Στο έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (ευχαριστούμε τον Κωνσταντίνος Παρίσσης για την αποστολή του συνδέσμου του εγγράφου) με ημερομηνία 13/7/2011 αναφέρεται (στη σελίδα 3) ότι:
¨Το υποβληθέν σχέδιο αναδιάρθρωσης προβλέπει τη µεταβίβαση πέντε τερµατικώνσταθµών µεταφοράς φορτίου από τον ΟΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνολικής εκτιµώµενηςαξίας 110 005 769 EUR, ως εξής:
1) έκταση και κτίρια του τερµατικού σταθµού µεταφοράς φορτίου της Θεσσαλονίκης:εκτιµώµενη αξία 80,6 εκατοµµύρια EUR·2) ιδιοκτησία, έκταση και κτίριο Θεσσαλονίκη-Τρίγωνο Μαγνησίας: εκτιµώµενη αξία 13,1εκατοµµύρια EUR·3) έκταση και κτίριο του σιδηροδροµικού σταθµού Οινόης: εκτιµώµενη αξία 2,2εκατοµµύρια EUR·4) ιδιοκτησία, έκταση και κτίριο Θεσσαλονίκη-Τρίγωνο Λαχανόκηπων: εκτιµώµενη αξία1,8 εκατοµµύρια EUR·5) έκταση και κτίρια του κέντρου διανοµής της Θεσσαλονίκης: εκτιµώµενη αξία 12,3εκατοµµύρια EUR.
Η αξία των πέντε τερµατικών εκτιµήθηκε τον Νοέµβριο-∆εκέµβριο 2010 από τη
συµβουλευτική εταιρεία Savills Hellas. Η µεταβίβαση των τερµατικών σταθµών
µεταφοράς φορτίου θα γίνει δωρεάν.
Επί του παρόντος, συνάγεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα να χρησιµοποιεί
ατελώς τους τερµατικούς σταθµούς από τη στιγµή της µεταβίβασης έως σήµερα. ¨
Ένα απλό ερώτημα περιμένει σαφή απάντηση:
- τα 5 αυτά ακίνητα (αξίας σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 110 εκατομμυρίων ευρώ) ανήκουν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και επομένως αγοράζονται μαζί με την εταιρία από τους Ιταλούς έναντι 45 εκ.
ΝΑΙ ή ΌΧΙ;
(τώρα κάποιος κακοπροαίρετος θα πει ότι μετά το περυσινό δημοψήφισμα δεν υπάρχει μαύρο και άσπρο αλλά μόνο διαφορετικές (ίσως 50) αποχρώσεις του γκρι και ότι τα όρια μεταξύ του ΝΑΙ και του ΌΧΙ είναι δυσδιάκριτα...)
Πηγή:
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: 13.7.2011 /4943 "Κρατική ενίσχυση αριθ. SA.32544 (2011/C – ex 2011/N) – Ελλάδα Αναδιάρθρωση του Ελληνικού Οργανισµού Σιδηροδρόµων – ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε."
http://ec.europa.eu/competition/state_aid/cases/241369/241369_1244130_34_2.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου