Την ώρα που στη χώρα μας ένα μεγάλο ποσοστό τροχαίου υλικού ακινητεί λόγω ελλείψεων σε βασικά ανταλλακτικά και τροχούς, την ώρα που το ελάχιστο τεχνικό προσωπικό συνταξιοδοτείται και χάνεται μαζί του και η πολύτιμη τεχνογνωσία του χωρίς να ιδρώνει το αυτί κανενός, την ώρα που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι μηχανοδηγοί για να μεταφέρουν εμπορικά τραίνα που θα έφερναν ζεστό χρήμα τόσο απαραίτητο στα δημόσια ταμεία, την ώρα που φημολογείται βδομάδα τη βδομάδα η αλλαγή των Διοικήσεων των σιδηροδρομικών εταιριών από τη νέα κυβέρνηση, την ώρα που ο υπουργός μεταφορών καθυστερεί να ορκιστεί δυο μήνες και άλλους δυο να ενημερωθεί και τέλος την ώρα που ο σιδηρόδρομος οδηγείται σε αφασία, δείτε τι συμβαίνει σε μια άλλη χώρα:
Ένα πρώην σιδηροδρομικό όχημα τύπου D78 του υπογείου του Λονδίνου συμμετείχε σε δοκιμαστική πρόσκρουση με μια δεξαμενή νερού τριών τόνων στα πλαίσια του προγράμματος της εταιρίας Vivarail για να επανα-χρησιμοποιήσει τα αμαξώματα του μετρό που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία προκειμένου να κατασκευάσει ντηζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες χαμηλού κόστους για να χρησιμοποιηθούν στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Αγγλίας.
Σκοπός της δοκιμαστικής πρόσκρουσης ήταν να πιστοποιηθεί η ασφάλεια του μηχανοδηγού στην περίπτωση σύγκρουσης σε ισόπεδη διάβαση με ένα μέσο αγροτικό όχημα.
Στα πλαίσια της ανακατασκευής τους τα αποσυρμένα οχήματα έχουν αποκτήσει σημαντική ενίσχυση του θαλάμου οδήγησης με ατσάλινο πλαίσιο ενώ ταυτόχρονα έχει μετακινηθεί η θέση του μηχανοδηγού λίγο πιο πίσω σε σχέση με το παρπρίζ. Η εταιρία Creactive σχεδίασε το θάλαμο οδήγησης ενισχύοντας την δομή ασφαλείας με τη βοήθεια της εταιρίας Simpact που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη προστατευτικών δομών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Τεχνολογίας της Quinton Rail σε μια πρώην στρατιωτική περιοχή στο Long Marston στις 8 Μαΐου. Η εταιρία Motorail που είναι ο διαχειριστής της γραμμής δοκιμών έχει μεγάλη εμπειρία στη διεξαγωγή δοκιμαστικών συγκρούσεων με βάση βιομηχανικά πρότυπα, ενώ η TRL εξασφαλίζει την ανεξάρτητη καταγραφή και παρακολούθηση της δοκιμής και θα παραδώσει στο τέλος πλήρη έκθεση. Το δοκιμαστικό τραίνο έφτασε σε ταχύτητα 36 χιλ/ώρα και απελευθερώθηκε 80 μέτρα από το σημείο της πρόσκρουσης
"Από μια προκαταρκτική οπτική επιθεώρηση του θαλάμου οδήγησης, φαίνεται ότι το ενισχυμένο πλαίσιο ασφαλείας βελτίωσε τις επιδόσεις του θαλάμου κατά τη σύγκρουση διατηρώντας το κατάλληλο πλαίσιο επιβίωσης και την προστασία που προσφέρει στον οδηγό", δήλωσε ο Mike Pittman, Γενικός Σύμβουλος της TRL. «Η έκθεση με τα τελικά αποτελέσματα της δοκιμής θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.»
Πηγή:
- Vivarail completes D-train crash test
http://www.railtechnologymagazine.com/Rolling-stock/vivarail-completes-d-train-crash-test
- D-Train crash test
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/d-train-crash-test.html
Ένα πρώην σιδηροδρομικό όχημα τύπου D78 του υπογείου του Λονδίνου συμμετείχε σε δοκιμαστική πρόσκρουση με μια δεξαμενή νερού τριών τόνων στα πλαίσια του προγράμματος της εταιρίας Vivarail για να επανα-χρησιμοποιήσει τα αμαξώματα του μετρό που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία προκειμένου να κατασκευάσει ντηζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες χαμηλού κόστους για να χρησιμοποιηθούν στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Αγγλίας.
Σκοπός της δοκιμαστικής πρόσκρουσης ήταν να πιστοποιηθεί η ασφάλεια του μηχανοδηγού στην περίπτωση σύγκρουσης σε ισόπεδη διάβαση με ένα μέσο αγροτικό όχημα.
Στα πλαίσια της ανακατασκευής τους τα αποσυρμένα οχήματα έχουν αποκτήσει σημαντική ενίσχυση του θαλάμου οδήγησης με ατσάλινο πλαίσιο ενώ ταυτόχρονα έχει μετακινηθεί η θέση του μηχανοδηγού λίγο πιο πίσω σε σχέση με το παρπρίζ. Η εταιρία Creactive σχεδίασε το θάλαμο οδήγησης ενισχύοντας την δομή ασφαλείας με τη βοήθεια της εταιρίας Simpact που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη προστατευτικών δομών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Τεχνολογίας της Quinton Rail σε μια πρώην στρατιωτική περιοχή στο Long Marston στις 8 Μαΐου. Η εταιρία Motorail που είναι ο διαχειριστής της γραμμής δοκιμών έχει μεγάλη εμπειρία στη διεξαγωγή δοκιμαστικών συγκρούσεων με βάση βιομηχανικά πρότυπα, ενώ η TRL εξασφαλίζει την ανεξάρτητη καταγραφή και παρακολούθηση της δοκιμής και θα παραδώσει στο τέλος πλήρη έκθεση. Το δοκιμαστικό τραίνο έφτασε σε ταχύτητα 36 χιλ/ώρα και απελευθερώθηκε 80 μέτρα από το σημείο της πρόσκρουσης
Πιστεύουμε ότι το αρχικό αμάξωμα από αλουμίνιο έχουν ικανοποιητική ποιότητα και μηχανική αντοχή ενώ έχουν συντηρηθεί επαρκώς στον υπόγειο σιδηρόδρομο ώστε να είναι κατάλληλα για την ανακατασκευή τους. Ωστόσο, όπως και για όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό στα τραίνα μας θέλαμε να ξεπεράσουμε τις απαιτήσεις και γι 'αυτό ήταν σημαντικό για εμάς να αποδείξουμε το πρωτότυπο τρένο ήταν σε άριστη κατάσταση και ότι το έργο μας για την ενίσχυση και την αύξηση της δομικής ακεραιότητας του θαλάμου μηχανοδήγησης θα παρέχει την πρόσθετη προστασίας που είχαμε θέσει ως στόχο.
"Από μια προκαταρκτική οπτική επιθεώρηση του θαλάμου οδήγησης, φαίνεται ότι το ενισχυμένο πλαίσιο ασφαλείας βελτίωσε τις επιδόσεις του θαλάμου κατά τη σύγκρουση διατηρώντας το κατάλληλο πλαίσιο επιβίωσης και την προστασία που προσφέρει στον οδηγό", δήλωσε ο Mike Pittman, Γενικός Σύμβουλος της TRL. «Η έκθεση με τα τελικά αποτελέσματα της δοκιμής θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.»
Πηγή:
- Vivarail completes D-train crash test
http://www.railtechnologymagazine.com/Rolling-stock/vivarail-completes-d-train-crash-test
- D-Train crash test
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/d-train-crash-test.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου