Οι Ρώσικοι Σιδηρόδρομοι (RDZ) έθεσαν σε λειτουργία την πρώτη από τις Ηλεκτράμαξες τριών οχημάτων. Οι ΗΑ αυτές είναι συνεχούς ρεύματος dc και προορίζονται για εμπορικό έργο ενώ κατασκευάστηκαν από την Transmashholding's NEVZ..
Οι ρώσικοι σιδηρόδρομοι παράγγειλαν 40 ΗΑ τύπου 3ES4K για τη σύνδεση της Αγίας Πετρούπολης με τα λιμάνια της Βαλτικής θάλασσας από τον Οκτώβριο και το σιδηρόδρομο Σιβηρίας-Καυκάσου που συνδέει τη Μαύρη θάλασσα (Sochi) με την υπόλοιπη χώρα.
Οι ΗΑ 3ES4K τριών οχημάτων είναι το επόμενο μοντέλο τη 2ES4K ΗΑ που αποτελούνταν από δυο οχήματα. Η ΗΑ 3ES4K έχει μέγιστη ισχύ 9.3MW (δηλαδή περίπου διπλάσια ισχύ από τις δικές μας ΗΑ τις Hellas Sprinter) και σε συνεχή λειτουργία 8.6MW, ενώ το παλιότερο μοντέλο 2ES4K είχε αντίστοιχα 6.2MW και 5.74MW. Οι νέες ΗΑ θα μπορούν να φέρουν εμπορικές αμαξοστοιχίες βάρους μέχρι 6000 τόνους. Το μήκος της νέας τρίδυμης ΗΑ είναι 52.5m.
Triple-section locomotive enters service in Russia
Written by Alexander Kava
Tweet
Triple-section locomotive enters service in Russia
RUSSIAN Railways (RZD) has begun commercial operation of the first of a batch of triple-section dc electric freight locomotives, produced by Transmashholding's NEVZ plant.
RZD has ordered 40 type 3ES4K locomotives for operation on the October Railway linking St Petersburg with Baltic Sea ports and the Severo-Kavkazskaya Railway, which connects the Black Sea resort of Sochi with the rest of the country.
The 3ES4K is a triple-section version of the 2ES4K double-section locomotive. The 3ES4K has an output of 9.3MW and a continuous rating of 8.6MW, compared with 6.2MW and 5.74MW respectively for the 2ES4K, and it is able to haul freight train of up to 6000 tonnes. The tractive effort of the 3ES4K is 651kN compared with 434kN for the 2ES4K. The new locomotive is 52.5m long.
Πηγή:
- Triple-section locomotive enters service in Russia
http://www.railjournal.com/index.php/locomotives/triple-section-locomotive-enters-service-in-russia.html?channel=528
Οι ρώσικοι σιδηρόδρομοι παράγγειλαν 40 ΗΑ τύπου 3ES4K για τη σύνδεση της Αγίας Πετρούπολης με τα λιμάνια της Βαλτικής θάλασσας από τον Οκτώβριο και το σιδηρόδρομο Σιβηρίας-Καυκάσου που συνδέει τη Μαύρη θάλασσα (Sochi) με την υπόλοιπη χώρα.
Οι ΗΑ 3ES4K τριών οχημάτων είναι το επόμενο μοντέλο τη 2ES4K ΗΑ που αποτελούνταν από δυο οχήματα. Η ΗΑ 3ES4K έχει μέγιστη ισχύ 9.3MW (δηλαδή περίπου διπλάσια ισχύ από τις δικές μας ΗΑ τις Hellas Sprinter) και σε συνεχή λειτουργία 8.6MW, ενώ το παλιότερο μοντέλο 2ES4K είχε αντίστοιχα 6.2MW και 5.74MW. Οι νέες ΗΑ θα μπορούν να φέρουν εμπορικές αμαξοστοιχίες βάρους μέχρι 6000 τόνους. Το μήκος της νέας τρίδυμης ΗΑ είναι 52.5m.
Triple-section locomotive enters service in Russia
Written by Alexander Kava
Tweet
Triple-section locomotive enters service in Russia
RUSSIAN Railways (RZD) has begun commercial operation of the first of a batch of triple-section dc electric freight locomotives, produced by Transmashholding's NEVZ plant.
RZD has ordered 40 type 3ES4K locomotives for operation on the October Railway linking St Petersburg with Baltic Sea ports and the Severo-Kavkazskaya Railway, which connects the Black Sea resort of Sochi with the rest of the country.
The 3ES4K is a triple-section version of the 2ES4K double-section locomotive. The 3ES4K has an output of 9.3MW and a continuous rating of 8.6MW, compared with 6.2MW and 5.74MW respectively for the 2ES4K, and it is able to haul freight train of up to 6000 tonnes. The tractive effort of the 3ES4K is 651kN compared with 434kN for the 2ES4K. The new locomotive is 52.5m long.
Πηγή:
- Triple-section locomotive enters service in Russia
http://www.railjournal.com/index.php/locomotives/triple-section-locomotive-enters-service-in-russia.html?channel=528
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου