Με έκπληξη διαβάσαμε την ανακοίνωση του ΟΣΕ, στην οποία επέλεξαν να μην απαντήσουν επί της ουσίας σε κανένα από τα ερωτήματα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες από την εγκατάλειψη των σταθμών του προαστιακού και του ευρύτερου σιδηροδρομικού δικτύου. Ο Διαχειριστής της Υποδομής, δηλαδή ο ΟΣΕ, πρέπει να καταλάβει ότι η εποχή των παρελκυστικών απαντήσεων έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Οι επιβάτες ζητούν και απαιτούν από όλους μας υποδομές και υπηρεσίες που να δείχνουν στην πράξη ότι τους σεβόμαστε. Για μια ακόμη φορά, ζητάμε από τον Διαχειριστή της Υποδομή να αναλάβει τις ευθύνες του και να παρουσιάσει ένα σχέδιο με χρονοδιάγραμμα και κόστος για την επαναφορά των σταθμών σε ένα minimum επίπεδο αξιοπρεπούς λειτουργίας.
Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα κριθούμε από τις πράξεις, αλλά και τις παραλείψεις μας. Αυτή η κρίση δεν έχει σχέση με επιλεκτική και ανορθολογική χρήση ερευνών ή λανθασμένων οικονομικών στοιχείων, αλλά από αυτό που θα βιώνει ο επιβάτης στις καθημερινές του μετακινήσεις. Είναι υποχρέωση όλων μας να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και η ευθύνη για τη συντήρηση και τη λειτουργία των σταθμών είναι αποκλειστικά του ΟΣΕ.
Σημείωση #1 – Σε ό,τι αφορά στα υποτιθέμενα 700 εκατομμύρια που επιβαρύνθηκε ο ΟΣΕ από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουμε να επισημάνουμε ότι στην πραγματικότητα ο ΟΣΕ, λόγω της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διέγραψε χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 14,3 δις ευρώ.
Σημείωση #2 – Η επιλεκτική παρουσίαση συμπερασμάτων ερευνών, όπως αποδεδειγμένα έχει δείξει η επιστημονική κοινότητα, αλλά και η πραγματικότητα της ζωής, οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και τους χρήστες αυτών των στοιχείων σε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Πηγή:
- Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.trainose.gr/unassinged/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-13-12-2018/
Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα κριθούμε από τις πράξεις, αλλά και τις παραλείψεις μας. Αυτή η κρίση δεν έχει σχέση με επιλεκτική και ανορθολογική χρήση ερευνών ή λανθασμένων οικονομικών στοιχείων, αλλά από αυτό που θα βιώνει ο επιβάτης στις καθημερινές του μετακινήσεις. Είναι υποχρέωση όλων μας να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και η ευθύνη για τη συντήρηση και τη λειτουργία των σταθμών είναι αποκλειστικά του ΟΣΕ.
Σημείωση #1 – Σε ό,τι αφορά στα υποτιθέμενα 700 εκατομμύρια που επιβαρύνθηκε ο ΟΣΕ από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουμε να επισημάνουμε ότι στην πραγματικότητα ο ΟΣΕ, λόγω της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διέγραψε χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 14,3 δις ευρώ.
Σημείωση #2 – Η επιλεκτική παρουσίαση συμπερασμάτων ερευνών, όπως αποδεδειγμένα έχει δείξει η επιστημονική κοινότητα, αλλά και η πραγματικότητα της ζωής, οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και τους χρήστες αυτών των στοιχείων σε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Πηγή:
- Δελτίο Τύπου ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.trainose.gr/unassinged/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-13-12-2018/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου