Εξω από το λιμάνι παραμένουν αρόδο φορτωμένες σε μεγάλο πλοίο τρεις ολοκαίνουργιες γερανογέφυρες, οι μεγαλύτερες στον κόσμο, που προορίζονται να εξοπλίσουν τον δυτικό προβλήτα ΙΙΙ.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Διαστάσεις διακοπής εμπορίου προσλαμβάνει ο αποκλεισμός της εισόδου εργαζομένων στους προβλήτες εμπορευματοκιβωτίων ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ από ομάδα συνδικαλιστών. Το θέμα έχει λάβει και διπλωματικές αλλά και συμβολικές διαστάσεις, καθώς ο Κινέζος πρέσβης μιλάει για ανάγκη προστασίας των επενδύσεων της Cosco στην Ελλάδα, ενώ έξω από το λιμάνι παραμένουν αρόδο φορτωμένες σε μεγάλο πλοίο τρεις ολοκαίνουργιες γερανογέφυρες, οι μεγαλύτερες στον κόσμο, που προορίζονται να εξοπλίσουν τον δυτικό προβλήτα ΙΙΙ.
«Η όλη κατάσταση με τις μεγάλες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πλοίων αλλά και των εν Ελλάδι πρακτόρων και εμπόρων μάς πάει πολλά χρόνια πίσω», αναφέρουν κύκλοι του ΟΛΠ στην «Κ». «Την ώρα που ο Πειραιάς επιχειρεί να αναδειχθεί λιμενικός πρωταθλητής της Μεσογείου μερικοί απεργοί, η αντίδραση των οποίων έχει κριθεί παράνομη και καταχρηστική, εμποδίζουν εκατοντάδες άλλους συναδέλφους τους που θέλουν να εργαστούν και έχουν βάλει σε καραντίνα όλο το λιμάνι», συμπληρώνουν. Οι ίδιοι κύκλοι διαμαρτύρονται μάλιστα για το ότι το υπουργείο Ναυτιλίας δεν κινητοποιεί το λιμενικό, ώστε να εφαρμοστούν οι αποφάσεις του δικαστηρίου και να αποκατασταθεί η ομαλή πρόσβαση από και προς τους προβλήτες των εργαζομένων και των φορτίων.
Από το υπουργείο αργά χθες το απόγευμα, τρίτη μέρα των κινητοποιήσεων, ανέφεραν πως ακόμα δεν τους είχαν κοινοποιηθεί οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις και άρα δεν μπορούσε να επέμβει το λιμενικό. Νωρίτερα, το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως «οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι καθώς εδώ και οκτώ χρόνια η COSCO και η θυγατρική της, Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε. (ΣΕΠ), λειτουργούν τις εγκαταστάσεις τους αποκλειστικά μέσω εργολαβικών εταιρειών και με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιούν τα κέρδη τους, ενώ παράλληλα κρύβονται από τις ευθύνες τους σαν πραγματικοί εργοδότες».
Στο επίκεντρο των διεκδικήσεων των λιμενεργατών της Ενωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (εργαζομένων που απασχολούνται σε υπεργολάβους της ΣΕΠ Α.Ε. αλλά παρέχουν έργο στη ΣΕΠ) βρίσκονται απαιτήσεις όπως η πρόσληψη περισσότερων εργαζομένων και η χορήγηση αυξήσεων όπως και η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας από όλες τις εργοδοτικές πλευρές, την ένταξη των εργαζομένων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα και πλήρη απασχόληση αορίστου χρόνου.
Ο εμπορικός κόσμος έχει ήδη αρχίσει πάντως να διαμαρτύρεται έντονα, ενώ μεταξύ άλλων έχουν μπλοκαριστεί στο λιμάνι και φορτία εκατοντάδων εκθετών των «Ποσειδωνίων», της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης η οποία ξεκινάει τη Δευτέρα. Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς κάλεσε τους συνδικαλιστές να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, σημειώνοντας ότι παρατηρούνται σημαντικά προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευμάτων.
Πηγή:
- Απεργιακό μπλόκο στους προβλήτες της Cosco
http://www.kathimerini.gr/967265/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/apergiako-mploko-stoys-provlhtes-ths-cosco
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Διαστάσεις διακοπής εμπορίου προσλαμβάνει ο αποκλεισμός της εισόδου εργαζομένων στους προβλήτες εμπορευματοκιβωτίων ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ από ομάδα συνδικαλιστών. Το θέμα έχει λάβει και διπλωματικές αλλά και συμβολικές διαστάσεις, καθώς ο Κινέζος πρέσβης μιλάει για ανάγκη προστασίας των επενδύσεων της Cosco στην Ελλάδα, ενώ έξω από το λιμάνι παραμένουν αρόδο φορτωμένες σε μεγάλο πλοίο τρεις ολοκαίνουργιες γερανογέφυρες, οι μεγαλύτερες στον κόσμο, που προορίζονται να εξοπλίσουν τον δυτικό προβλήτα ΙΙΙ.
«Η όλη κατάσταση με τις μεγάλες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πλοίων αλλά και των εν Ελλάδι πρακτόρων και εμπόρων μάς πάει πολλά χρόνια πίσω», αναφέρουν κύκλοι του ΟΛΠ στην «Κ». «Την ώρα που ο Πειραιάς επιχειρεί να αναδειχθεί λιμενικός πρωταθλητής της Μεσογείου μερικοί απεργοί, η αντίδραση των οποίων έχει κριθεί παράνομη και καταχρηστική, εμποδίζουν εκατοντάδες άλλους συναδέλφους τους που θέλουν να εργαστούν και έχουν βάλει σε καραντίνα όλο το λιμάνι», συμπληρώνουν. Οι ίδιοι κύκλοι διαμαρτύρονται μάλιστα για το ότι το υπουργείο Ναυτιλίας δεν κινητοποιεί το λιμενικό, ώστε να εφαρμοστούν οι αποφάσεις του δικαστηρίου και να αποκατασταθεί η ομαλή πρόσβαση από και προς τους προβλήτες των εργαζομένων και των φορτίων.
Από το υπουργείο αργά χθες το απόγευμα, τρίτη μέρα των κινητοποιήσεων, ανέφεραν πως ακόμα δεν τους είχαν κοινοποιηθεί οι σχετικές δικαστικές αποφάσεις και άρα δεν μπορούσε να επέμβει το λιμενικό. Νωρίτερα, το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως «οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι καθώς εδώ και οκτώ χρόνια η COSCO και η θυγατρική της, Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε. (ΣΕΠ), λειτουργούν τις εγκαταστάσεις τους αποκλειστικά μέσω εργολαβικών εταιρειών και με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιούν τα κέρδη τους, ενώ παράλληλα κρύβονται από τις ευθύνες τους σαν πραγματικοί εργοδότες».
Στο επίκεντρο των διεκδικήσεων των λιμενεργατών της Ενωσης Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (εργαζομένων που απασχολούνται σε υπεργολάβους της ΣΕΠ Α.Ε. αλλά παρέχουν έργο στη ΣΕΠ) βρίσκονται απαιτήσεις όπως η πρόσληψη περισσότερων εργαζομένων και η χορήγηση αυξήσεων όπως και η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας από όλες τις εργοδοτικές πλευρές, την ένταξη των εργαζομένων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα και πλήρη απασχόληση αορίστου χρόνου.
Ο εμπορικός κόσμος έχει ήδη αρχίσει πάντως να διαμαρτύρεται έντονα, ενώ μεταξύ άλλων έχουν μπλοκαριστεί στο λιμάνι και φορτία εκατοντάδων εκθετών των «Ποσειδωνίων», της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης η οποία ξεκινάει τη Δευτέρα. Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς κάλεσε τους συνδικαλιστές να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους, σημειώνοντας ότι παρατηρούνται σημαντικά προβλήματα στη διακίνηση των εμπορευμάτων.
Πηγή:
- Απεργιακό μπλόκο στους προβλήτες της Cosco
http://www.kathimerini.gr/967265/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/apergiako-mploko-stoys-provlhtes-ths-cosco
Μεταφέρουμε σχόλιο του George Togias από το FB: "H απεργία κράτησε 24 ώρες και έχει λήξει από το Σάββατο το πρωί. H δε φωτογραφία άσχετη, το συγκεκριμένο πλοίο βρίσκεται στην Καραϊβική"
ΑπάντησηΔιαγραφήπου κολλάς και εσύ, τι σημασία έχουν όλα αυτά; το σημαντικό είναι να βγει ένα σενάριο καταστροφής.
ΔιαγραφήΔεν έχεις ακούσει αν η πραγματικότητα δεν ταιριάζει με αυτά που λέμε τόσο το χειρότερο γι΄αυτήν.
Εκείνο που μου άρεσε περισσότερο από όλα είναι οι διαμαρτυρίες του εμπορικού κόσμου αναφορικά με τον εξοπλισμό των Ποσειδωνίων....