Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Δημοσίευμα αναφέρει προσλήψεις που δεν έγιναν και χρηματοδότηση της ΕΕΣΣΤΥ από το Ελληνικό Δημόσιο.

Προς αντικατάσταση της αλήθειας από ανακριβή δημοσιεύματα:

Το Άρθρο 8 §8 του Ν. 3891/10, όπως ισχύει σήμερα, προβλέπει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκτελέσει «την πραγματοποίηση εργασιών εκτεταμένης συντήρησης του τροχαίου υλικού που μισθώνει κατά την έναρξη ισχύος της Σύμβασης Εκμίσθωσής του, για την επαναφορά του στην δέουσα κατάσταση, σύμφωνα με τα πορίσματα της τεχνικής και οικονομικής αποτίμησης του τροχαίου υλικού που διενεργήθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ και οι δαπάνες αυτές συμψηφίζονται με τα οφειλόμενα μισθώματα».

Άρα τα μηδενικά ενοίκια δεν ισχύουν απλά με τα χρήματα των μισθωμάτων θα γίνει η εκτεταμένη συντήρηση, όπως ο νόμος προβλέπει.



Το έργο αυτό έχει ανατεθεί στην ΕΕΣΣΤΥ με τη σχετική μεταξύ ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ Σύμβαση Συντήρησης και η ΕΕΣΣΤΥ προετοιμάζεται να το εκτελέσει στα συγκροτήματά της, δηλαδή στη χώρα μας.

Η ΕΕΣΣΤΥ έχει σχεδιασθεί να λειτουργεί με 610 τεχνίτες. Η προηγούμενη διοίκηση είχε αναθέσει τις διοικητικές υπηρεσίες σε εργολάβους και τον ΟΣΕ.

Η παρούσα διοίκηση διέκοψε την συνεργασία με τους εργολάβους και συνήψε σχέσεις συνεργασίας με κάθε ένα συνεργάτη των εργολάβων κρατώντας όλους τους παλιούς, (και όχι τους φίλα προσκείμενους στην Κυβέρνηση, όπως ακριβώς υπονοεί σχετικό δημοσίευμα).

Το έργο της εταιρίας έχει αυξηθεί και θα αυξηθεί περισσότερο με την δραστηριοποίηση και άλλων Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων.

Η διοίκηση βλέποντας τους τεχνικούς εργαζόμενους να έχουν μειωθεί στους 410 (από 610) και φοβούμενη την μαζική φυγή του 2018 (μετά τον υπολογισμό των συντάξεων με νέο τρόπο), για να μείνει η σιδηροδρομική τεχνογνωσία ίδρυσε Σχολή τεχνιτών σε συνεργασία με τον ΟΣΕ τον ΟΑΕΔ και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό Επιμελητήριο με 130 μαθητές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και έχει συνάψει ολιγόμηνες και επαναξιολογούμενες ως προς την αποτελεσματικότητα συμβάσεις σχέσεων συνεργασίας με τιμολόγιο με τους απαραίτητους συνεργάτες τους οποίους πρότειναν οι προϊστάμενοι των κατά τόπους συγκροτημάτων.

Αυτή είναι η αλήθεια για τις δήθεν «προσλήψεις».

Πηγή:
- Προς μηδενικά ενοίκια για την Trenitalia λόγω προσλήψεων με «μπλοκάκια»
http://www.protagon.gr/epikairotita/sidirodromoi-44341560920

Ν 3891/2010 άρθρο 8,
Ν 4313/2014 άρθρο 44 και
Ν 4425/2016 άρθρο 18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου