Αναδημοσιεύουμε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ανάρτηση του Elias Konstas:
Η καμπίνα είναι απογυμνωμένη από οποιαδήποτε πάνελ ώστε να διευκολύνεται η παρατήρηση και μέτρηση των δομικών στοιχείων πριν και μετά την πρόσκρουση.
Η δοκιμή χρησιμοποιείται για την προσαρμογή της αριθμητικής ανάλυσης και της ανάλυσης στοιχειωδών σωματιδίων σε σενάρια πρόσκρουσης που προτείνονται από το διεθνές πρότυπο.
Η δοκιμή έλαβε χώρα στο Κορεατικό Ινστιτούτο Σιδηροδρομικών Ερευνών και κλήθηκα να παραστώ και να γνωμοδοτήσω ως ανεξάρτητος εμπειρογνώμονας.
Rolling Stock crash test as per EN15227.


The cab is stripped of any panels in order to enable measurement of the structure elements prior and after the crash for possible deformations.

This test took place in Korean Railroad Research Institute and I had to attend as a third party expert.
Πηγή:
- Δοκιμή πρόσκρουσης Τροχαίου Υλικού κατά το πρότυπο ΕΝ15227.
https://www.facebook.com/elias.konstas/videos/1447989002003356/?__tn__=%2Cd-]-h-R&eid=ARDIdmBRPj6kpUolq1npAUAoqxyFM7mc2D-A48HepT9bdwpaf_AZhxfX3nI1Ahj6OaF-7Tab4eyWcr9R
- Δοκιμή πρόσκρουσης Τροχαίου Υλικού κατά το πρότυπο ΕΝ15227.
https://www.youtube.com/watch?v=oZDgR_ul9P0
- https://en.wikipedia.org/wiki/EN_15227
- https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32008D0232&from=EN
- https://www.researchgate.net/publication/267222444_Structural_Crashworthiness_Standards_Comparison_Grade-Crossing_Collision_Scenarios
- https://www.railgrup.net/uploads/adjuntos/1523950501-casos-proyectos-referenciapdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου