Και όμως είναι αλήθεια. Τα δρομολόγια, της γραμμής Πειραιάς-Χαλκίδα, θα διεξάγονται ανά είκοσι λεπτά! Μπορεί να ακούγεται απίστευτο, αλλά είναι πραγματικότητα.
Σύμφωνα, με καλά πληροφορημένες πηγές, αρχές Σεπτεμβρίου, η ΤΡΕΝΟΣΕ, θα βελτιώσει αισθητά, τα δρομολόγια της;. Η αλλαγή θα είναι ιδιαίτερα αισθητή, στην διαδρομή Πειραιάς- Χαλκίδα, που εξυπηρετεί αρκετό κόσμο σε καθημερινή βάση.
Τα δρομολόγια, στην συγκεκριμένη διαδρομή, διεξάγονται, ως σήμερα, ανά μία ώρα τις καθημερινές και ανά δύο ώρες τα σαββατοκύριακα. Σύμφωνα, με το νέο σχεδιασμό, τα δρομολόγια , θα πολλαπλασιαστούν και θα διεξάγονται, ανά είκοσι λεπτά!
Οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Διονύσου, που χρησιμοποιούν, το συγκεκριμένο δρομολόγιο, θα μπορούν να ρυθμίζουν την ζωή τους, με ευνοϊκότερους, καθώς ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος μετακίνησης τους!
Η βελτίωση των δρομολογίων, οφείλεται στην αποπεράτωση του έργου, που αφορά την πλήρη ηλεκτροκίνηση του δικτύου.
Η ηλεκτροκίνηση του ελληνικού σιδηροδρόμου, δεν είναι ένα έργο καινούργιο. Η διαδικασία, ξεκίνησε το 2002 με προοπτική να ολοκληρωθεί το 2005. Όμως χρειάστηκαν άλλα 12 χρόνια, για να γίνει πραγματικότητα. Ήταν ένα βαλτωμένο έργο. Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, με συντονισμένες κινήσεις και με πίεση προς τις εργολάβους που είχαν αναλάβει το έργο, κατάφερε, να τρέξει το έργο και να το ολοκληρώσει ταχύτητα, σε σχέση με την μεγάλη καθυστέρηση, που είχε παρατηρηθεί τα προηγούμενα έτη.
Η ηλεκτροκίνηση, έχει πολλά οφέλη. Σύμφωνα με μελέτες το κόστος μετακίνησης το κόστος μετακίνησης ανά επιβατοχιλιόμετρο, με ηλεκτροκίνηση είναι το 1/10 του αντίστοιχου με ντιζελοκίνηση. Με τον τρόπο αυτόν εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις βιωσιμότητας πολλών από τα υφιστάμενα δρομολόγια, που σήμερα η εκτέλεσή τους επιδοτείται, αφού είναι ζημιογόνα.
Ο «νέος» ΟΣΕ
Ο ΟΣΕ, αλλάζει πρόσωπο, πανελλαδικά. Όλο το δίκτυο, εκσυγχρονίζεται και δεν θα θυμίζει σε τίποτα την προ-ηλεκροκίνησης περίοδο. Από τον Ιούνιο οι πρώτες διαδρομές αποκλειστικά με ηλεκτροκινούμενους συρμούς, θα συντομεύουν σε λιγότερο από μια ώρα τις συνδέσεις από Αθήνα με το Κιάτο και τη Χαλκίδα!
Σχεδόν αεροπορικές ταχύτητες θα πιάνουν τα τρένα σε όλη τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη στο τέλος του 2018. Η ηλεκτροκίνηση και οι σήραγγες του Καλλίδρομου μειώνουν το ταξίδι στις 3,30 ώρες.
Νέα εικόνα και στο σταθμό Λαρίσης από το καλοκαίρι. Υπόγειος διάδρομος 200 μέτρων θα συνδέει απευθείας τις νέες αποβάθρες των τρένων με τις αποβάθρες του Μετρό.
Στα Σεπόλια οι γραμμές του τρένου που χωρίζουν στα δύο πολλές γειτονιές, υπογειοποιούνται.
Στην έκταση που απελευθερώνεται προβλέπεται μια από τις μεγαλύτερες αναπλάσεις στην Αθήνα.
Πηγή:
- Απίστευτο και όμως αληθινό. Κάθε είκοσι λεπτά το δρομολόγιο, Πειραιάς- Χαλκίδα!
https://www.dionysospress.gr/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BC%CF%89%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CE%B5%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%83/
Σύμφωνα, με καλά πληροφορημένες πηγές, αρχές Σεπτεμβρίου, η ΤΡΕΝΟΣΕ, θα βελτιώσει αισθητά, τα δρομολόγια της;. Η αλλαγή θα είναι ιδιαίτερα αισθητή, στην διαδρομή Πειραιάς- Χαλκίδα, που εξυπηρετεί αρκετό κόσμο σε καθημερινή βάση.
Τα δρομολόγια, στην συγκεκριμένη διαδρομή, διεξάγονται, ως σήμερα, ανά μία ώρα τις καθημερινές και ανά δύο ώρες τα σαββατοκύριακα. Σύμφωνα, με το νέο σχεδιασμό, τα δρομολόγια , θα πολλαπλασιαστούν και θα διεξάγονται, ανά είκοσι λεπτά!
Οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Διονύσου, που χρησιμοποιούν, το συγκεκριμένο δρομολόγιο, θα μπορούν να ρυθμίζουν την ζωή τους, με ευνοϊκότερους, καθώς ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος μετακίνησης τους!
Η βελτίωση των δρομολογίων, οφείλεται στην αποπεράτωση του έργου, που αφορά την πλήρη ηλεκτροκίνηση του δικτύου.
Η ηλεκτροκίνηση του ελληνικού σιδηροδρόμου, δεν είναι ένα έργο καινούργιο. Η διαδικασία, ξεκίνησε το 2002 με προοπτική να ολοκληρωθεί το 2005. Όμως χρειάστηκαν άλλα 12 χρόνια, για να γίνει πραγματικότητα. Ήταν ένα βαλτωμένο έργο. Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, με συντονισμένες κινήσεις και με πίεση προς τις εργολάβους που είχαν αναλάβει το έργο, κατάφερε, να τρέξει το έργο και να το ολοκληρώσει ταχύτητα, σε σχέση με την μεγάλη καθυστέρηση, που είχε παρατηρηθεί τα προηγούμενα έτη.
Η ηλεκτροκίνηση, έχει πολλά οφέλη. Σύμφωνα με μελέτες το κόστος μετακίνησης το κόστος μετακίνησης ανά επιβατοχιλιόμετρο, με ηλεκτροκίνηση είναι το 1/10 του αντίστοιχου με ντιζελοκίνηση. Με τον τρόπο αυτόν εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις βιωσιμότητας πολλών από τα υφιστάμενα δρομολόγια, που σήμερα η εκτέλεσή τους επιδοτείται, αφού είναι ζημιογόνα.
Ο «νέος» ΟΣΕ
Ο ΟΣΕ, αλλάζει πρόσωπο, πανελλαδικά. Όλο το δίκτυο, εκσυγχρονίζεται και δεν θα θυμίζει σε τίποτα την προ-ηλεκροκίνησης περίοδο. Από τον Ιούνιο οι πρώτες διαδρομές αποκλειστικά με ηλεκτροκινούμενους συρμούς, θα συντομεύουν σε λιγότερο από μια ώρα τις συνδέσεις από Αθήνα με το Κιάτο και τη Χαλκίδα!
Σχεδόν αεροπορικές ταχύτητες θα πιάνουν τα τρένα σε όλη τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη στο τέλος του 2018. Η ηλεκτροκίνηση και οι σήραγγες του Καλλίδρομου μειώνουν το ταξίδι στις 3,30 ώρες.
Νέα εικόνα και στο σταθμό Λαρίσης από το καλοκαίρι. Υπόγειος διάδρομος 200 μέτρων θα συνδέει απευθείας τις νέες αποβάθρες των τρένων με τις αποβάθρες του Μετρό.
Στα Σεπόλια οι γραμμές του τρένου που χωρίζουν στα δύο πολλές γειτονιές, υπογειοποιούνται.
Στην έκταση που απελευθερώνεται προβλέπεται μια από τις μεγαλύτερες αναπλάσεις στην Αθήνα.
Πηγή:
- Απίστευτο και όμως αληθινό. Κάθε είκοσι λεπτά το δρομολόγιο, Πειραιάς- Χαλκίδα!
https://www.dionysospress.gr/%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BC%CF%89%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5-%CE%B5%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%83/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου