Αναδημοσιεύουμε ένα πολύ ενδιαφέρον που είδαμε σε ανάρτηση του Panagiotis H. Giannoulas
στο οποίο μπορεί κανείς να δει ότι το 1964 (δηλαδή πριν από 54 χρόνια στην Ιαπωνία τα πρώτα γρήγορα τραίνα "σφαίρες" Shinkansen σειράς 0 :
- έπιαναν 210 χλμ /ώρα,
- με διαχείριση κυκλοφορίας από κέντρα ελέγχου και αυτόματα σύστημα ελέγχου ταχύτητας συρμού που παρακολουθούσε τη θέση κάθε συρμού, την ταχύτητά του, την ταχύτητα του ανέμου σε κάθε θέση και άλλες χρήσιμες λειτουργικές παραμέτρους
- περνούσαν από το ένα νησί (Χονσού) στο άλλο (Κιουσού) από υποθαλάσσια σήραγγα (ήδη από το 1942)
- τα εισιτήρια εκδίδονταν αυτόματα μέσω κράτησης από Online κεντρικό σύστημα
- με πυκνά δρομολόγια που εξυπηρετούσαν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες,
- και το κυριότερο με μηδενικά ατυχήματα!!!
Δηλαδή τα ιαπωνικά τραίνα το 1964 ήταν αρκετά πιο προηγμένα από τα τραίνα που ελπίζουμε να κυκλοφορήσουμε στην χώρα μας με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών Θεσσαλονίκης το 2018-19...
(η σύγκριση είναι σκληρή αλλά χρήσιμη για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης για το που ακριβώς είμαστε...)
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- "0" series Shinkansen JNTO 16mm English
https://www.youtube.com/watch?v=p9z8Vygsbws&app=desktop
στο οποίο μπορεί κανείς να δει ότι το 1964 (δηλαδή πριν από 54 χρόνια στην Ιαπωνία τα πρώτα γρήγορα τραίνα "σφαίρες" Shinkansen σειράς 0 :
- έπιαναν 210 χλμ /ώρα,
- με διαχείριση κυκλοφορίας από κέντρα ελέγχου και αυτόματα σύστημα ελέγχου ταχύτητας συρμού που παρακολουθούσε τη θέση κάθε συρμού, την ταχύτητά του, την ταχύτητα του ανέμου σε κάθε θέση και άλλες χρήσιμες λειτουργικές παραμέτρους
- περνούσαν από το ένα νησί (Χονσού) στο άλλο (Κιουσού) από υποθαλάσσια σήραγγα (ήδη από το 1942)
- τα εισιτήρια εκδίδονταν αυτόματα μέσω κράτησης από Online κεντρικό σύστημα
- με πυκνά δρομολόγια που εξυπηρετούσαν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες,
- και το κυριότερο με μηδενικά ατυχήματα!!!
Δηλαδή τα ιαπωνικά τραίνα το 1964 ήταν αρκετά πιο προηγμένα από τα τραίνα που ελπίζουμε να κυκλοφορήσουμε στην χώρα μας με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα Αθηνών Θεσσαλονίκης το 2018-19...
(η σύγκριση είναι σκληρή αλλά χρήσιμη για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης για το που ακριβώς είμαστε...)
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:
- "0" series Shinkansen JNTO 16mm English
https://www.youtube.com/watch?v=p9z8Vygsbws&app=desktop
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου