Μέσα στο Φθινόπωρο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή του σταθμού Μετρό ΠΕΙΡΑΙΑΣ, του 5ου σταθμού της επέκτασης της Γραμμής 3 προς το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι ρυθμοί πλέον είναι εντατικοί καθώς το χρονοδιάγραμμα είναι σφιχτό. Ο συγκεκριμένος σταθμός σήμερα βρίσκεται σε εργασίες εκσκαφής του 2ου επιπέδου. Η πρόκληση εδώ είναι τόσο το μεγάλο βάθος του σταθμού (που θα φτάσει σε βάθος 40 μέτρων) όσο και η γειτνίαση με τη θάλασσα που πρακτικά είναι δίπλα.
Ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ αποτελεί και τον τελευταίο πονοκέφαλο της Αττικό Μετρό καθώς τόσο οι εργασίες του Μετροπόντικα έχουν ολοκληρωθεί (και το μηχάνημα τις επόμενες εβδομάδες θα έχει αποσυρθεί από το Φρέαρ Δεληγιάννη) όσο και οι εργασίες πολιτικού μηχανικού σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλην του ΠΕΙΡΑΙΑ.
H επέκταση στο σύνολο της έχει 7,5χλμ νές διπλής υπόγειας γραμμής και 6 νέους υπόγειους σταθμούς που θα καταλήγει στο λιμάνι και το κέντρο του Πειραιά. Η γραμμή στο σύνολο της όταν ολοκληρωθεί μαζί με το κοινό δίκτυο του Προαστιακού θα έχει μήκς 50χλμ, θα ξεκινά από το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, θα διασχίζει ταυς δήμους του Πειραιάς, θα περνά από το κέντρο, τα βόρειο-ανατολικά προάστια της Αθήνας, τα Μεσόγεια και θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Στόχος είναι τον Ιούνιο του 2019 να δοθούν στην κυκλοφορία οι σταθμοί ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ και δύο χρόνια αργότερα οι σταθμοί ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Σε επίπεδο εργασιών στην AΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, έχουμε Βαφές (επίπεδο -3) 97%, Βαφές (επίπεδο -4) 94% ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι Ελαιοχρωματισμοί εμφανών σκυροδεμάτων.
Στο ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες Χρωματισμών σε ποσοστό 68%, στη ΝΙΚΑΙΑ έχουμε εργασίες επιχώσεων του Σταθμού στο επίπεδο της οδού κατά 26%, καθαίρεση κεφαλόδεσμου πασσάλων του Σταθμού σε ποσοστό 37% ενώ οι εργασίες χρωματισμών έφτασαν σε ποσοστό 77%.
Στο σταθμο ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ σε εξέλιξη βρίσκονται οι παρακάτω εργασίες: τοποθέτηση συστήματος υδατοστεγάνωσης πλάκας θεμελίωσης κατά 76%, τοποθέτηση συστήματος υδατοστεγάνωσης τοιχίων κατά 67%, μόνιμη επένδυση θεμελίωσης κατά 49%, μόνιμη επένδυση τοιχίων από στάθμη θεμελίωσης έως στάθμη πλάκας Η/Μ (επίπεδο -3) κατά 20%, εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη βόρειου φρέατος αερισμού σε ποσοστό 23%, εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη σήραγγας διαφυγής κατά 15% και εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη νότιου φρέατος αερισμού σε ποσοστό 90%.
Στον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ έχουμε εκσκαφή 1ου & 2ου επιπέδου του κυρίως σταθμού κατά 13%, τοποθέτηση και προένταση αντηρίδων προσωρινής αντιστήριξης 1ου επιπέδου (και στα 27 τεμάχια του 1ου επιπεδου). Εκκρεμεί η προένταση των 15 αντηρίδων. Παράλληλα εκτελούνται εργασίες εγκατάστασης γερανογεφυρών.
Στον τερματικό σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ γίνεται σκυροδέτηση πλάκας οροφής ολοκληρωμένη κατά 75%, η σήραγγα πρόσβασης στην πλατεία Μπακογιάννη και σκυροδετήσεις μόνιμης επένδυσης (δάπεδο- τοιχεία- θόλος) σε ποσοστό 50%.
Πηγή:
- Μετρό Αθήνας: Μέχρι το Φθινόπωρο ολοκληρώνεται η εκσκαφή του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑ
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/45474-metro-athinas-mexri-to-fthinoporo-oloklironetai-i-ekskafi-tou-stathmoy-peiraia
Σύμφωνα με πληροφορίες οι ρυθμοί πλέον είναι εντατικοί καθώς το χρονοδιάγραμμα είναι σφιχτό. Ο συγκεκριμένος σταθμός σήμερα βρίσκεται σε εργασίες εκσκαφής του 2ου επιπέδου. Η πρόκληση εδώ είναι τόσο το μεγάλο βάθος του σταθμού (που θα φτάσει σε βάθος 40 μέτρων) όσο και η γειτνίαση με τη θάλασσα που πρακτικά είναι δίπλα.
Ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ αποτελεί και τον τελευταίο πονοκέφαλο της Αττικό Μετρό καθώς τόσο οι εργασίες του Μετροπόντικα έχουν ολοκληρωθεί (και το μηχάνημα τις επόμενες εβδομάδες θα έχει αποσυρθεί από το Φρέαρ Δεληγιάννη) όσο και οι εργασίες πολιτικού μηχανικού σχεδόν σε όλους τους σταθμούς πλην του ΠΕΙΡΑΙΑ.
H επέκταση στο σύνολο της έχει 7,5χλμ νές διπλής υπόγειας γραμμής και 6 νέους υπόγειους σταθμούς που θα καταλήγει στο λιμάνι και το κέντρο του Πειραιά. Η γραμμή στο σύνολο της όταν ολοκληρωθεί μαζί με το κοινό δίκτυο του Προαστιακού θα έχει μήκς 50χλμ, θα ξεκινά από το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, θα διασχίζει ταυς δήμους του Πειραιάς, θα περνά από το κέντρο, τα βόρειο-ανατολικά προάστια της Αθήνας, τα Μεσόγεια και θα καταλήγει στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Στόχος είναι τον Ιούνιο του 2019 να δοθούν στην κυκλοφορία οι σταθμοί ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ και ΝΙΚΑΙΑ και δύο χρόνια αργότερα οι σταθμοί ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Σε επίπεδο εργασιών στην AΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, έχουμε Βαφές (επίπεδο -3) 97%, Βαφές (επίπεδο -4) 94% ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι Ελαιοχρωματισμοί εμφανών σκυροδεμάτων.
Στο ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες Χρωματισμών σε ποσοστό 68%, στη ΝΙΚΑΙΑ έχουμε εργασίες επιχώσεων του Σταθμού στο επίπεδο της οδού κατά 26%, καθαίρεση κεφαλόδεσμου πασσάλων του Σταθμού σε ποσοστό 37% ενώ οι εργασίες χρωματισμών έφτασαν σε ποσοστό 77%.
Στο σταθμο ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ σε εξέλιξη βρίσκονται οι παρακάτω εργασίες: τοποθέτηση συστήματος υδατοστεγάνωσης πλάκας θεμελίωσης κατά 76%, τοποθέτηση συστήματος υδατοστεγάνωσης τοιχίων κατά 67%, μόνιμη επένδυση θεμελίωσης κατά 49%, μόνιμη επένδυση τοιχίων από στάθμη θεμελίωσης έως στάθμη πλάκας Η/Μ (επίπεδο -3) κατά 20%, εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη βόρειου φρέατος αερισμού σε ποσοστό 23%, εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη σήραγγας διαφυγής κατά 15% και εκσκαφή - προσωρινή αντιστήριξη νότιου φρέατος αερισμού σε ποσοστό 90%.
Στον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ έχουμε εκσκαφή 1ου & 2ου επιπέδου του κυρίως σταθμού κατά 13%, τοποθέτηση και προένταση αντηρίδων προσωρινής αντιστήριξης 1ου επιπέδου (και στα 27 τεμάχια του 1ου επιπεδου). Εκκρεμεί η προένταση των 15 αντηρίδων. Παράλληλα εκτελούνται εργασίες εγκατάστασης γερανογεφυρών.
Στον τερματικό σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ γίνεται σκυροδέτηση πλάκας οροφής ολοκληρωμένη κατά 75%, η σήραγγα πρόσβασης στην πλατεία Μπακογιάννη και σκυροδετήσεις μόνιμης επένδυσης (δάπεδο- τοιχεία- θόλος) σε ποσοστό 50%.
Πηγή:
- Μετρό Αθήνας: Μέχρι το Φθινόπωρο ολοκληρώνεται η εκσκαφή του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑ
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/athinas/item/45474-metro-athinas-mexri-to-fthinoporo-oloklironetai-i-ekskafi-tou-stathmoy-peiraia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου