Ιαπωνία: Ο Δήμαρχος του Αομόρι συμμετείχε σε εκδήλωση στις 24 Μαίου 2015 για να εγκαινιάσει την πρώτη άφιξη τραίνου σφαίρα (Σινκασέν) της σειράς Η5 στο νησί Χονσού από το Νησί Χοκάιντο μέσω της σήραγγας Σεικάν.
Η πρώτη δοκιμή, στιγμιότυπο τη ςοποίας βλέπουμε στη διπλανή φωτογραφία, έγινε στις 8 Δεκεμβρίου 2014
Η εμπορική αξιοποίηση αναμένεται να ξεκινήσει το Δεκέμβριο του 2016.
Με δυνατότητα μεταφοράς 731 επιβατών στο καθένα από τα 4 δεκάδιμα μοντέλα της σειράς Η5,έχουν δυναμικές αναρτήσεις και είναι σχεδιασμένα να αναπτύσσουν ταχύτητες 320 χλμ./ώρα στη διαδρομή 829 χιλιομέτρων μεταξύ του Τόκιο, Shin-Aomori και Hakodate. Η ταχύτητα των τραίνων θα περιορίζεται στα 140 χλμ.ώρα μέσα στη σήραγγα.
Η πρώτη δοκιμή, στιγμιότυπο τη ςοποίας βλέπουμε στη διπλανή φωτογραφία, έγινε στις 8 Δεκεμβρίου 2014
Η σήραγγα Σεικάν (Seikan Tunnel)έχει μήκος 53.85 χιλιόμετρα και είναι η μεγαλύτερη σε μήκος σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο με 23,3 χιλιόμετρα κάτω από τη θάλασσα. Η στάθμη τη ςσιδηροτροχιάς βρίσκεται περίπου 100 μέτρα κάτω από τον πυθμένα και 240 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Συνδέει τ ανησιά Χονσού και Χοκάιντο δια μέσου των στενών Tsugaru
Η σήραγγα Gotthard Base Tunnel στην Ελβετία που αναμένεται να ανοίξει για κυκλοφορία το 2016 θα είναι μεγαλύτερη με μήκος 57 χιλιομέτρων. Η σήραγγα Σεικάν είναι επίσης η μακρύτερη υποθαλάσσια σήραγγα στον κόσμο αν και η σήραγγα του Eurostar στη θάλασσα της Μάγχης με μήκος 50,5 χιλιόμετρα μεταξύ Αγγλίας και Γαλλίας έχει μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τμήμα (39,7 χιλ.)
Η Σήραγγα Σεικάν εγκαινιάστηκε στις 13 Μαρτίου 1988, ενώ η κατασκευή της κόστισε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πηγές:
- First Shinkansen train through the Seikan Tunnel
- 1st Hokkaido Shinkansen crosses strait, arrives in Aomori on trial run
- Seikan Tunnel Trivia
- Wikipedia: Seikan Tunnel
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου