(Φωτογραφίες και κείμενα: Nick Fotis)
Οι νέες αποβάθρες και οι υπόγειες διαβάσεις έχουν μεταμορφώσει τελείως τον σταθμό του Λειανοκλαδίου.
Προς το παρόν, μόνο τρεις γραμμές είναι πρακτικά σε λειτουργία, καθώς υπάρχουν ακόμα πολλά μερεμέτια να γίνουνε.
Η εκκλησία και ο μεγάλος υδατόπυργος από την εποχή του ατμού έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από το κάδρο στο Λειανοκλάδι, καθώς ο φωτισμός και οι νέες αποβάθρες έχουν μετατοπίσει το κέντρο ισορροπίας στην σκηνή.
Μετά τα εμπορικά της νύχτας και την διασταύρωση των τραίνων 600/601, υπάρχει ένα τρίωρο κενό στο Λειανοκλάδι μέχρι να αρχίσει η κυκλοφορία της επόμενης ημέρας.
Η σιγαλιά της νύχτας διακόπτεται μόνο από το γουργούρισμα των ντιζελοκινητήρων των Stadler GTW2/6 στο ρελαντί.
Το τοπικό 1511 για Αθήνα γίνεται με διπλό Stadler GTW2/6, και περιμένει την ανταπόκριση από Λαμία-Στυλίδα (με άλλο Stadler), η οποία φαίνεται αρκετά δημοφιλής εκ πρώτης όψεως.
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003244469943868&set=pcb.2003244719943843&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003250406609941&set=pcb.2003250619943253&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003258719942443&set=pcb.2003258783275770&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003270113274637&set=a.1388446571423664.1073741828.100007750033750&type=3&theater
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου