Αναδημοσιεύουμε από το στέκι της έλξης:
Μια ιστορική μέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο η χτεσινή καθώς κυκλοφόρησε απο την νέα γραμμή η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία! Πρόκειται για
την ολοκλήρωση ενός έργου που ξεκίνησε δεκαετίες πριν,που είχε μείνει στάσιμο εως το 2015 και που μέσα με 3 χρόνια - απο το 2015 και μετά- ολοκληρώθηκε το 83% όπως αναφέρει και στο μήνυμα του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας.
Είναι βέβαιο ότι το τοπίο απο χτες άλλαξε για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αλλά και την Ελληνική Οικονομία.
Πολλά συγχαρητήρια ανήκουν και στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την ολοκλήρωση έργων που καρκινοβατούσαν για δεκαετίες.
Για την ιστορία το πρώτο σινιάλο απο Τιθορέα έδωσε ο φίλος και καλός συνάδελφος Παναγιώτης Χατζηπαναγιώτου,ενώ το πλήρωμα της πρώτης εμπορικής αμαξοστοιχίας αποτελούσαν ο μηχανοδηγός Νίκος Γιαλλινάκης και ο Βοηθός Μηχανοδηγού Τίμος Δαμασκόπουλος.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς και σε όσους εργάστηκαν για να έχουμε το προσδοκώμενο,για δεκαετίες αποτέλεσμα!
Στο μήνυμα του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας αναφέρει :
Σήμερα είναι πραγματικά ιστορική μέρα για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο. Τα εμπορευματικά δρομολόγια κυκλοφορούν μονο απο τη νέα γραμμή στο τμήμα Λιανοκλάδι Τιθορέα. Η σήραγγα του Καλλιδρόμου αποκτά ζωή και κυκλοφορία. Ενα μεγάλο μπράβο και ενα μεγάλο ευχαριστώ στα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ που μέσα σε 2.5 χρόνια ολοκλήρωσαν το 83%του έργου που ξεκίνησε το 1997.... στα στελέχη του ΟΣΕ που εκπαιδεύτηκαν και στα στελέχη και τους Μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Είμαι περήφανος για όλους σας. Η σιδηροδρομική οικογένεια είναι περήφανη. Πολύ σύντομα και τα επιβατικά . Γράφετε ιστορία για το σιδηρόδρομο και για τη Χώρα.
Μια ιστορική μέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο η χτεσινή καθώς κυκλοφόρησε απο την νέα γραμμή η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία! Πρόκειται για
την ολοκλήρωση ενός έργου που ξεκίνησε δεκαετίες πριν,που είχε μείνει στάσιμο εως το 2015 και που μέσα με 3 χρόνια - απο το 2015 και μετά- ολοκληρώθηκε το 83% όπως αναφέρει και στο μήνυμα του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας.
Είναι βέβαιο ότι το τοπίο απο χτες άλλαξε για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο αλλά και την Ελληνική Οικονομία.
Πολλά συγχαρητήρια ανήκουν και στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την ολοκλήρωση έργων που καρκινοβατούσαν για δεκαετίες.
Για την ιστορία το πρώτο σινιάλο απο Τιθορέα έδωσε ο φίλος και καλός συνάδελφος Παναγιώτης Χατζηπαναγιώτου,ενώ το πλήρωμα της πρώτης εμπορικής αμαξοστοιχίας αποτελούσαν ο μηχανοδηγός Νίκος Γιαλλινάκης και ο Βοηθός Μηχανοδηγού Τίμος Δαμασκόπουλος.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς και σε όσους εργάστηκαν για να έχουμε το προσδοκώμενο,για δεκαετίες αποτέλεσμα!
Στο μήνυμα του ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών κ. Βούρδας αναφέρει :
Σήμερα είναι πραγματικά ιστορική μέρα για τον Ελληνικό σιδηρόδρομο. Τα εμπορευματικά δρομολόγια κυκλοφορούν μονο απο τη νέα γραμμή στο τμήμα Λιανοκλάδι Τιθορέα. Η σήραγγα του Καλλιδρόμου αποκτά ζωή και κυκλοφορία. Ενα μεγάλο μπράβο και ενα μεγάλο ευχαριστώ στα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ που μέσα σε 2.5 χρόνια ολοκλήρωσαν το 83%του έργου που ξεκίνησε το 1997.... στα στελέχη του ΟΣΕ που εκπαιδεύτηκαν και στα στελέχη και τους Μηχανοδηγούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Είμαι περήφανος για όλους σας. Η σιδηροδρομική οικογένεια είναι περήφανη. Πολύ σύντομα και τα επιβατικά . Γράφετε ιστορία για το σιδηρόδρομο και για τη Χώρα.
Πηγή:
- Mια ιστορική ημέρα για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο !!!http://mixanodigoiose.blogspot.gr/2018/02/m.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου