Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Αμυνταίου αλλάζει όψη με ένα γκράφιτι...

Ο Δήμος Αμυνταίου στα πλαίσια των δράσεων του για την προώθηση της κοινωνικής αποστολής της Τέχνης και της εξοικείωσης της τοπικής κοινωνίας με τις αρχές και τις αξίες της,  αποδέχτηκε την πρόταση της Κωνσταντίνας Λαζαρίδου, να παρέμβει εικαστικά και να ομορφύνει

 τη γειτονιά της υποστηρίζοντας υλικοτεχνικά τη προσπάθειά της.





   Έχοντας στηρίξει και στο παρελθόν Καλλιτέχνες της πόλης μας, φιλοξενώντας  το «Άστρο» του  Βασίλη Χριστίδη και το «Ανακυκλώμενο γλυπτό» του Βασίλη Ελευθεριάδη (Αποφοίτων  της Σχολής Καλών Φλώρινας), βοήθησε στην υλοποίηση της  ιδέας της Κωνσταντίνας, της οποίας το έργο θα κοσμεί το τοιχίο κατά μήκος του Σιδηροδρομικού σταθμού. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί περί τα μέσα Αυγούστου. 
  Όπως η ίδια δηλώνει: «Επηρεασμένη από τον Γάλλο καλλιτέχνη J.R., αποφάσισα να αξιοποιήσω τον άχαρο τοίχο της γειτονιάς μου και να δημιουργήσω επάνω σε αυτόν. Οι μεγάλες διαστάσεις ήταν πάντα πρόκληση για εμένα και η ευκαιρία που μου δόθηκε από τον



Δήμο, μοναδική! Σκοπός μου είναι η κατασκευή ενός διαδραστικού έργου, που αποτελείται από μουσαμά και μαύρο πλαστικό χρώμα και απεικονίζει πορτρέτα της φαντασίας μου, κοντινών φίλων και ανθρώπων της γειτονιάς. Οι προσωπογραφίες, ανάλογα με το ύφος που διαθέτουν θα κολληθούν εναλλάξ προκειμένου να τονιστεί η εναλλαγή στη διάθεση κάθε ανθρώπου, λόγω απρόσμενων καταστάσεων».
  Καλούμαστε όλοι να αγκαλιάσουμε και αυτό το εγχείρημα και να σεβαστούμε τις δημιουργίες των καλλιτεχνών της πόλης μας!
Από το Γραφείο Δημάρχου

Πηγή:
- «Ομορφαίνω τη γειτονιά μου… ομορφαίνω την πόλη μου»…
https://eperiskopio.blogspot.com/2018/07/blog-post_33.html

2 σχόλια:

  1. Καλό ειναι εκτος απο τα καλλωπιστικά γκράφιτι που παίρνουν άδεια από τον δήμο και τους αναλογους φορείς (και οχι οσα γινονται αυθαιρετα απο τον καθε ανεγκεφαλο δηθεν καλλιτεχνη που θελει να ικανοποιήσει το κομπλεξικο εγω του βαζοντας και υπογραφη για να το βλεπει ο ιδιος και να αυτοικανοποιειται ) οι καλλιτεχνες αλλα και οι πολίτες να ενδιαφερονται και για τον καλοπισμο και την διατήρηση του Σιδηροδρομικου σταθμού της πόλεως, μιας και είναι ιστορικό μνημείο και να μην επιτρέπουν σε κανένα τον βανδαλισμο αισθητικα και λειτουργικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι που επικροτείτε τα γκράφιτι σε κτήρια των σιδηροδρομικών σταθμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή