Η υπερβολική ταχύτητα των 144,3 km/h που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός του συρμού που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη αποτελεί την αιτία του δυστυχήματος στην περιοχή του Αδενδρου.
Αυτό αναφέρεται στο αρχικό πόρισμα (PORISMAADENROU) που έδωσε, σήμερα στη δημοσιότητα, το υπουργείο Μεταφορών.
Ωστόσο, σε αυτό υπάρχει αναφορά ότι “ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργοστασιακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς” και μάλιστα ότι “με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας”.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή, προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες και συγκεκριμένα:
-Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε».
-Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής.
-Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.
Πηγή:
- Με 144,3 km/h «πήγαινε» το μοιραίο τρένο που εκτροχιάστηκε στο Άδενδρο. Το πόρισμα
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%BC%CE%B5-1443-kmh-%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BA/
Αυτό αναφέρεται στο αρχικό πόρισμα (PORISMAADENROU) που έδωσε, σήμερα στη δημοσιότητα, το υπουργείο Μεταφορών.
Ωστόσο, σε αυτό υπάρχει αναφορά ότι “ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργοστασιακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς” και μάλιστα ότι “με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας”.
Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή, προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες και συγκεκριμένα:
-Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε».
-Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής.
-Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.
Πηγή:
- Με 144,3 km/h «πήγαινε» το μοιραίο τρένο που εκτροχιάστηκε στο Άδενδρο. Το πόρισμα
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%BC%CE%B5-1443-kmh-%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BA/
84,3 km/h πάνω από το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. Απλά μαθηματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δεν καταλαβαίνεις;