Η τελευταία γενιά ICE4 της Deutsche Bahn παρουσιάστηκε επίσημα στο κοινό από το Διευθύνοντα Σύμβουλο των DB Rüdiger Grube και τον Υπουργό Μεταφορών Alexander Dobrindt στο κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βερολίνου στις 14 Σεπτεμβρίου.
Η αρχική παραγγελία των DB ήταν για 130 συρμούς ICE4 (παλαιότερα γνωστή ως ICX) από τη Siemens το Μάιο του 2011 επεκτάσιμη μέχρι 300 συρμούς. Η Bombardier Transportation έχει μερίδιο 30% του έργου, συμπεριλαμβανομένων των εργασιών για την εξωτερική σχεδίαση, αμαξώματα, φορεία και την τελική συναρμολόγηση.
Το ICE4 έχει σχεδιαστεί για να τρέχει έως και 250 km / h. Είναι 100 τόνους ελαφρύτερο σε σχέση με το ICE 1, με τη χρήση συγκόλλησης με λέιζερ, μείωση του αριθμού των συνδετικών στοιχείων που απαιτείται στο αμάξωμα. Η αεροδυναμική βελτιστοποίηση περιλαμβάνει ένα νέο σχεδιασμό στη μύτη του συρμού, βελτιωμένη αεροδυναμική οροφή και φορείων, και μια συνεχή υπερυψωμένη οροφή για τα ενδιάμεσα οχήματα. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση ενέργειας ανά κάθισμα είναι 22% χαμηλότερη από το ICE 1.
Το ICE4 είναι ένας 12δυμος συρμός με μήκος 346 m, με 205 θέσεις πρώτης κατηγορίας και 625 θέσεις δεύτερης κατηγορίας. Υπάρχουν τέσσερις θέσεις για αναπηρικό καροτσάκι καθώς και δύο ανελκυστήρες για την επιβίβαση και την αποβίβαση.
Ένας ειδικός χώρος για γονείς και παιδιά έχει στόχο να μετατρέψει το ταξίδι σε μια «διασκεδαστική εμπειρία». Θα υπάρχει δωρεάν WIF-Fi σε όλο το τρένο, οι αριθμοί των καθισμάτων και οι ενδείξεις της κράτησης θέσης έχουν ενσωματωθεί στα προσκέφαλα, καθώς και το σύστημα πληροφόρησης επιβατών θα παρέχει λεπτομέρειες των παρεχόμενων υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο. Ο φωτισμός LED ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την ώρα της ημέρας, και ο βελτιωμένος κλιματισμός έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει θερμοκρασίες έως 45 ° C. Η ICE4 είναι η πρώτη γενιά των συρμών ICE που μπορεί κανείς να μεταφέρει ποδήλατα, με οκτώ θέσεις συνολικά.
Μετά από αρκετούς μήνες δοκιμών υπό συνθήκες λειτουργίας έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν αργότερα αυτό το έτος πιλοτικά δρομολόγια πριν από την αναμενόμενη έναρξη των τακτικών δρομολογίων τον Δεκέμβριο του 2017. Κατά τη διάρκεια αυτής της εισαγωγικής φάσης, δύο συρμοί ICE4 θα χρησιμοποιηθούν «περιστασιακά» στη διαδρομή Αμβούργο - Ανόβερο - Νυρεμβέργη - Μόναχο.
Πηγή:
- DB unveils ICE4 inter-city train ‘for the gigabit society’
http://www.railwaygazette.com/news/high-speed/single-view/view/db-unveils-ice4-inter-city-train-for-the-gigabit-society.html
- Der ICE 4 kommt!
https://www.facebook.com/werkstattatlas.info/photos/?tab=album&album_id=1073582742673588
- Making-of: ICE 4
https://youtu.be/f6DXOqU1Hgw
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου