(Φωτογραφίες και κείμενα: Nick Fotis)
Και κάτι τεχνικό:
Οπως θα ξέρετε, τα μέταλλα έχουν μια συστολή-διαστολή, οπότε χρειάζεται ένας τρόπος να μην μετάγονται οι ράγες από τους στρωτήρες όταν έχει καύσωνα ή παγωνιά.
Ετσι λοιπόν, κάθε Χ μέτρα υπάρχουν οι λεγόμενες 'συσκευές διαστολής' (αν θυμάμαι καλά την ορολογία), οι οποίες δίνουν στις ράγες το περιθώριο μετακίνησης τους μόνο κατά μήκος.
Το μεσαίο τμήμα είναι σταθερό, όπως μπορείτε να δείτε, τα άλλα δύο γλιστράνε.
(EDIT: πρόσθεσα και αντίστοιχη διάταξη στην γέφυρα της Παπαδιάς, εκεί είναι τοποθετημένες αντικριστά και στην ίδια θέση)
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003276349940680&set=pcb.2003276569940658&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10215394481593313&set=p.10215394481593313&type=3&theater&ifg=1
Και κάτι τεχνικό:
Οπως θα ξέρετε, τα μέταλλα έχουν μια συστολή-διαστολή, οπότε χρειάζεται ένας τρόπος να μην μετάγονται οι ράγες από τους στρωτήρες όταν έχει καύσωνα ή παγωνιά.
Ετσι λοιπόν, κάθε Χ μέτρα υπάρχουν οι λεγόμενες 'συσκευές διαστολής' (αν θυμάμαι καλά την ορολογία), οι οποίες δίνουν στις ράγες το περιθώριο μετακίνησης τους μόνο κατά μήκος.
Το μεσαίο τμήμα είναι σταθερό, όπως μπορείτε να δείτε, τα άλλα δύο γλιστράνε.
(EDIT: πρόσθεσα και αντίστοιχη διάταξη στην γέφυρα της Παπαδιάς, εκεί είναι τοποθετημένες αντικριστά και στην ίδια θέση)
η τελευταία φωτογραφία είναι του Xrhstos Kevrekidis
τον οποίο επίσης ευχαριστούμε πολύ!
Πηγή:
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2003276349940680&set=pcb.2003276569940658&type=3&theater
- https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10215394481593313&set=p.10215394481593313&type=3&theater&ifg=1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου