Η Rail Cargo Logistics Goldair, η οποία αποτελεί θυγατρική εταιρεία της ελληνικής Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, εγκαινιάζει, σήμερα, το πρώτο εμπορευματικό δρομολόγιο από τις εγκαταστάσεις που διατηρεί στη Σίνδο.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η εταιρεία θα δρομολογήσει, με ιδία μέσα, εμπορευματικούς συρμούς στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σίνδο και μετέπειτα, στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
(φωτογραφία Chris Mavropoulos )
Σε μεταγενέστερο χρόνο, η εταιρεία φιλοδοξεί να επεκταθεί στο λιμάνι του Ικονίου.
Σωρευτικά, η Rail Cargo Logistics Goldair σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την αρωγή του Θριασίου Ε/Κ, στο οποίο η συγγενής εταιρεία, η Goldair ανήκει στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του.
Στη τελική του μορφή, το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Logistics Goldair περιλαμβάνει:
-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.
-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη – Ασπρόπυργος.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.
-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιεί μισθωμένες μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, οι οποίες συντηρούνται από την ΕΕΣΣΤΥ.
Πηγη:
- Η Rail Cargo Logistics Goldair εγκαινιάζει, σήμερα, το πρώτο της εμπορευματικό δρομολόγιο
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%B7-rail-cargo-logistics-goldair-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7/
Δείτε ακόμη:
Της Βάσως Βεγιάζη
Η εταιρεία θα δρομολογήσει, με ιδία μέσα, εμπορευματικούς συρμούς στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σίνδο και μετέπειτα, στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
(φωτογραφία Chris Mavropoulos )
Σε μεταγενέστερο χρόνο, η εταιρεία φιλοδοξεί να επεκταθεί στο λιμάνι του Ικονίου.
Σωρευτικά, η Rail Cargo Logistics Goldair σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος 5ετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης, σε συνδυασμό με την αρωγή του Θριασίου Ε/Κ, στο οποίο η συγγενής εταιρεία, η Goldair ανήκει στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του.
Στη τελική του μορφή, το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Logistics Goldair περιλαμβάνει:
-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.
-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη – Ασπρόπυργος.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.
-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιεί μισθωμένες μηχανές από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, οι οποίες συντηρούνται από την ΕΕΣΣΤΥ.
Πηγη:
- Η Rail Cargo Logistics Goldair εγκαινιάζει, σήμερα, το πρώτο της εμπορευματικό δρομολόγιο
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CE%B7-rail-cargo-logistics-goldair-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7/
Δείτε ακόμη:
Η Rail Cargo Logistics Goldair κάνει το μεγάλο βήμα: Ξεκινά εμπορευματικά δρομολόγια στις 27 Ιουνίου
Η εγχώρια σιδηροδρομική αγορά απελευθερώνεται, όχι στα χαρτιά, αλλά στις… ράγες. Η Rail Cargo Logistics Goldair, η οποία αποτελεί θυγατρική εταιρεία της ελληνικής Goldair και των Αυστριακών Σιδηροδρόμων ανακοίνωσε ότι ξεκινά εμπορευματικά δρομολόγια στις 27 Ιουνίου.
Η εταιρεία θα δρομολογήσει, με ιδία μέσα, εμπορευματικούς συρμούς στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σίνδο και μετέπειτα, στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη. Σε μεταγενέστερο χρόνο, η εταιρεία φιλοδοξεί να επεκταθεί στο λιμάνι του Ικονίου.
Η εταιρεία θα δρομολογήσει, με ιδία μέσα, εμπορευματικούς συρμούς στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σίνδο και μετέπειτα, στο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη. Σε μεταγενέστερο χρόνο, η εταιρεία φιλοδοξεί να επεκταθεί στο λιμάνι του Ικονίου.
Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2018
H ΕΕΣΣΤΥ ανέλαβε τη συντήρηση του τροχαίου υλικού της Rail Cargo Logistics Goldair
Τη συντήρηση του τροχαίου υλικού που θα χρησιμοποιεί η Rail Cargo Logistics Goldair αναλαμβάνει, από την 1η Μαρτίου, η ΕΕΣΣΤΥ.
Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ, Γιάννης Αντωνιάδης χαρακτήρισε ως «ιστορικής σημασίας» τη συνεργασία των δύο εταιρειών, η οποία εγκρίθηκε ομόφωνα και παμψηφεί στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΣΣΤΥ στις 14 Φεβρουαρίου.
Ο πρόεδρος της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ, Γιάννης Αντωνιάδης χαρακτήρισε ως «ιστορικής σημασίας» τη συνεργασία των δύο εταιρειών, η οποία εγκρίθηκε ομόφωνα και παμψηφεί στο διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΣΣΤΥ στις 14 Φεβρουαρίου.
Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2018
Η Rail Cargo Logistics Goldair ζητά να προσλάβει μηχανοδηγούς και βοηθούς μηχανοδηγών.
Αναδημοσιεύουμε μια ενδιαφέρουσα αγγελία από τα Σιδηροδρομικά Νέα:
Η Rail Cargo Logistics Goldair έχει ολοκληρώσει τον κύκλο των αδειοδοτήσεων και συμβάσεων με όλους τους εμπλεκομένους φορείς και προγραμματίζει να ξεκινήσει άμεσα την λειτουργία της ως η πρώτη ιδιωτική Σιδηροδρομική Επιχείρηση στην Ελλάδα.
Για τον λόγο αυτό ζητά να προσλάβει άμεσα για εργασία εν ενεργεία μηχανοδηγούς και βοηθούς μηχανοδηγούς στους οποίους προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
Η Rail Cargo Logistics Goldair έχει ολοκληρώσει τον κύκλο των αδειοδοτήσεων και συμβάσεων με όλους τους εμπλεκομένους φορείς και προγραμματίζει να ξεκινήσει άμεσα την λειτουργία της ως η πρώτη ιδιωτική Σιδηροδρομική Επιχείρηση στην Ελλάδα.
Για τον λόγο αυτό ζητά να προσλάβει άμεσα για εργασία εν ενεργεία μηχανοδηγούς και βοηθούς μηχανοδηγούς στους οποίους προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
Απελευθερώθηκε η εγχώρια σιδηροδρομική αγορά: Η Rail Cargo Goldair υπογράφει σύμβαση για τη χρήση του δικτύου
Γεγονός καθίσταται η απελευθέρωση της εγχώριας σιδηροδρομικής αγοράς. Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου και ώρα 16.00 θα πραγματοποιηθεί η υπογραφή της πρώτης σύμβασης του ΟΣΕ με ιδιωτική εταιρία, την Rail Cargo Goldair για την πρόσβαση και χρήση στη σιδηροδρομική υποδομή για την κυκλοφορία εμπορευματικών τρένων.
Rail Cargo Group - Ο ανταγωνιστής έρχεται... (Δείτε το βίντεο)
Η Σιδηροδρομική αγορά της Ελλάδος άνοιξε. Η Rail Cargo Group έχει πλέον άδεια κυκλοφορίας και στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ο πρώτος ξένος ανταγωνιστής έρχεται...
Δείτε το ακόλουθο βίντεο να τον γνωρίσουμε:
Ο πρώτος ξένος ανταγωνιστής έρχεται...
Δείτε το ακόλουθο βίντεο να τον γνωρίσουμε:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου