Ότι δεν έκαναν πριν από χρόνια, πιθανότατα θα το πράξουν έως τα τέλη του έτους. Οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roman SA, οι οποίοι είχαν εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον πρώτο σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (2013), ο οποίος κατέστη άγονος, ετοιμάζονται να εισέλθουν στην Ελλάδα.
Του Φώτη Φωτεινού
Η ιδιωτική ρουμανική εταιρεία, η οποία διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια για εμπορευματικές μεταφορές, κατέθεσε τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και τους προσεχείς μήνες αναμένεται να αποκτήσει τα «Πιστοποιητικά Ασφαλείας», ώστε να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.
H Grup Feroviar Roman, η οποία είχε εκδηλώσει, το 2013, αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ταλανίστηκε από εσωτερικά θέματα έναν χρόνο αργότερα.
Η GFR είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία στην Ρουμανία, η οποία – σε συνεργασία με την μητρική εταιρεία Grampet – έχει επεκτείνει την παρουσία της σε γειτονικές χώρες, όπως την Βουλγαρία και την Ουγγαρία, με εξειδίκευση στη μεταφορά χύδην φορτίου.
Εάν λάβει άδεια η GFR, τότε θα είναι η 5η εταιρεία μετά τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair, PEARL και Makios Logistics.
Πηγή:
- Τεκτονικές αλλαγές στο σιδηρόδρομο: Οι Ρουμάνοι της GFR, που δεν εξαγόρασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «κατεβαίνουν» στην Ελλάδα
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF-%CE%BF/
Του Φώτη Φωτεινού
Η ιδιωτική ρουμανική εταιρεία, η οποία διαθέτει ευρωπαϊκή άδεια για εμπορευματικές μεταφορές, κατέθεσε τα σχετικά δικαιολογητικά στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και τους προσεχείς μήνες αναμένεται να αποκτήσει τα «Πιστοποιητικά Ασφαλείας», ώστε να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της στην Ελλάδα.
H Grup Feroviar Roman, η οποία είχε εκδηλώσει, το 2013, αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ταλανίστηκε από εσωτερικά θέματα έναν χρόνο αργότερα.
Η GFR είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία στην Ρουμανία, η οποία – σε συνεργασία με την μητρική εταιρεία Grampet – έχει επεκτείνει την παρουσία της σε γειτονικές χώρες, όπως την Βουλγαρία και την Ουγγαρία, με εξειδίκευση στη μεταφορά χύδην φορτίου.
Εάν λάβει άδεια η GFR, τότε θα είναι η 5η εταιρεία μετά τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair, PEARL και Makios Logistics.
Πηγή:
- Τεκτονικές αλλαγές στο σιδηρόδρομο: Οι Ρουμάνοι της GFR, που δεν εξαγόρασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «κατεβαίνουν» στην Ελλάδα
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%CF%84%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF-%CE%BF/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου