Επειδή υπηρέτησα για χρόνια στο συγκεκριμένο μηχανοστάσιο (της Λάρισας) απλά θέλω να προσθέσω ότι τόσο με μικρές εργολαβίες όσο και με μέσα της υπηρεσίας "μπαλώσαμε" εκατοντάδες φορές και επί σειρά ετών την περίφραξη για να τη δούμε σε λίγες μέρες κομμένη ξανά από περίοικους που ήθελαν να περνάνε τις γραμμές από όποιο σημείο τους βολεύει...
Πριν χρόνια (νομίζω το 2008) μάλιστα ο ΟΣΕ σε συνεργασία με το Δήμο Λάρισας αναβάθμισε τις δυο υπάρχουσες πεζογέφυρες με την εγκατάσταση σύγχρονων γυάλινων ανελκυστήρων ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση σε ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ κλπ.
Όμως τα ασανσέρ σε λίγους μήνες έγιναν αντικείμενο βανδαλισμού και συχνά παρατηρούσαμε ξήλωμα ή κάψιμο στο κουμπί κλήσης ή στα ηλεκτρονικά μέρη, γκράφιτι, θραύση των γυάλινων πορτών από λιθοβολισμό, και πολύ έντονη οσμή από ούρα.
Τόσο ο ΟΣΕ όσο και ο δήμος για μήνες προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τις επισκευές τόσο με συμβάσεις τακτικής συντήρησης όσο και με έκτακτες δαπάνες αλλά ο κουβάς δεν είχε πάτο...
Η καθαρίστρια του Μηχανοστασίου παρόλο που ο ανελκυστήρας βρισκόταν εκτός του χώρου του Μηχανοστασίου και δεν ήταν δική της αρμοδιότητα έδινε καθημερινά μάχη για να καθαρίσει το χώρο αξιοπρεπή και καθαρό, ώστε οι ηλικιωμένοι της περιοχής να μπορούν να χρησιμοποιούν τα ασανσέρ, αλλά η μάχη ήταν άνιση...
Συμφωνώ για την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών (περίφραξης, ισόπεδων διαβάσεων κλπ) αλλά το μεγάλο πρόβλημά μας είναι η έλλειψη παιδείας και δυστυχώς δεν βλέπω να το αναφέρουν ούτε ο κ. Βουλευτής ούτε ο κ. Υφυπουργός...
Καλό θα ήταν το 16χρονο να καταλάβει ότι δεν έχει πλάκα να ξηλώσουμε το κουμπί του ασανσέρ γιατί το απόγευμα η γιαγιά μου δεν θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει για να πάει απέναντι...
Ότι αύριο εγώ μπορεί να μην μπορώ να ανέβω τη σκάλα γιατί μπορεί να σπάσω το πόδι μου και άρα να χρειάζομαι κι εγώ το ασανσέρ...
Ότι δεν κόβουμε την περίφραξη για να περάσουμε πιο γρήγορα απέναντι και να μην κάνουμε τον κύκλο για να πάμε από τη πεζογέφυρα...
Ακολουθεί το άρθρο της Ελευθερίας:
* ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΠΑΡΓΙΩΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ * ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ: ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Το θέμα της υπογειοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ στη Λάρισα έφερε στη Βουλή ο βουλευτής Λάρισας με τη Δημοκρατική Συμπαράταξη, κ. Κώστας Μπαργιώτας.
«Η σιδηροδρομική γραμμή στην πόλη είναι ένας μεγάλος καρκίνος. Η κύρια διάβαση είναι ισόπεδη. Η διάβαση που δέχεται την κίνηση από την Αθήνα και τον Βόλο είναι χειροκίνητη, με μανιβέλα, δεκαετίας του 1950. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για αυτού του είδους τις υποδομές. Η εικόνα την τελευταία τριετία είναι εικόνα πλήρους εγκατάλειψης. Δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα για την ασφάλιση των γραμμών. Δεν έχει ολοκληρωθεί η φραγή. Πρόκειται περί «ξέφραγου αμπελιού» μέσα στην πόλη. Δεν έχει γίνει κανένας καθαρισμός από τη βλάστηση. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός», ανέφερε στην τοποθέτησή του ο βουλευτής.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Ν. Μαυραγάνης, παραδέχθηκε ότι υπάρχει ζήτημα, λέγοντας: «Το πρόβλημα είναι όπως ακριβώς το περιγράφετε. Είναι γεγονός ότι η σιδηροδρομική αυτή γραμμή, η οποία μέλει -και καλώς- να φορτωθεί με παραπάνω εμπορευματικές μεταφορές σε βάθος επταετίας ή εξαετίας, είναι μια γραμμή που σχεδιάστηκε και εν τέλει ολοκληρώθηκε το 2012… Γεγονός είναι ότι ο ΟΣΕ εν μέρει ως Προμηθεύς και εν μέρει ως Επιμηθεύς προέβη σε κάποιες ενέργειες να καθαρίσει και να επισκευάσει κάποιες από τις τρεις αυτές διαβάσεις και να φροντίσει περαιτέρω την περίφραξη στο ύψος του 1.30 που προβλέπει ο κανονισμός. Επίσης, προγραμματίζει, όπως μου στέλνει εδώ με το σημείωμά του, σε μήκος 1.200 μέτρων την επέκταση της περίφραξης σε δυόμισι περίπου μέτρα ύψος με βάση σκυροδέματος και τα λοιπά» παραδεχόμενος ωστόσο ότι «αυτά είναι προσωρινά μέτρα».
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το φθινόπωρο θα υπάρξει εξέλιξη, καθώς –όπως είπε: «Απέστειλα επιστολή τόσο προς την ΕΓΝΑΤΙΑ, στο μελετητικό τμήμα αυτής, για το οδικό τμήμα των δύο αυτών καθέτων αξόνων, όσο και προς την ΕΡΓΟΣΕ για τη μελέτη σκοπιμότητας ως προς είτε την υπογείωση, είτε τη μετατόπιση, είτε την υπογείωση των δύο αυτών οδικών αξόνων που σας είπα… Έχω την αίσθηση ότι αυτή τη μελέτη θα την έχουμε το φθινόπωρο. Και από εκεί και πέρα, θα μπορούμε να μιλάμε πιο συγκεκριμένα για να δούμε επί του πρακτέου ποια είναι η βέλτιστη, σε σχέση με το αποτέλεσμα που επιδιώκουμε, λύση και να μπορέσουμε να επιλέξουμε αυτή και να βρούμε τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στη συνέχεια».
Ο βουλευτής, όμως, εξέφρασε επιφυλάξεις, δεδομένης της πολύχρονης αδράνειας του ΟΣΕ, σημειώνοντας ότι θα επανέλθει και δηλώνοντας τη δυσπιστία του κατά πόσο «μετά από 30 χρόνια παρελκυστικής τακτικής του ΟΣΕ θα υπάρξει οποιαδήποτε πρόοδος στο ζήτημα». Ο κ. Μπαργιώτας αναφέρθηκε επίσης σε μία όξυνση που παρατηρείται αυτήν την εποχή, καθώς όπως θύμισε «υπήρξαν δύο θάνατοι επί της σιδηροδρομικής γραμμής και άλλοι τέσσερις στον παρακείμενο κόμβο με την παλιά Εθνική Οδό, γιατί όλη η κίνηση μαζεύεται εκεί» για να σημειώσει όμως ότι «μόλις ξεχαστούν αυτά τα γεγονότα, θα περιπέσουμε ξανά στη χαρακτηριστική αδιαφορία»
Πηγή:
- «Ξέφραγο αμπέλι» οι γραμμές ΟΣΕ στη Λάρισα
http://www.eleftheria.gr/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/204019-%C2%AB%CE%BE%CE%AD%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF-%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B9%C2%BB-%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1.html
Πριν χρόνια (νομίζω το 2008) μάλιστα ο ΟΣΕ σε συνεργασία με το Δήμο Λάρισας αναβάθμισε τις δυο υπάρχουσες πεζογέφυρες με την εγκατάσταση σύγχρονων γυάλινων ανελκυστήρων ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση σε ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ κλπ.
Όμως τα ασανσέρ σε λίγους μήνες έγιναν αντικείμενο βανδαλισμού και συχνά παρατηρούσαμε ξήλωμα ή κάψιμο στο κουμπί κλήσης ή στα ηλεκτρονικά μέρη, γκράφιτι, θραύση των γυάλινων πορτών από λιθοβολισμό, και πολύ έντονη οσμή από ούρα.
Τόσο ο ΟΣΕ όσο και ο δήμος για μήνες προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τις επισκευές τόσο με συμβάσεις τακτικής συντήρησης όσο και με έκτακτες δαπάνες αλλά ο κουβάς δεν είχε πάτο...
Συμφωνώ για την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών (περίφραξης, ισόπεδων διαβάσεων κλπ) αλλά το μεγάλο πρόβλημά μας είναι η έλλειψη παιδείας και δυστυχώς δεν βλέπω να το αναφέρουν ούτε ο κ. Βουλευτής ούτε ο κ. Υφυπουργός...
Καλό θα ήταν το 16χρονο να καταλάβει ότι δεν έχει πλάκα να ξηλώσουμε το κουμπί του ασανσέρ γιατί το απόγευμα η γιαγιά μου δεν θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει για να πάει απέναντι...
Ότι αύριο εγώ μπορεί να μην μπορώ να ανέβω τη σκάλα γιατί μπορεί να σπάσω το πόδι μου και άρα να χρειάζομαι κι εγώ το ασανσέρ...
Ότι δεν κόβουμε την περίφραξη για να περάσουμε πιο γρήγορα απέναντι και να μην κάνουμε τον κύκλο για να πάμε από τη πεζογέφυρα...
Ακολουθεί το άρθρο της Ελευθερίας:
* ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΠΑΡΓΙΩΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ * ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ: ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Το θέμα της υπογειοποίησης των γραμμών του ΟΣΕ στη Λάρισα έφερε στη Βουλή ο βουλευτής Λάρισας με τη Δημοκρατική Συμπαράταξη, κ. Κώστας Μπαργιώτας.
«Η σιδηροδρομική γραμμή στην πόλη είναι ένας μεγάλος καρκίνος. Η κύρια διάβαση είναι ισόπεδη. Η διάβαση που δέχεται την κίνηση από την Αθήνα και τον Βόλο είναι χειροκίνητη, με μανιβέλα, δεκαετίας του 1950. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για αυτού του είδους τις υποδομές. Η εικόνα την τελευταία τριετία είναι εικόνα πλήρους εγκατάλειψης. Δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα για την ασφάλιση των γραμμών. Δεν έχει ολοκληρωθεί η φραγή. Πρόκειται περί «ξέφραγου αμπελιού» μέσα στην πόλη. Δεν έχει γίνει κανένας καθαρισμός από τη βλάστηση. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός», ανέφερε στην τοποθέτησή του ο βουλευτής.
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Ν. Μαυραγάνης, παραδέχθηκε ότι υπάρχει ζήτημα, λέγοντας: «Το πρόβλημα είναι όπως ακριβώς το περιγράφετε. Είναι γεγονός ότι η σιδηροδρομική αυτή γραμμή, η οποία μέλει -και καλώς- να φορτωθεί με παραπάνω εμπορευματικές μεταφορές σε βάθος επταετίας ή εξαετίας, είναι μια γραμμή που σχεδιάστηκε και εν τέλει ολοκληρώθηκε το 2012… Γεγονός είναι ότι ο ΟΣΕ εν μέρει ως Προμηθεύς και εν μέρει ως Επιμηθεύς προέβη σε κάποιες ενέργειες να καθαρίσει και να επισκευάσει κάποιες από τις τρεις αυτές διαβάσεις και να φροντίσει περαιτέρω την περίφραξη στο ύψος του 1.30 που προβλέπει ο κανονισμός. Επίσης, προγραμματίζει, όπως μου στέλνει εδώ με το σημείωμά του, σε μήκος 1.200 μέτρων την επέκταση της περίφραξης σε δυόμισι περίπου μέτρα ύψος με βάση σκυροδέματος και τα λοιπά» παραδεχόμενος ωστόσο ότι «αυτά είναι προσωρινά μέτρα».
Στη συνέχεια, ο υφυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το φθινόπωρο θα υπάρξει εξέλιξη, καθώς –όπως είπε: «Απέστειλα επιστολή τόσο προς την ΕΓΝΑΤΙΑ, στο μελετητικό τμήμα αυτής, για το οδικό τμήμα των δύο αυτών καθέτων αξόνων, όσο και προς την ΕΡΓΟΣΕ για τη μελέτη σκοπιμότητας ως προς είτε την υπογείωση, είτε τη μετατόπιση, είτε την υπογείωση των δύο αυτών οδικών αξόνων που σας είπα… Έχω την αίσθηση ότι αυτή τη μελέτη θα την έχουμε το φθινόπωρο. Και από εκεί και πέρα, θα μπορούμε να μιλάμε πιο συγκεκριμένα για να δούμε επί του πρακτέου ποια είναι η βέλτιστη, σε σχέση με το αποτέλεσμα που επιδιώκουμε, λύση και να μπορέσουμε να επιλέξουμε αυτή και να βρούμε τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στη συνέχεια».
Ο βουλευτής, όμως, εξέφρασε επιφυλάξεις, δεδομένης της πολύχρονης αδράνειας του ΟΣΕ, σημειώνοντας ότι θα επανέλθει και δηλώνοντας τη δυσπιστία του κατά πόσο «μετά από 30 χρόνια παρελκυστικής τακτικής του ΟΣΕ θα υπάρξει οποιαδήποτε πρόοδος στο ζήτημα». Ο κ. Μπαργιώτας αναφέρθηκε επίσης σε μία όξυνση που παρατηρείται αυτήν την εποχή, καθώς όπως θύμισε «υπήρξαν δύο θάνατοι επί της σιδηροδρομικής γραμμής και άλλοι τέσσερις στον παρακείμενο κόμβο με την παλιά Εθνική Οδό, γιατί όλη η κίνηση μαζεύεται εκεί» για να σημειώσει όμως ότι «μόλις ξεχαστούν αυτά τα γεγονότα, θα περιπέσουμε ξανά στη χαρακτηριστική αδιαφορία»
Πηγή:
- «Ξέφραγο αμπέλι» οι γραμμές ΟΣΕ στη Λάρισα
http://www.eleftheria.gr/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/204019-%C2%AB%CE%BE%CE%AD%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF-%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%BB%CE%B9%C2%BB-%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1.html
Καλο θα ηταν πριν κατηγορησετε τον 16χρονο που εχασε τη ζωη του. Να αναλαβετε τις ευθυνες σας. Κατοικω στην περιοχη απο το 2005 δυστυχως δεν εχω δει καμια προσπαθεια βελτιωσης στον ιδιοκτητο χωρο του ΟΣΕ για την ασφαλεια των κατοικων. Η περιοχη ειναι ξεφραγο αμπελι. Ενας 16χρονος εχασε τη ζωη του πριν 9 μηνες στην περιοχη της Ξυλοκαστρου, οχι στις πεζογεφυρες της Λαταμιας που αναφερει ο κυριος παραπανω. Αντι να μιλατε καλο ειναι να διορθωσετε τα λαθη σας. Κατι που δεν κανατε πριν 9 χρονια οταν ειχε γινει παρομοιο ατυχημα. Κοστολογητε τη ζωη ενος νεου ανθρωπου με 200μ. περιφραξη. Εχετε το θρασος να μιλατε για παιδεια?
ΑπάντησηΔιαγραφή