Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση από το στέκι της έλξης:
Το στέκι μεταφέρει εικόνες από την εκπαίδευση των Ελλήνων μηχανοδηγών στην Ιταλία στο νέο τύπο τροχαίου υλικού που προτίθεται να δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στην επικοινωνία με τους συναδέλφους
αναφέρθηκαν στην
άψογη εκπαιδευτική διαδικασία, στις συνθήκες στα μηχανεργοστάσια, την άρτια οργάνωση τους και στην άριστη ποιότητα του τροχαίου υλικού που μπορεί να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό σε συνδυασμό με το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται σήμερα.
Οι 3 Έλληνες μηχανοδηγοί (1 ΜΕΚ- 2 Μηχανοδηγοί) είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν και εμπειρίες με τους Ιταλούς συναδέλφους,ενώ οι προετοιμασίες θα συνεχιστούν και στην Ελλάδα με την άφιξη του συρμού, αφού αφορούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης - Κατερίνης.
Οι προσομοιωτές
Το εκπαιδευτικό κέντρο διαθετει και προσομοιωτές που χρησιμοποιεί η FS για την εκπαίδευση των μηχανοδηγών. (Και που αναμένεται να προμηθευτεί και το εκπαιδευτικό κέντρο του ΟΣΕ).
Σε λειτουργία όλα τα συστήματα ασφαλείας
Στην Ιταλία σε πλήρη λειτουργία βρίσκονται όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας. ECTS, σηματοδότηση εντός και εκτός συρμού,τηλεδιοίκηση.
Γεγονός που επιτρέπει τόσο την ανάπτυξη υψηλότατων ταχυτήτων αλλά και την πύκνωση της κυκλοφορίας των συρμών.
Σε άψογη κατάσταση το τροχαίο υλικό
Κοινή διαπίστωση των συναδέλφων είναι ότι το τροχαίο υλικό βρίσκεται σε άψογη κατάσταση.
Οι εσωτερικοί χώροι των συρμών προσφέρουν σημαντικές ανέσεις, είναι πεντακάθαροι,ενώ θυμίζουν σε πολλούς ,τους χώρους επιβατών στα IC AEG με την γνωστή τους ποιότητα .
Οργάνωση και ασφάλεια στα μηχανεργοστάσια.
Άρτια Οργάνωση και τήρηση των μέτρων ασφαλείας συναντά κανείς και στα μηχανεργοστάσια.
Και αυτό είναι λογικό και επόμενο αφού πρόκειται για μια εταιρεία με σιδηροδρομική ιστορία και εμπειρία δεκαετιών.
Επίλογος
Η επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εισάγει νέο τροχαίο υλικό δείχνει την πρόθεση της για την ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προκειμένου ο σιδηρόδρομος να ανακτήσει μερίδιο στην επιβατική αγορά μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης, μερίδιο που είχε χαθεί χρόνια τώρα, λόγο των γνωστών παθογενειών. Είναι προφανές ότι η Ferrovie Dello Stato έχοντας την τεχνογνωσία έχει διαπιστώσει την τεράστια δυναμική της αγοράς αυτής, που πλέον θα μπορεί να ανταγωνιστεί ευθέως τις αεροπορικές εταιρείες όπως συμβαίνει στην Ευρώπη σε πολλές χώρες.
Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής τα τελευταία 3-4 χρόνια με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης και την ολοκλήρωση των έργων που επί δεκαετίες μέναν μακέτες, σε συνδυασμό με το υπάρχον τροχαίο υλικό και τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση των σιδηροδρομικών μπορούν να αναβαθμίσουν σημαντικά τον ρόλο του σιδηροδρόμου στο εγχώριο γίγνεσθαι.
Το ζητούμενο σε όλα αυτά είναι να έχει και το κοινωνικό σύνολο την ευκαιρία να απολαύσει τα οφέλη απο τα έργα που ολοκληρώνονται στον σιδηρόδρομο.
Προσιτό εισιτήριο, ποιοτικές υπηρεσίες, ακρίβεια και αξιοπιστία συνθέτουν το μοτίβο που κατά την άποψη μας θα πρέπει να κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.
Προκειμεβου ο ο σιδηρόδρομος να βρεί την θέση που του αξίζει.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στους Έλληνες μηχανοδηγούς που απέδειξαν την επαγγελματική τους επάρκεια, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της FS, αποδεικνύοντας την υψηλή κατάρτιση που διαθέτει σήμερα το προσωπικό έλξης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτήν την στιγμή έχει την τύχη να έχει στις τάξεις της το σύνολο των ενεργών μηχανοδηγών και την υποχρέωση να τηρήσει τα πλέον αυστηρά κριτήρια στην διαδικασία εκπαίδευσης, για την διατήρηση της υψηλής κατάρτισης του προσωπικού.
Αυτό φυσικά σημαίνει και την μετεκπαίδευση όλου του προσωπικού έλξης, σε όλο το τροχαίο υλικό,όπως προβλεπόταν και στην συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Δεκέμβρη του 2017 και αναμένεται να προβλεφθεί και στην επόμενη ΣΣΕ καθώς η ΠΕΠΕ είχε "διαβάσει" αυτές τις εξελίξεις.
Πηγή:
- Οι Έλληνες μηχανοδηγοί στα χειριστήρια της "Freccia Bianca" - φωτό απο το νέο τροχαίο υλικό
http://mixanodigoiose.blogspot.com/2018/07/freccia-bianca.html
Το στέκι μεταφέρει εικόνες από την εκπαίδευση των Ελλήνων μηχανοδηγών στην Ιταλία στο νέο τύπο τροχαίου υλικού που προτίθεται να δρομολογήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Στην επικοινωνία με τους συναδέλφους
αναφέρθηκαν στην
άψογη εκπαιδευτική διαδικασία, στις συνθήκες στα μηχανεργοστάσια, την άρτια οργάνωση τους και στην άριστη ποιότητα του τροχαίου υλικού που μπορεί να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό σε συνδυασμό με το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται σήμερα.
Οι 3 Έλληνες μηχανοδηγοί (1 ΜΕΚ- 2 Μηχανοδηγοί) είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν και εμπειρίες με τους Ιταλούς συναδέλφους,ενώ οι προετοιμασίες θα συνεχιστούν και στην Ελλάδα με την άφιξη του συρμού, αφού αφορούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης - Κατερίνης.
Οι προσομοιωτές
Το εκπαιδευτικό κέντρο διαθετει και προσομοιωτές που χρησιμοποιεί η FS για την εκπαίδευση των μηχανοδηγών. (Και που αναμένεται να προμηθευτεί και το εκπαιδευτικό κέντρο του ΟΣΕ).
Σε λειτουργία όλα τα συστήματα ασφαλείας
Στην Ιταλία σε πλήρη λειτουργία βρίσκονται όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας. ECTS, σηματοδότηση εντός και εκτός συρμού,τηλεδιοίκηση.
Γεγονός που επιτρέπει τόσο την ανάπτυξη υψηλότατων ταχυτήτων αλλά και την πύκνωση της κυκλοφορίας των συρμών.
Σε άψογη κατάσταση το τροχαίο υλικό
Κοινή διαπίστωση των συναδέλφων είναι ότι το τροχαίο υλικό βρίσκεται σε άψογη κατάσταση.
Οι εσωτερικοί χώροι των συρμών προσφέρουν σημαντικές ανέσεις, είναι πεντακάθαροι,ενώ θυμίζουν σε πολλούς ,τους χώρους επιβατών στα IC AEG με την γνωστή τους ποιότητα .
Οργάνωση και ασφάλεια στα μηχανεργοστάσια.
Άρτια Οργάνωση και τήρηση των μέτρων ασφαλείας συναντά κανείς και στα μηχανεργοστάσια.
Και αυτό είναι λογικό και επόμενο αφού πρόκειται για μια εταιρεία με σιδηροδρομική ιστορία και εμπειρία δεκαετιών.
Επίλογος
Η επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να εισάγει νέο τροχαίο υλικό δείχνει την πρόθεση της για την ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προκειμένου ο σιδηρόδρομος να ανακτήσει μερίδιο στην επιβατική αγορά μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης, μερίδιο που είχε χαθεί χρόνια τώρα, λόγο των γνωστών παθογενειών. Είναι προφανές ότι η Ferrovie Dello Stato έχοντας την τεχνογνωσία έχει διαπιστώσει την τεράστια δυναμική της αγοράς αυτής, που πλέον θα μπορεί να ανταγωνιστεί ευθέως τις αεροπορικές εταιρείες όπως συμβαίνει στην Ευρώπη σε πολλές χώρες.
Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής τα τελευταία 3-4 χρόνια με την είσοδο της ηλεκτροκίνησης και την ολοκλήρωση των έργων που επί δεκαετίες μέναν μακέτες, σε συνδυασμό με το υπάρχον τροχαίο υλικό και τον επαγγελματισμό και την αυταπάρνηση των σιδηροδρομικών μπορούν να αναβαθμίσουν σημαντικά τον ρόλο του σιδηροδρόμου στο εγχώριο γίγνεσθαι.
Το ζητούμενο σε όλα αυτά είναι να έχει και το κοινωνικό σύνολο την ευκαιρία να απολαύσει τα οφέλη απο τα έργα που ολοκληρώνονται στον σιδηρόδρομο.
Προσιτό εισιτήριο, ποιοτικές υπηρεσίες, ακρίβεια και αξιοπιστία συνθέτουν το μοτίβο που κατά την άποψη μας θα πρέπει να κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.
Προκειμεβου ο ο σιδηρόδρομος να βρεί την θέση που του αξίζει.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στους Έλληνες μηχανοδηγούς που απέδειξαν την επαγγελματική τους επάρκεια, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της FS, αποδεικνύοντας την υψηλή κατάρτιση που διαθέτει σήμερα το προσωπικό έλξης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτήν την στιγμή έχει την τύχη να έχει στις τάξεις της το σύνολο των ενεργών μηχανοδηγών και την υποχρέωση να τηρήσει τα πλέον αυστηρά κριτήρια στην διαδικασία εκπαίδευσης, για την διατήρηση της υψηλής κατάρτισης του προσωπικού.
Αυτό φυσικά σημαίνει και την μετεκπαίδευση όλου του προσωπικού έλξης, σε όλο το τροχαίο υλικό,όπως προβλεπόταν και στην συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Δεκέμβρη του 2017 και αναμένεται να προβλεφθεί και στην επόμενη ΣΣΕ καθώς η ΠΕΠΕ είχε "διαβάσει" αυτές τις εξελίξεις.
Πηγή:
- Οι Έλληνες μηχανοδηγοί στα χειριστήρια της "Freccia Bianca" - φωτό απο το νέο τροχαίο υλικό
http://mixanodigoiose.blogspot.com/2018/07/freccia-bianca.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου