Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Δείτε το νέο βίντεο του Δημήτρη Τερτίπη: Από το Βελεστίνο ως τον Παλαιοφάρσαλο: 20 χρόνια χωρίς σιδηρόδρομο (13.04.2018)

Παρά το γεγονός ότι κατά τη δεκαετία του 1960, οι Σ.Ε.Κ. σχεδίαζαν τη διαπλάτυνση της μετρικής γραμμής ανατολικά του Παλαιοφαρσάλου, προβλέποντας αναχάραξη μεταξύ Λατομείου και Αερινού με 3 σήραγγες, η 28η Ιουνίου 1998 έμελλε να σημάνει το τέλος της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Βελεστίνου και Παλαιοφαρσάλου και την αρχή της αναβάθμισης του σιδηροδρόμου προς την Καλαμπάκα. Με εξαίρεση το σταθμό των Φαρσάλων, που πρόσφατα έχει υποστεί μια ουσιαστική συντήρηση, όλα τα άλλα κτήρια διατηρούνται σε κακή κατάσταση, κάποια δε εξ' αυτών χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1880.

Ας κάνουμε ένα μικρό ταξίδι πάνω από το τμήμα Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος, ένα τμήμα με μάλλον αραιή κατοίκηση και με απαράδεκτα κακή κατάσταση της επιδομής. Δυστυχώς, μετά από 12 χρόνια, η αντισιδηροδρομική πολιτική του ελληνικού κράτους έμελλε να εφαρμόσει τη μέθοδο της εγκατάλειψης και σε άλλες γραμμές, με εξαιρετικά πυκνή κατοίκηση και άριστη κατάσταση της επιδομής.










Πηγή:
- Από το Βελεστίνο ως τον Παλαιοφάρσαλο: 20 χρόνια χωρίς σιδηρόδρομο (13.04.2018)
https://www.youtube.com/watch?v=5nv9wcmJo3w&feature=em-uploademail


3 σχόλια:

  1. Η γραμμη επρεπε να ειχεαναβαθμισθει και επεκταθεί μεχρι την Ηγουμενιτσα κυριως για εμπορικους λογους {συνδεση Βολου-Ηγουμενιτσας-Ιταλιας}.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δέν είναι αργά, ας πιέσουμε γιά επαναλειτουργία, μέ κανονικό εύρος...
      Βασικά απαιτείται μιά νέα γραμμή στήν Θεσσαλία, Λάρισα-Τρίκαλα...
      Όσο γιά Ηγουμενίτσα, ίσως σέ 30 χρόνια....

      Διαγραφή
  2. Απίστευτο !!! Να είσαι καλά. Γαβριηλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή