Η εταιρία Tülomsaş έχει ολοκληρώσει το πρωτότυπο μιας νέας Ηλεκτράμαξας που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με χρήση τουρκικής τεχνολογίας.
Η Ε1000 είναι κατάλληλη για ελιγμούς αλλά και για εμπορικά τραίνα σε μικρές αποστάσεις έχει ένα θάλαμο οδήγησης με διάταξη αξόνων Bo-Bo και ισχύ 1 MW.
Η σχεδίασή της είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρίας έρευνας Tubitak και των τουρκικών εθνικών σιδηροδρόμων TCDD βάση σύμβασης του 2011. Δαπανήθηκαν πάνω από 10 εκατομμύρια τουρκικές λίρες (περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ)για την ανάπτυξη εγχώριας τεχνολογίας για την παραγωγή της Ηλεκτράμαξας που συμπεριλαμβάνει τις μονάδες των μετατροπέων έλξης τις μονάδες ελέγχου και το λογισμικό.
Θα ακολουθήσουν δοκιμές τύπου και αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο. Η πιστοποίηση θα ακολουθήσει τον επόμενο χρόνο ενώ η εταιρία Tülomsaş ελπίζει να κλείσει συμβόλαιο για την παραγωγή 70 Ηλεκτραμαξών στο χρονικό διάστημα 2016-2023
(και στα δικά μας,,,)
TURKEY: Tülomsaş has rolled out a prototype electric locomotive designed and manufactured using Turkish technology.
Intended for shunting and short-distance light freight duties, the E1000 is a single-cab Bo-Bo rated at 1 MW.
It has been produced in partnership with research agency Tubitak and national railway TCDD under a 2011 agreement. The organisations have spent TL10m developing domestic technology for the locomotive, including the traction convertors, control units and software.
Following testing it is due to be delivered to TCDD by November. Certification trials are expected to be completed next year, and Tülomsaş hopes to undertake the series production of 70 locomotives in 2016-23.
Tülomsaş has rolled out a prototype E1000 electric locomotive
The E1000 locomotive has been developed by Tülomsaş, research agency Tubitak and Turkish national railway TCDD.
Πηγή:
- Turkish locomotive developed with domestic technology
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/turkish-locomotive-developed-with-domestic-technology.html
Η Ε1000 είναι κατάλληλη για ελιγμούς αλλά και για εμπορικά τραίνα σε μικρές αποστάσεις έχει ένα θάλαμο οδήγησης με διάταξη αξόνων Bo-Bo και ισχύ 1 MW.
Η σχεδίασή της είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρίας έρευνας Tubitak και των τουρκικών εθνικών σιδηροδρόμων TCDD βάση σύμβασης του 2011. Δαπανήθηκαν πάνω από 10 εκατομμύρια τουρκικές λίρες (περίπου 3 εκατομμύρια ευρώ)για την ανάπτυξη εγχώριας τεχνολογίας για την παραγωγή της Ηλεκτράμαξας που συμπεριλαμβάνει τις μονάδες των μετατροπέων έλξης τις μονάδες ελέγχου και το λογισμικό.
Θα ακολουθήσουν δοκιμές τύπου και αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο. Η πιστοποίηση θα ακολουθήσει τον επόμενο χρόνο ενώ η εταιρία Tülomsaş ελπίζει να κλείσει συμβόλαιο για την παραγωγή 70 Ηλεκτραμαξών στο χρονικό διάστημα 2016-2023
(και στα δικά μας,,,)
TURKEY: Tülomsaş has rolled out a prototype electric locomotive designed and manufactured using Turkish technology.
Intended for shunting and short-distance light freight duties, the E1000 is a single-cab Bo-Bo rated at 1 MW.
It has been produced in partnership with research agency Tubitak and national railway TCDD under a 2011 agreement. The organisations have spent TL10m developing domestic technology for the locomotive, including the traction convertors, control units and software.
Following testing it is due to be delivered to TCDD by November. Certification trials are expected to be completed next year, and Tülomsaş hopes to undertake the series production of 70 locomotives in 2016-23.
Tülomsaş has rolled out a prototype E1000 electric locomotive
The E1000 locomotive has been developed by Tülomsaş, research agency Tubitak and Turkish national railway TCDD.
Πηγή:
- Turkish locomotive developed with domestic technology
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/turkish-locomotive-developed-with-domestic-technology.html
Αλήθεια, σε μας τι λείπει γιά ένα παρόμοιο εγχείρημα, ή (έστω) καί γιά άλλα μικρότερα; Οι πρώτες ύλες; Η τεχνογνωσία (Εργοστάσια και Μηχ/σια); Τα μυαλά (γιά τη σχεδίαση); Η μήπως οι κατασκευαστικές μονάδες (π.χ. Ναυπηγεία);.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά φαίνεται πως εάν όλα αυτά συμβούν ...τότε τι θα μας πουλάει η Ευρώπη ;; Το χρήμα στην αγορά πρέπει να κινείται ! !