Στρατηγικό και πολιτικό λάθος της κυβέρνησης το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ καθώς και κάθε δημοσίου πλούτου. Στο βωμό της θεωρητικής εξυγίανσης του κράτους και απαλλαγής του από βαρίδια ή αλλιώς εθνική υποταγή στα ξένα κεφάλαια,ο δόκιμος όρος είναι αφ’ ελληνοποίηση, όταν μάλιστα η αποκρατικοποίηση, όπως χαρακτηρίζεται εσκεμμένα δεν είναι αποκρατικοποιήση, αλλά οι εταιρείες αμέσως μετά την πώληση θα εξυπηρετούν συμφέροντα άλλου κράτους, μιας και η μια εταιρεία που κατέθεσε προσφορά ανήκει στο Ιταλικό κράτος.
Όλα υλοποιούνται τελείως τυχαία λίγο πριν την ολοκλήρωση του άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Μια χρονική στιγμή όπου η ολοκλήρωση των έργων του άξονα θα αναδείξει το γιατί έχει χρεωθεί ο σιδηρόδρομος και βέβαια την χρονική στιγμή όπου θα αρχίσει να εισπράττει. Επιβατικό τραίνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη 3,5 ώρες, εμπορικό τραίνο Πειραιάς Ειδομένη κάτω από 7 ώρες.
Ακόμη και αν παραβλέψει κανείς το μέγεθος του τιμήματος που δίδεται από τον αγοραστή,δηλαδή αν είναι εύλογο ή όχι ( που δεν είναι ), ακόμη και αν τα ταμειακά διαθέσιμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι περισσότερα από αυτά που δίνει ο αγοραστής ή λιγότερα ( που δεν είναι ), ακόμη και αν δεχτούμε ότι οι εργαζόμενοι που υπηρετούν αυτήν τη στιγμή, μετά την πώληση θα είναι καλύτερα ( που δεν θα είναι ), ακόμη και αν δεχτούμε ότι εκείνοι ( τα ξένα κεφάλαια ) μας πουν, προκειμένου να μας κάνουν φτωχότερους, ακόμη και τότε, κάθε φορά που ξεπουλάμε δημόσια περιουσία, ξεπουλάμε την κληρονομιά των παιδιών μας και των παιδιών των παιδιών μας. Προβαίνουμε σε πράξεις για τις οποίες δεν έχουμε εξουδιοτηθεί. Οι υποδομές ανήκουν στον Λαό δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση σε κανέναν βουλευτή σε κανένα κόμμα για να έχει το δικαίωμα να τις πουλήσει.Όταν ο άνθρωπος πεινάει δεν κόβει το χέρι του για να φάει κρέας. Για αυτόν τον πολιτικό κανιβαλισμό που εφαρμόζουν τα ξένα συμφέροντα, σε βάρος όλων των Ελλήνων είμαστε υποχρεωμένοι ως υπερασπιστές της δημόσιας περιουσίας να προβούμε σε ενέργειες τέτοιες, εκτός των αγωνιστικών κινητοποιήσεων, που να αναδεικνύουν την μη νομιμότητα όλων των διαδικασιών και συμβάσεων με τις οποίες προικίζονται οι εταιρείες για να ξεπουληθούν.
Ήρθε η ώρα η Ομοσπονδία και τα Σωματεία παράλληλα με τις κινητοποίησης που είδη γίνονται, να αναθέσουν σε δικηγορικά γραφεία ώστε να υποστηρίξουν μέσω της νομικής οδού τον δημόσιος χαρακτήρα που οφείλει να έχει ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος, να εξεταστεί κάθε μορφής σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ των εταιρειών και άλλων οργανισμών. Να αξιοποιηθεί κάθε στοιχείο, κάθε έγγραφο που έχει δημοσιοποιηθεί που αποδεικνύει ότι ο Σιδηρόδρομος πρέπει να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο για το συμφέρων της ελληνικής οικονομίας. Είμαστε αντίθετοι στο ξεπούλημα άνευ ωρών.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
Παναγιώτης Κλειδόπουλος
Εκπρόσωπος Εργαζομένων
ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ
Όλα υλοποιούνται τελείως τυχαία λίγο πριν την ολοκλήρωση του άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Μια χρονική στιγμή όπου η ολοκλήρωση των έργων του άξονα θα αναδείξει το γιατί έχει χρεωθεί ο σιδηρόδρομος και βέβαια την χρονική στιγμή όπου θα αρχίσει να εισπράττει. Επιβατικό τραίνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη 3,5 ώρες, εμπορικό τραίνο Πειραιάς Ειδομένη κάτω από 7 ώρες.
Ακόμη και αν παραβλέψει κανείς το μέγεθος του τιμήματος που δίδεται από τον αγοραστή,δηλαδή αν είναι εύλογο ή όχι ( που δεν είναι ), ακόμη και αν τα ταμειακά διαθέσιμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι περισσότερα από αυτά που δίνει ο αγοραστής ή λιγότερα ( που δεν είναι ), ακόμη και αν δεχτούμε ότι οι εργαζόμενοι που υπηρετούν αυτήν τη στιγμή, μετά την πώληση θα είναι καλύτερα ( που δεν θα είναι ), ακόμη και αν δεχτούμε ότι εκείνοι ( τα ξένα κεφάλαια ) μας πουν, προκειμένου να μας κάνουν φτωχότερους, ακόμη και τότε, κάθε φορά που ξεπουλάμε δημόσια περιουσία, ξεπουλάμε την κληρονομιά των παιδιών μας και των παιδιών των παιδιών μας. Προβαίνουμε σε πράξεις για τις οποίες δεν έχουμε εξουδιοτηθεί. Οι υποδομές ανήκουν στον Λαό δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση σε κανέναν βουλευτή σε κανένα κόμμα για να έχει το δικαίωμα να τις πουλήσει.Όταν ο άνθρωπος πεινάει δεν κόβει το χέρι του για να φάει κρέας. Για αυτόν τον πολιτικό κανιβαλισμό που εφαρμόζουν τα ξένα συμφέροντα, σε βάρος όλων των Ελλήνων είμαστε υποχρεωμένοι ως υπερασπιστές της δημόσιας περιουσίας να προβούμε σε ενέργειες τέτοιες, εκτός των αγωνιστικών κινητοποιήσεων, που να αναδεικνύουν την μη νομιμότητα όλων των διαδικασιών και συμβάσεων με τις οποίες προικίζονται οι εταιρείες για να ξεπουληθούν.
Ήρθε η ώρα η Ομοσπονδία και τα Σωματεία παράλληλα με τις κινητοποίησης που είδη γίνονται, να αναθέσουν σε δικηγορικά γραφεία ώστε να υποστηρίξουν μέσω της νομικής οδού τον δημόσιος χαρακτήρα που οφείλει να έχει ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος, να εξεταστεί κάθε μορφής σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ των εταιρειών και άλλων οργανισμών. Να αξιοποιηθεί κάθε στοιχείο, κάθε έγγραφο που έχει δημοσιοποιηθεί που αποδεικνύει ότι ο Σιδηρόδρομος πρέπει να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο για το συμφέρων της ελληνικής οικονομίας. Είμαστε αντίθετοι στο ξεπούλημα άνευ ωρών.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
Παναγιώτης Κλειδόπουλος
Εκπρόσωπος Εργαζομένων
ΔΣ ΕΕΣΣΤΥ
Πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου