Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Άλλαξε -ορθά- τακτική η Rail Cargo και ζητά εν ενεργεία μηχανοδηγούς & βοηθούς μηχανοδηγού

Αναδημοσιεύουμε από το Στέκι της Έλξης: 

Προσφέροντας ένα "ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών" η Rail Cargo  ζητά πλέον να προσλάβει άμεσα για εργασία εν ενεργεία Μηχανοδηγούς και Βοηθούς Μηχανοδηγούς.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται ως συνέχεια
της -απόλυτα δικαιολογημένης- δυσκολίας που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην πιστοποίηση συνταξιούχων μηχανοδηγών.

Στο Κεντρικό Μηχανοστάσιο του ΜΑΙ την περασμένη Τετάρτη εμφανίστηκαν 2 συνταξιούχοι μηχανοδηγοί (ΜΑΙ) με γραπτή εντολή της Rail Cargo να παραλάβουν τις Δ/Η αλλά και να πραγματοποιήσουν δοκιμαστικό δρομολόγιο την Παρασκευή 16 Φλεβάρη,το οποίο τελικά δεν έγινε αφού οι συνταξιούχοι δεν πιστοποιήθηκαν - ορθότατα-.
Η νέα τακτική της Rail Cargo είναι στην σωστή κατεύθυνση, καθώς δεν είναι δυνατό στην Ελλάδα του 2018 και της ανεργίας του 50% να επιστρατεύονται -πρόθυμοι-συνταξιούχοι,για να εκτελέσουν δρομολόγια.


Δεν γνωρίζουμε αν συνάδελφοι θα ανταποκριθούν στο κάλεσμα της νέας εταιρείας,ωστόσο αποδεικνύοντας ότι είμαστε υπέρμαχοι της ανάπτυξης των σιδηροδρομικών μεταφορών,πάντα όμως με κανόνες που σέβονται τα εργασιακά δικαιώματα, ενισχύουν τους ίσους όρους ανταγωνισμού και φυσικά διαφυλάτουν την ασφάλεια της κυκλοφορίας, δημοσιεύουμε την αγγελία, αν και δεν την λάβαμε ποτέ, παρά την διαβάσαμε στα Σιδηροδρομικά Νέα > ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

Αναμφίβολα η νέα -ορθή- τακτική της Rail Cargo αποτελεί μια πρώτη δικαίωση για τον αγώνα που δίνει εδώ και καιρό το Σωματείο μας ενάντια στην πιστοποίηση και εργασία συνταξιούχων,γνωρίζοντας τις κινήσεις που γίνονταν εδώ και πολύ καιρό.
Αρκεί φυσικά αυτή να μην αποτελεί μέρος μιας παρελκυστικής τακτικής,προκειμένου να ενισχυθεί το αίτημα της για πιστοποίηση συνταξιούχων.
ΑΝ "οι πιέσεις" που ασκήθηκαν και ασκούνται για την πιστοποίηση συνταξιούχων,είχαν ασκηθεί για την πιστοποίηση και εκπαίδευση νέων μηχανοδηγών,είναι βέβαιο ότι αυτή σήμερα θα είχε συμβεί,σχολίαζε έμπειρος παράγοντας στα σιδηροδρομικά.
Ωστόσο,  το κόστος εκπαίδευσης ενός μηχανοδηγού,αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για όσους θέλουν να εκπαιδεύσουν αρχικά ένα μικρό αριθμό ατόμων.
Και έτσι στρέφονται στους συνταξιούχους,προκειμένου να "σπάσει η αγορά" και κυρίως το ηθικό των εργαζομένων.

Είναι γνωστό στην οικογένεια της έλξης, αλλά και στην σιδηροδρομική κοινότητα,ότι τον τελευταίο χρόνο, συγκεκριμένο πρόσωπο - συνταξιούχος μηχανοδηγός- επικοινωνούσε άμεσα με συναδέλφους που συνταξιοδοτούνταν και  τους έκανε προτάσεις είτε με πλουσιοπάροχα ανταλλάγματα είτε με γενικόλογες τοποθετήσεις,για ιδιωτική εταιρεία.
Οι συνάδελφοι επικοινωνούσαν στην συνέχεια με το Σωματείο,αφού αρνούνταν τις προτάσεις αυτές-προς τιμήν τους- και ανέφεραν τα πεπραγμένα του συνταξιούχου  διαχρονικού ψευτό-παράγοντα,που με το γνωστό του στύλ εγγυούνταν και υποσχόταν τα πάντα.

Εμείς παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα ενημερώνουμε τους συναδέλφους.
Κλείνοντας θα πρέπει να αναφερθούμε και στο "ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών" που προσφέρει η Rail Cargo.
Αυτό είναι και το σαφές μήνυμα στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τους νέους ιδιοκτήτες της (Ferrovie Dello Stato).
Σήμερα οι αμοιβές των μηχανοδηγών,διαμορφώνονται κατά κύριο λόγο απο την υπερεργασία,έχοντας φυσικά αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Στην επερχόμενη ΣΣΕ,η οποία θα είναι κομβικής σημασίας για τον κλάδο,θα πρέπει να αποκατασταθούν αδικίες που δημιούργησαν τόσο οι μνημονιακές πολιτικές των τελευταίων ετών,όσο και η συνδικαλιστική τακτική των παρατάξεων του χτες.(ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ).
Η τελευταία συμφωνία της ΠΕΠΕ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποτελεί πιλότο,καθώς σημεία της θα πρέπει να υιοθετηθούν στην νέα ΣΣΕ,ενώ το νέο μισθολόγιο των μηχανοδηγών θα πρέπει να είναι στα πρότυπα των Ιταλών συναδέλφων.
Αυτό θα είναι άλλωστε και το δίλλημα στις επερχόμενες εκλογές του Σωματείου μας.
Οι μηχανοδηγοί θα κληθούν να επιλέξουν μεταξύ όσων τους θέλουν ετερόφωτους και καθοδηγούμενους απο λογικές περασμένων δεκαετιών ή όσων απέδειξαν ότι είναι έτοιμοι να συζητήσουν και να συμφωνήσουν την επόμενη μέρα όπως ορίζουν οι νόρμες σε προηγμένες Ευρωπαικές χώρες.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ,Γ, Λύσεις υπάρχουν για όλα και σε αυτές οι συνταξιούχοι δεν έχουν καμία θέση!

Πηγή:
- Άλλαξε -ορθά- τακτική η Rail Cargo και ζητά εν ενεργεία μηχανοδηγούς & βοηθούς μηχανοδηγού
http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2018/02/rail-cargo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου