Αναδημοσιεύουμε από τα Σιδηροδρομικά νέα:
"Εσείς που λέγατε:
«Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε αυτό το έγκλημα να υλοποιηθεί. Σήμερα όλοι αυτοί φαντάζουν πανίσχυροι. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καθόλου ισχυροί. Αν όλοι εμείς αντιληφθούμε τη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας, δεν θα αφήσουμε τον σιδηρόδρομο να ξεπουληθεί, να διαλυθεί. Είναι εθνικό κεφάλαιο και πρέπει να το υπερασπιστούμε».
"Εσείς που λέγατε:
«Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε αυτό το έγκλημα να υλοποιηθεί. Σήμερα όλοι αυτοί φαντάζουν πανίσχυροι. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καθόλου ισχυροί. Αν όλοι εμείς αντιληφθούμε τη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας, δεν θα αφήσουμε τον σιδηρόδρομο να ξεπουληθεί, να διαλυθεί. Είναι εθνικό κεφάλαιο και πρέπει να το υπερασπιστούμε».
« Εάν διαλυθεί ο ΟΣΕ και ξεπουληθούν τα φιλέτα σε ιδιώτες, όπως έγινε και στη Μεγ. Βρετανία και απέτυχε αυτό το εγχείρημα, θα υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα με την ασφάλεια στου σιδηρόδρομου».
«Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι είναι πέρα για πέρα παράνομη αυτή η προσπάθεια διάλυσης του ΟΣΕ. Είναι πέρα για πέρα αντισυνταγματική».
«Την κοροϊδία και το ψέμα είναι ίσως αυτό που δεν μπορεί να ανεχθεί κανείς Έλληνας»
"Μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας, ότι μας λένε ψέματα κι ότι δεν υπολογίζουν τις ζωές μας, τότε είναι προφανώς πως ο καθένας από μας έχει κάθε δικαίωμα να αντισταθεί με όποιον τρόπο επιλέξει, προκειμένου να υπερασπίσει τη ζωή του και την αξιοπρέπειά του".
Είπατε μεταξύ των άλλων στην ομιλία σας στους σιδηροδρομικούς το 2010 πρωθυπουργέ κ. Αλέξη Τσίπρα.
"Μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας, ότι μας λένε ψέματα κι ότι δεν υπολογίζουν τις ζωές μας, τότε είναι προφανώς πως ο καθένας από μας έχει κάθε δικαίωμα να αντισταθεί με όποιον τρόπο επιλέξει, προκειμένου να υπερασπίσει τη ζωή του και την αξιοπρέπειά του".
Είπατε μεταξύ των άλλων στην ομιλία σας στους σιδηροδρομικούς το 2010 πρωθυπουργέ κ. Αλέξη Τσίπρα.
Κ. Πρωθυπουργέ, ζητήσατε από τους εργαζόμενους σιδηροδρομικούς να σας δώσουν δύναμη για να υλοποιήσετε αυτά που υποσχεθήκατε και σας την έδωσαν απλόχερα μαζί με τον Ελληνικό λαό. Τώρα νιώθουν απογοητευμένοι και προδομένοι. Γιατί ακόμα ηχούν στα αυτιά τους εκείνα που τους είχατε υποσχεθεί εκείνο το πρωινό της 15ης Σεπτεμβρίου του 2010 μιλώντας τους στο εργοστάσιο οχημάτων του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη. Ήταν η ομιλία που μίλησε στην καρδιά και στην ψυχή του κάθε εργαζόμενου παρά τις επιφυλάξεις που είχε για τα λεγόμενα σας.
Ήταν εκείνη η συνάντηση που ως δήλωση σας μας είχατε παραπέμψει στην ομιλία σας « Τι δήλωση να σας κάνω αφού εσείς καταγράψατε όλη την ομιλία μου» μας είπατε χαμογελώντας. Πράγματι είχαμε καταγράψει αυτή την ομιλία και σήμερα την παρουσιάζουμε αυτούσια και νομίζουμε ότι αξίζει τον κόπο να διαβαστεί από όλους
Διαβάστε λοιπόν. Τι είπε θα κάνει και τι δεν έκανε. Τι υποσχέθηκε και τι αθέτησε ο τότε αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ και σημερινός πρωθυπουργός της χώρας.
Διαβάστε:
Ο Πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρας, στα πλαίσια της περιοδείας του στη Θεσσαλονίκη, επισκέφθηκε σήμερα το πρωί τον ΟΣΕ και είχε συνάντηση με τους εργαζόμενους.
Σε ομιλία του στους εργαζόμενους, ο κ. Αλέξης Τσίπρας τόνισε:
"Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που μας δίνετε να συνομιλήσουμε μαζί σας αλλά να μπορέσουμε να δούμε κι εμείς και τα ΜΜΕ ποιες είναι οι συνθήκες εργασίας των ανθρώπων που έχουν κατηγορηθεί, ίσως περισσότερο από κάθε άλλον εργαζόμενο σε αυτή τη χώρα, ως ρετιρέ, ως εργαζόμενους πρώτης τάξης, πρώτης βαθμίδας, που είναι χαραμοφάηδες και παίρνουν υψηλούς μισθούς και τους στερούν από τους άλλους εργαζόμενους της χώρας. Θέλουμε σ΄ αυτή την επαφή μαζί σας να πούμε αλήθειες. Βρίσκεστε ένα βήμα πριν την απόλυση. Αυτό είναι το μέλλον που προδιαγράφει για δύο χιλιάδες και πλέον εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο η κυβέρνηση της χώρας. Σας μιλάνε δήθεν για μεταφορά -δεν έχουν βάλει καν τον όρο μετάταξη- ενώ στην πραγματικότητα προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι, γιατί αυτό για το οποίο τους πιέζουν αυτοί οι οποίοι έρχονται εδώ της τρόικα και επιβάλουν πολιτική εδώ και 8 μήνες είναι για την διάλυση του ΟΣΕ και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και στην πραγματικότητα για την εκδίωξη των εργαζόμενων. Οι εργαζόμενοι είναι μονάχα κόστος και ζημιά στα σχέδιά τους. Βεβαίως ξέρετε πολύ καλά ότι αυτές οι απόψεις δεν είναι καινούργιες, δεν τις μάθαμε τους τελευταίους μήνες όταν ήρθε η τρόικα και συνέταξε το μνημόνιο και το επικαιροποιημένο μνημόνιο. Η άποψη ότι ο σιδηρόδρομος είναι περιττή πολυτέλεια για τη χώρα μας κι ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι προνομιούχοι εργαζόμενοι είναι μια άποψη που την ακούμε πάνω από πέντε χρόνια τώρα και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, πριν καν υπάρξει μνημόνιο που καθορίζει την πολιτική της κυβέρνησης, πριν καν υπάρξει προσφυγή στήριξης στο μηχανισμό στήριξης του ΔΝΤ. Και είναι προφανές ότι ο στόχος τους ήταν και είναι η εκποίηση του δημόσιου πλούτου προκειμένου να επωφεληθούν όλοι όσοι κέρδιζαν όλο το προηγούμενο διάστημα. Αυτοί οι οποίοι δεν βάζουν καν το χέρι στην τσέπη σ΄ αυτή τη δύσκολη στιγμή που περνάει η χώρα μας για να βγούμε από την κρίση, αλλά περιμένουν να τους σερβίρουν τα φιλέτα για να κερδίσουν ακόμα περισσότερο. Μιλάνε για το δυσβάσταχτο χρέος του ΟΣΕ. Ποιος το δημιούργησε αυτό το χρέος; Το δημιούργησαν οι εργαζόμενοι; Ή μήπως δημιούργησε αυτό το χρέος η αδυναμία του ελληνικού κράτους να συμβάλει, ως όφειλε, στη δημιουργία ενός αξιόπιστου εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου; Ποιοι ήταν αυτοί οι οποίοι επωφελήθηκαν από τις μεγάλες εργολαβίες προκειμένου να εκσυγχρονιστεί, ως όφειλε, μια σύγχρονη χώρα μέλος της Ε.Ε., να έχει εκσυγχρονισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο; Ποιες εταιρείες ήταν αυτές με τις αμαρτωλές συμβάσεις που επωφελήθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και σε ποιες τσέπες πήγαν οι μίζες; Όχι στις τσέπες των εργαζόμενων. Στις τσέπες αυτών που διετέλεσαν υπουργοί, στελέχη των κυβερνήσεων και σήμερα έρχονται, ο ένας μετά τον άλλον, στις εξεταστικές επιτροπές και μας λένε ότι, βεβαίως, αυτά πάντοτε γίνονταν, γιατί τα κόμματα εξουσίας πάντοτε έπαιρναν δωράκια από τους μεγάλους επιχειρηματίες. Πού είναι η συνεισφορά του κράτους, η εθνική συμμετοχή, η λεγόμενη, που μαζί με την κοινοτική συμμετοχή όφειλε το κράτος να χρηματοδοτεί το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο;
"Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη δυνατότητα που μας δίνετε να συνομιλήσουμε μαζί σας αλλά να μπορέσουμε να δούμε κι εμείς και τα ΜΜΕ ποιες είναι οι συνθήκες εργασίας των ανθρώπων που έχουν κατηγορηθεί, ίσως περισσότερο από κάθε άλλον εργαζόμενο σε αυτή τη χώρα, ως ρετιρέ, ως εργαζόμενους πρώτης τάξης, πρώτης βαθμίδας, που είναι χαραμοφάηδες και παίρνουν υψηλούς μισθούς και τους στερούν από τους άλλους εργαζόμενους της χώρας. Θέλουμε σ΄ αυτή την επαφή μαζί σας να πούμε αλήθειες. Βρίσκεστε ένα βήμα πριν την απόλυση. Αυτό είναι το μέλλον που προδιαγράφει για δύο χιλιάδες και πλέον εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο η κυβέρνηση της χώρας. Σας μιλάνε δήθεν για μεταφορά -δεν έχουν βάλει καν τον όρο μετάταξη- ενώ στην πραγματικότητα προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι, γιατί αυτό για το οποίο τους πιέζουν αυτοί οι οποίοι έρχονται εδώ της τρόικα και επιβάλουν πολιτική εδώ και 8 μήνες είναι για την διάλυση του ΟΣΕ και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και στην πραγματικότητα για την εκδίωξη των εργαζόμενων. Οι εργαζόμενοι είναι μονάχα κόστος και ζημιά στα σχέδιά τους. Βεβαίως ξέρετε πολύ καλά ότι αυτές οι απόψεις δεν είναι καινούργιες, δεν τις μάθαμε τους τελευταίους μήνες όταν ήρθε η τρόικα και συνέταξε το μνημόνιο και το επικαιροποιημένο μνημόνιο. Η άποψη ότι ο σιδηρόδρομος είναι περιττή πολυτέλεια για τη χώρα μας κι ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι προνομιούχοι εργαζόμενοι είναι μια άποψη που την ακούμε πάνω από πέντε χρόνια τώρα και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, πριν καν υπάρξει μνημόνιο που καθορίζει την πολιτική της κυβέρνησης, πριν καν υπάρξει προσφυγή στήριξης στο μηχανισμό στήριξης του ΔΝΤ. Και είναι προφανές ότι ο στόχος τους ήταν και είναι η εκποίηση του δημόσιου πλούτου προκειμένου να επωφεληθούν όλοι όσοι κέρδιζαν όλο το προηγούμενο διάστημα. Αυτοί οι οποίοι δεν βάζουν καν το χέρι στην τσέπη σ΄ αυτή τη δύσκολη στιγμή που περνάει η χώρα μας για να βγούμε από την κρίση, αλλά περιμένουν να τους σερβίρουν τα φιλέτα για να κερδίσουν ακόμα περισσότερο. Μιλάνε για το δυσβάσταχτο χρέος του ΟΣΕ. Ποιος το δημιούργησε αυτό το χρέος; Το δημιούργησαν οι εργαζόμενοι; Ή μήπως δημιούργησε αυτό το χρέος η αδυναμία του ελληνικού κράτους να συμβάλει, ως όφειλε, στη δημιουργία ενός αξιόπιστου εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου; Ποιοι ήταν αυτοί οι οποίοι επωφελήθηκαν από τις μεγάλες εργολαβίες προκειμένου να εκσυγχρονιστεί, ως όφειλε, μια σύγχρονη χώρα μέλος της Ε.Ε., να έχει εκσυγχρονισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο; Ποιες εταιρείες ήταν αυτές με τις αμαρτωλές συμβάσεις που επωφελήθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και σε ποιες τσέπες πήγαν οι μίζες; Όχι στις τσέπες των εργαζόμενων. Στις τσέπες αυτών που διετέλεσαν υπουργοί, στελέχη των κυβερνήσεων και σήμερα έρχονται, ο ένας μετά τον άλλον, στις εξεταστικές επιτροπές και μας λένε ότι, βεβαίως, αυτά πάντοτε γίνονταν, γιατί τα κόμματα εξουσίας πάντοτε έπαιρναν δωράκια από τους μεγάλους επιχειρηματίες. Πού είναι η συνεισφορά του κράτους, η εθνική συμμετοχή, η λεγόμενη, που μαζί με την κοινοτική συμμετοχή όφειλε το κράτος να χρηματοδοτεί το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο;
Αυτά είναι τα συσσωρευμένα χρέη του ΟΣΕ
Μας λένε ότι κάθε μέρα που περνάει το ελληνικό δημόσιο χρεώνεται ένα εκατομμύριο. Το έχετε ξανακούσει αυτό; Εμείς το έχουμε ξανακούσει. Τα ίδια μας έλεγαν και για τη δημόσια Ολυμπιακή προκειμένου να πείσουν την ελληνική κοινωνία ότι πρέπει το ελληνικό δημόσιο να κρατήσει μονάχα τα χρέη, να εξυγιάνει το υπόλοιπο φιλέτο και να το δώσει σ΄ έναν επιχειρηματία ο οποίος με τη σειρά του, μόλις την αγόρασε, την πούλησε την Ολυμπιακή. Και σήμερα δεν τους πειράζει ότι υπάρχει μονοπώλιο. Τους πείραζε πριν ότι υπήρχε μονοπώλιο, γιατί ήταν το ελληνικό δημόσιο. Το ίδιο ακριβώς θέλουν να κάνουν και με τον ΟΣΕ. Θέλουν να κρατήσει το κράτος μονάχα τα χρέη και τα φιλέτα, τις διαδρομές εκείνες που μπορεί να έχουν πάρα πολύ μεγάλα κέρδη σε επιχειρηματίες, στους γνωστούς, τους ίδιους επιχειρηματίες που κέρδιζαν όλα τα προηγούμενα χρόνια για να συνεχίζουν να κερδίζουν. Κι εμείς θα το πούμε με απόλυτη ειλικρίνεια Αυτό το οποίο κάνει σήμερα η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου -δεν μας ενδιαφέρει αν το κάνει με τις υποδείξεις ή χωρίς του ΔΝΤ, αλλά αυτή παίρνει τις αποφάσεις- δεν είναι προσπάθεια για να σωθεί η χώρα από τη χρεοκοπία. Είναι στοχευμένη προσπάθεια για μια βίαιη αναδιανομή του πλούτου, για το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου σε λίγα συμφέροντα. Κι αυτό είναι μεγαλύτερο έγκλημα ακόμα κι από την προσφυγή στο ΔΝΤ και σ΄ αυτόν τον μηχανισμό στήριξης της υποτέλειας για τη χώρα. Γιατί το ηθικό είναι ότι σε μια περίοδο που ο συνταξιούχος ζορίζεται και δίνει τη σύνταξή του, που ο μισθωτός ζορίζεται και δίνει τον μισθό του, που ο εργαζόμενος, ο μικροεπαγγελματίας κλείνει το μαγαζί του, που οι εργαζόμενοι βγαίνουν στην ανεργία, αυτές οι είκοσι οικογένειες -δεν είναι παραπάνω στη χώρα μας- όχι μόνο δεν συμβάλουν, αλλά ετοιμάζονται να στήσουν ένα μεγάλο φαγοπότι με το δημόσιο πλούτο της χώρας, με τους σιδηρόδρομους, με τις τηλεπικοινωνίες, με την ενέργεια και με ότι άλλο έχει απομείνει. Δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς απέναντι σ΄ αυτό το έγκλημα. Κι εσείς, εργαζόμενοι για πάρα πολλά χρόνια, σήμερα συνομίλησα με ανθρώπους που μου είπαν ότι είναι από 14 χρονών εδώ, δεν είναι δυνατόν να σας πετάξουν από τη μια μέρα στην άλλη. Θα σας πετάξουν στο δρόμο ακριβώς επειδή θέλουν να προχωρήσουν τα δικά τους σχέδια. Δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε αυτό το έγκλημα να υλοποιηθεί. Σήμερα όλοι αυτοί φαντάζουν πανίσχυροι. Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι καθόλου ισχυροί. Αν όλοι εμείς αντιληφθούμε τη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας ,δεν θα αφήσουμε το σιδηρόδρομο να ξεπουληθεί, να διαλυθεί. Είναι εθνικό κεφάλαιο και πρέπει να το υπερασπιστούμε. Δεν θα αφήσουμε δύο χιλιάδες και πλέον εργαζόμενους να βγουν στο δρόμο.
Η κυβέρνηση πρέπει να δώσει πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις.
Καθώς ερχόμουνα βρήκα ένα συνάδελφό σας και την ώρα που μιλούσαμε χτύπησε το τηλέφωνό του. Είχε βάλει στον ήχο του τηλεφώνου του την ομιλία του σημερινού Πρωθυπουργού πριν από ένα χρόνο όταν έλεγε ότι λεφτά υπάρχουν. Είχε δίκιο ο κ. Παπανδρέου όταν έλεγε ότι υπάρχουν λεφτά. Βέβαια δεν καταλάβαμε τότε ότι εννοούσε ότι τα λεφτά υπάρχουν στις τράπεζες, στις λίγες ελληνικές οικογένειες που τα μεταφέρουν στην Ελβετία κι ότι θα συνεχίσουν να υπάρχουν εκεί και θα αυγαταίνουν κιόλας. Σήμερα όμως αυτός ο συνάδελφός σας, που μπορεί πέρυσι τέτοια εποχή να είχε πειστεί απ΄ όσα μεγαλεπήβολα και μεγαλόστομα έλεγε τότε ο σημερινός πρωθυπουργός, προσπαθώντας να κερδίσει την ψήφο, και τη δική σας ψήφο, έχει καταλάβει πόσο βαθύς εμπαιγμός ήταν αυτός. Και έχει καταλάβει ότι η κοροϊδία και το ψέμα είναι ίσως αυτό που δεν μπορεί να ανεχθεί κανείς Έλληνας. 'Όλοι μπορούμε να δεχθούμε ότι ο καθένας μπορεί να κάνει λάθη, λάθος επιλογές.
Όταν όμως αντιλαμβανόμαστε ότι μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας, ότι μας λένε ψέματα κι ότι δεν υπολογίζουν τις ζωές μας, τότε είναι προφανώς πως ο καθένας από μας έχει κάθε δικαίωμα να αντισταθεί με όποιον τρόπο επιλέξει, προκειμένου να υπερασπίσει τη ζωή του και την αξιοπρέπειά του. Εμείς θα στηρίξουμε λοιπόν αυτούς τους αγώνες. Δεν θεωρούμε ότι είστε αναλώσιμο υλικό. Δεν θεωρούμε ότι είστε παλιοσίδερα έτοιμα να τα πετάξουν στο σιδεράδικο. Θεωρούμε ότι είστε εργαζόμενοι που συμβάλετε στο δημόσιο πλούτο, θεωρούμε ότι είστε εργαζόμενοι με αξιοπρέπεια και θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματά σας. Όμως πρέπει εσείς να βγείτε στην πρώτη γραμμή να διεκδικήσετε το δίκιο σας. Εμείς πιστεύουμε ότι δεν θα τους περάσει, όπως δεν πέρασε και στην προηγούμενη κυβέρνηση, έτσι και στη σημερινή. Θυμηθείτε τι σας έλεγε ο κ. Χατζηδάκης. Σας είχε βγάλει λαθρέμπορους, προσπάθησε να απαξιώσει τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, πέρα απ΄ όλα όσα έλεγε ότι είστε ρετιρέ και πρώτης κατηγορίας εργαζόμενοι, μέχρι λαθρέμπορους σας έβγαλε, προκειμένου στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας να θεωρηθεί ότι όλοι όσοι εργάζονται στον σιδηρόδρομο είναι λαμόγια ή απατεώνες. Δεν θα τους περάσει όμως. Και δεν θα τους περάσει, γιατί ο μέσος πολίτης γνωρίζει, σε αντίθεση ίσως με άλλου είδους κοινωνικές συγκρούσεις που έχουμε αυτές τις μέρες, ότι το ζήτημα στο σιδηρόδρομο έχει να κάνει με τη δική μας, του καθενός από μας την εξυπηρέτηση. Εάν διαλυθεί ο ΟΣΕ και ξεπουληθούν τα φιλέτα σε ιδιώτες, όπως έγινε και στη Μεγ. Βρετανία και απέτυχε αυτό το εγχείρημα, θα υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα με την ασφάλεια στου σιδηρόδρομου. Δεύτερον, θα είναι πανάκριβο το εισιτήριο. Τρίτον, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για τους πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να μπορούν να επικοινωνήσουν με το κέντρο. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι θα έχετε μαζί σας τη συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας σ΄ αυτόν τον δίκαιο αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου πλούτου, αλλά βεβαίως και για την υπεράσπιση των θέσεων εργασίας σας. Θα ήθελα απ΄ αυτό εδώ το βήμα να σας πω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρίσκεται στο πλευρά σας, στους δρόμους, στη Βουλή και στο Ευρωκοινοβούλιο. Και μόλις πριν από μία βδομάδα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ο Ν. Χουντής ανέδειξε το θέμα του ΟΣΕ στο ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Και εκεί είχαμε μια σημαντική κίνηση. Την ερώτηση του Προέδρου της Επιτροπής σε θέματα Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προς τον αρμόδιο Επίτροπο., όπου ανέδειξε ότι αντιτίθεται στην κοινοτική νομοθεσία το παρόν νομοσχέδιο που θέλει να φέρει η κυβέρνηση για τη διάλυση του ΟΣΕ, ακριβώς διότι η χώρα μας έχει λάβει ήδη δεκάδες εκατομμύρια κοινοτικές επιχορηγήσεις, κοινοτική συμμετοχή για έργα τα οποία είναι ήδη σε εξέλιξη για την ανάπτυξη του δικτύου, τα οποία βεβαίως θα σταματήσουν και θα μείνουν στη μέση εάν προχωρήσει αυτή η διαδικασία διάλυσης του ΟΣΕ που επιχειρεί η κυβέρνηση μέσα απ΄ αυτό το νομοσχέδιο. Και βεβαίως οι κοινοτικοί δίνουν χρήματα για τον σιδηρόδρομο και για έναν ακόμη λόγο. Διότι είναι υποχρεωμένη η Κοινότητα να χρηματοδοτεί την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, ακριβώς γιατί αυτό προστάζει η φιλοπεριβαλλοντική πολιτική της Ε.Ε. για τη μείωση της εκπομπής των αερίων του διοξειδίου του άνθρακα. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι αυτό που επιχειρεί να κάνει η ελληνική κυβέρνηση, υπό τις προσταγές της τρόικας και του μνημονίου. Αντιτίθεται στα όσα μας λέει η Ε.Ε. και στο Κοινοτικό Δίκαιο. Αντιτίθεται στο ελληνικό Σύνταγμα. Αντιτίθεται στους εργασιακούς νόμους της πατρίδας μας. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι είναι πέρα για πέρα παράνομη αυτή η προσπάθεια διάλυσης του ΟΣΕ. Είναι πέρα για πέρα αντισυνταγματική. Αλλά το κυριότερο είναι ότι είναι πέρα, για πέρα ανήθικη. Είναι έξω από κάθε πλαίσιο ηθικής. Κι όταν έχετε το δίκιο με το μέρος σας, οι συκοφαντίες δεν πρόκειται να περάσουν. Ο αγώνας σας θα είναι αγώνας ολόκληρου του ελληνικού λαού, που δεν θέλει να γυρίσει πίσω στο δεκαετία του ΄20, να μιλάμε για την ανάγκη δημιουργίας σιδηροδρομικού δικτύου και εξηλεκτρισμού. Είμαστε στην πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα και δεν πρόκειται, δεν πρέπει να αφήσουμε να μας γυρίσουν πίσω. Να έχετε πίστη στον αγώνα σας. Θα έχετε τη συμπαράσταση τη δική μας και των Ελλήνων εργαζομένων και πιστεύω, πιστεύω βαθιά ότι θα είναι ένας αγώνας νικηφόρος. Θα νικήσετε. Καλή δύναμη."
Δείτε τα βίντεο που για πρώτη φορά αναρτώνται.
Όταν όμως αντιλαμβανόμαστε ότι μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας, ότι μας λένε ψέματα κι ότι δεν υπολογίζουν τις ζωές μας, τότε είναι προφανώς πως ο καθένας από μας έχει κάθε δικαίωμα να αντισταθεί με όποιον τρόπο επιλέξει, προκειμένου να υπερασπίσει τη ζωή του και την αξιοπρέπειά του. Εμείς θα στηρίξουμε λοιπόν αυτούς τους αγώνες. Δεν θεωρούμε ότι είστε αναλώσιμο υλικό. Δεν θεωρούμε ότι είστε παλιοσίδερα έτοιμα να τα πετάξουν στο σιδεράδικο. Θεωρούμε ότι είστε εργαζόμενοι που συμβάλετε στο δημόσιο πλούτο, θεωρούμε ότι είστε εργαζόμενοι με αξιοπρέπεια και θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματά σας. Όμως πρέπει εσείς να βγείτε στην πρώτη γραμμή να διεκδικήσετε το δίκιο σας. Εμείς πιστεύουμε ότι δεν θα τους περάσει, όπως δεν πέρασε και στην προηγούμενη κυβέρνηση, έτσι και στη σημερινή. Θυμηθείτε τι σας έλεγε ο κ. Χατζηδάκης. Σας είχε βγάλει λαθρέμπορους, προσπάθησε να απαξιώσει τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, πέρα απ΄ όλα όσα έλεγε ότι είστε ρετιρέ και πρώτης κατηγορίας εργαζόμενοι, μέχρι λαθρέμπορους σας έβγαλε, προκειμένου στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας να θεωρηθεί ότι όλοι όσοι εργάζονται στον σιδηρόδρομο είναι λαμόγια ή απατεώνες. Δεν θα τους περάσει όμως. Και δεν θα τους περάσει, γιατί ο μέσος πολίτης γνωρίζει, σε αντίθεση ίσως με άλλου είδους κοινωνικές συγκρούσεις που έχουμε αυτές τις μέρες, ότι το ζήτημα στο σιδηρόδρομο έχει να κάνει με τη δική μας, του καθενός από μας την εξυπηρέτηση. Εάν διαλυθεί ο ΟΣΕ και ξεπουληθούν τα φιλέτα σε ιδιώτες, όπως έγινε και στη Μεγ. Βρετανία και απέτυχε αυτό το εγχείρημα, θα υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα με την ασφάλεια στου σιδηρόδρομου. Δεύτερον, θα είναι πανάκριβο το εισιτήριο. Τρίτον, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για τους πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να μπορούν να επικοινωνήσουν με το κέντρο. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι θα έχετε μαζί σας τη συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας σ΄ αυτόν τον δίκαιο αγώνα για την υπεράσπιση του δημόσιου πλούτου, αλλά βεβαίως και για την υπεράσπιση των θέσεων εργασίας σας. Θα ήθελα απ΄ αυτό εδώ το βήμα να σας πω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα βρίσκεται στο πλευρά σας, στους δρόμους, στη Βουλή και στο Ευρωκοινοβούλιο. Και μόλις πριν από μία βδομάδα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ο Ν. Χουντής ανέδειξε το θέμα του ΟΣΕ στο ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Και εκεί είχαμε μια σημαντική κίνηση. Την ερώτηση του Προέδρου της Επιτροπής σε θέματα Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προς τον αρμόδιο Επίτροπο., όπου ανέδειξε ότι αντιτίθεται στην κοινοτική νομοθεσία το παρόν νομοσχέδιο που θέλει να φέρει η κυβέρνηση για τη διάλυση του ΟΣΕ, ακριβώς διότι η χώρα μας έχει λάβει ήδη δεκάδες εκατομμύρια κοινοτικές επιχορηγήσεις, κοινοτική συμμετοχή για έργα τα οποία είναι ήδη σε εξέλιξη για την ανάπτυξη του δικτύου, τα οποία βεβαίως θα σταματήσουν και θα μείνουν στη μέση εάν προχωρήσει αυτή η διαδικασία διάλυσης του ΟΣΕ που επιχειρεί η κυβέρνηση μέσα απ΄ αυτό το νομοσχέδιο. Και βεβαίως οι κοινοτικοί δίνουν χρήματα για τον σιδηρόδρομο και για έναν ακόμη λόγο. Διότι είναι υποχρεωμένη η Κοινότητα να χρηματοδοτεί την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου, ακριβώς γιατί αυτό προστάζει η φιλοπεριβαλλοντική πολιτική της Ε.Ε. για τη μείωση της εκπομπής των αερίων του διοξειδίου του άνθρακα. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι αυτό που επιχειρεί να κάνει η ελληνική κυβέρνηση, υπό τις προσταγές της τρόικας και του μνημονίου. Αντιτίθεται στα όσα μας λέει η Ε.Ε. και στο Κοινοτικό Δίκαιο. Αντιτίθεται στο ελληνικό Σύνταγμα. Αντιτίθεται στους εργασιακούς νόμους της πατρίδας μας. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι είναι πέρα για πέρα παράνομη αυτή η προσπάθεια διάλυσης του ΟΣΕ. Είναι πέρα για πέρα αντισυνταγματική. Αλλά το κυριότερο είναι ότι είναι πέρα, για πέρα ανήθικη. Είναι έξω από κάθε πλαίσιο ηθικής. Κι όταν έχετε το δίκιο με το μέρος σας, οι συκοφαντίες δεν πρόκειται να περάσουν. Ο αγώνας σας θα είναι αγώνας ολόκληρου του ελληνικού λαού, που δεν θέλει να γυρίσει πίσω στο δεκαετία του ΄20, να μιλάμε για την ανάγκη δημιουργίας σιδηροδρομικού δικτύου και εξηλεκτρισμού. Είμαστε στην πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα και δεν πρόκειται, δεν πρέπει να αφήσουμε να μας γυρίσουν πίσω. Να έχετε πίστη στον αγώνα σας. Θα έχετε τη συμπαράσταση τη δική μας και των Ελλήνων εργαζομένων και πιστεύω, πιστεύω βαθιά ότι θα είναι ένας αγώνας νικηφόρος. Θα νικήσετε. Καλή δύναμη."
Δείτε τα βίντεο που για πρώτη φορά αναρτώνται.
Σε λίγο θα ακολουθήσουν και άλλα βίντεο με αποσπάσματα από την ομιλία του κ. Αλέξη Τσίπρα στο εργοστάσιο οχημάτων του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη το 2010, που για πρώτη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Πηγή:
- Πρωθυπουργέ κ. Τσίπρα: Θα επιτρέψετε να διαλυθεί ο ΟΣΕ; Θα αθετήσετε τις υποσχέσεις σας που δώσατε στους σιδηροδρομικούς;
http://sidirodromikanea.blogspot.com/2016/07/blog-post_6.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου