Το 2018 πρόκειται να ολοκληρωθεί το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, που διεξάγεται σήμερα στο αμφιθέατρο του υπουργείου, ο διευθύνοντας σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Διονέλλης,
Το τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι το Σεπτέμβριο του 2017 και το Λιανοκλάδι – Δομοκός το 2018, επιφέροντας μείωση του χρόνου διαδρομής κατά 55 λεπτά.
Η ολοκλήρωση της γραμμής με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση σημαίνει ότι θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ηλεκτροκίνητα τρένα στο τμήμα Πειραιάς – Λιανοκλάδι από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους και στο τμήμα Σ.Σ. Αθηνών – Τιθορέα τον Ιούνιο.
Αντίστοιχα, η σιδηροδρομική γραμμή έως τα Μποζαίτικα της Πάτρας θα είναι έτοιμη το 2021, με αποτέλεσμα η διαδρομή Αθήνα – Πάτρα να διεξάγεται σε λιγότερο από 2 ώρες.
Πηγή:
- Χρ. Διονέλης: Ηλεκτροκίνητα τρένα στο Αθήνα – Τιθορέα τον Ιούνιο
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%87%CF%81-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1/
Και πως θα ζήσουν οι διυλιστηριουχοι πετρελαίου αν ηλεκτροκινηθει το Αθήνα - Τιθορέα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τραινοσε είναι από τους καλύτερους τους πελάτες. Χρησιμοποιεί ντηζελοκινητους συρμούς στο τμήμα Αγ. Ανάργυροι - Αφίδνες το οποίο έχει ηλεκτροκινηθει από χρόνια, έτσι για την πλάκα.
Αυτά βλέπουν οι Ιταλοί και δε λένε να έρθουν