο για το Ελληνικό Δημόσιο και φυσικά αντίστροφα καλύτερο για τους "επενδυτές"...
Αυξητικούς ρυθμούς παρουσιάζει το εμπορευματικό έργο στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η κινεζική Cosco, στο Ικόνιο.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η μητρική εταιρεία Cosco Shipping Ports Limited, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους δύο προβλήτες της ΣΕΠ, τον μήνα Μάρτιο, αυξήθηκε κατά 20,9%, με 347.400 TEUs, αντί 287.400 TEUs τον αντίστοιχο μήνα του 2017.
To πρώτο τρίμηνο, η διακίνηση containers αυξήθηκε κατά 20,1%, με τα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια να φτάνουν τα 1,001 εκατ. TEUs, έναντι 833.900 TEUs το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Για το 2018, ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός έχει θέσει ως στόχο τη διακίνηση συνολικά 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, έναντι 3,7 εκατ. το 2017, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 10%.
Β. Βεγιάζη
Πηγή:
- Ξεπέρασε τo 1 εκατ. «κουτιά», το πρώτο τρίμηνο, η Cosco στον Πειραιά. Άνοδος 20,1%
https://www.metaforespress.gr/naftilia/%CE%BE%CE%B5%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B1-1-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%81/
ενώ το φετινό καλοκαίρι οι τουρίστες της Αθήνας θα δοκιμάσουν για πρώτη φορά μια αξιόπιστη σύνδεση με σύγχρονα τραίνα ανάμεσα στο μεγαλύτερο λιμάνι και το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας...
Ελπίζουμε σύντομα να δούμε την ολοκλήρωση των νέων έργων του κύριου άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης που θα αλλάξουν κυριολεκτικά κατηγορία στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη χώρα μας...
το timing της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερο για το Ελληνικό Δημόσιο και φυσικά αντίστροφα καλύτερο για τους "επενδυτές"...
Αυξητικούς ρυθμούς παρουσιάζει το εμπορευματικό έργο στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η κινεζική Cosco, στο Ικόνιο.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η μητρική εταιρεία Cosco Shipping Ports Limited, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους δύο προβλήτες της ΣΕΠ, τον μήνα Μάρτιο, αυξήθηκε κατά 20,9%, με 347.400 TEUs, αντί 287.400 TEUs τον αντίστοιχο μήνα του 2017.
To πρώτο τρίμηνο, η διακίνηση containers αυξήθηκε κατά 20,1%, με τα διακινούμενα εμπορευματοκιβώτια να φτάνουν τα 1,001 εκατ. TEUs, έναντι 833.900 TEUs το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Για το 2018, ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός έχει θέσει ως στόχο τη διακίνηση συνολικά 4 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, έναντι 3,7 εκατ. το 2017, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 10%.
Β. Βεγιάζη
Πηγή:
- Ξεπέρασε τo 1 εκατ. «κουτιά», το πρώτο τρίμηνο, η Cosco στον Πειραιά. Άνοδος 20,1%
https://www.metaforespress.gr/naftilia/%CE%BE%CE%B5%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%B1-1-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%81/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου