Παρά το γεγονός ότι κατά τη δεκαετία του 1960, οι Σ.Ε.Κ. σχεδίαζαν τη διαπλάτυνση της μετρικής γραμμής ανατολικά του Παλαιοφαρσάλου, προβλέποντας αναχάραξη μεταξύ Λατομείου και Αερινού με 3 σήραγγες, η 28η Ιουνίου 1998 έμελλε να σημάνει το τέλος της σιδηροδρομικής σύνδεσης μεταξύ Βελεστίνου και Παλαιοφαρσάλου και την αρχή της αναβάθμισης του σιδηροδρόμου προς την Καλαμπάκα. Με εξαίρεση το σταθμό των Φαρσάλων, που πρόσφατα έχει υποστεί μια ουσιαστική συντήρηση, όλα τα άλλα κτήρια διατηρούνται σε κακή κατάσταση, κάποια δε εξ' αυτών χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1880.
Ας κάνουμε ένα μικρό ταξίδι πάνω από το τμήμα Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος, ένα τμήμα με μάλλον αραιή κατοίκηση και με απαράδεκτα κακή κατάσταση της επιδομής. Δυστυχώς, μετά από 12 χρόνια, η αντισιδηροδρομική πολιτική του ελληνικού κράτους έμελλε να εφαρμόσει τη μέθοδο της εγκατάλειψης και σε άλλες γραμμές, με εξαιρετικά πυκνή κατοίκηση και άριστη κατάσταση της επιδομής.
Πηγή:
- Από το Βελεστίνο ως τον Παλαιοφάρσαλο: 20 χρόνια χωρίς σιδηρόδρομο (13.04.2018)
https://www.youtube.com/watch?v=5nv9wcmJo3w&feature=em-uploademail
Ας κάνουμε ένα μικρό ταξίδι πάνω από το τμήμα Βελεστίνο - Παλαιοφάρσαλος, ένα τμήμα με μάλλον αραιή κατοίκηση και με απαράδεκτα κακή κατάσταση της επιδομής. Δυστυχώς, μετά από 12 χρόνια, η αντισιδηροδρομική πολιτική του ελληνικού κράτους έμελλε να εφαρμόσει τη μέθοδο της εγκατάλειψης και σε άλλες γραμμές, με εξαιρετικά πυκνή κατοίκηση και άριστη κατάσταση της επιδομής.
Πηγή:
- Από το Βελεστίνο ως τον Παλαιοφάρσαλο: 20 χρόνια χωρίς σιδηρόδρομο (13.04.2018)
https://www.youtube.com/watch?v=5nv9wcmJo3w&feature=em-uploademail
Η γραμμη επρεπε να ειχεαναβαθμισθει και επεκταθεί μεχρι την Ηγουμενιτσα κυριως για εμπορικους λογους {συνδεση Βολου-Ηγουμενιτσας-Ιταλιας}.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ δέν είναι αργά, ας πιέσουμε γιά επαναλειτουργία, μέ κανονικό εύρος...
ΔιαγραφήΒασικά απαιτείται μιά νέα γραμμή στήν Θεσσαλία, Λάρισα-Τρίκαλα...
Όσο γιά Ηγουμενίτσα, ίσως σέ 30 χρόνια....
Απίστευτο !!! Να είσαι καλά. Γαβριηλ
ΑπάντησηΔιαγραφή