Η Συντήρηση χωρίζεται σε 4 επίπεδα:
1) ημερήσιος έλεγχος (κάθε δεύτερη μέρα γίνεται έλεγχος τροχών, πέδης παντογράφου)
2) μηνιαίος: προσεκτικός έλεγχος αξόνων για ρήγματα με χρήση υπερήχων, καθώς και άλλων κρίσιμων παραμέτρων.
3) επιθεώρηση φορείων 18 μηνών. Συμπεριλαμβάνεται η αποσυναρμολόγηση τον φορείων και ο επιστάμενος έλεγχος όλων των εξαρτημάτων τους. Επιδιόρθωση του προφίλ του τροχού με τόρνευση
4) Γενική επιθεώρηση 1,200,000 χιλιομέτρων (περίπου κάθε 3 χρόνια). αποσυναρμολόγηση όλου του εξοπλισμού (μέχρι και τις θέσεις επιβατών), Συμπεριλαμβάνεται και η βαφή του οχήματος οπότε στην ουσία όταν παραδίδεται ξανά για κυκλοφορία ένα Σινκανσέν μετά από την Γενική του Επιθεώρηση είναι σαν να παραδίδεται ένα "ολοκαίνουριο¨τραίνο...
Ακριβώς σαν τις αντίστοιχες διαδικασίες συντήρησης στην Ελλάδα δηλαδή. (Με μικρές διαφορές στα σημεία...)
Πηγή πρωτότυπου βίντεο:
- Japan Bullets Trains' maintenance routine clip from NHK World documentary
https://www.youtube.com/watch?v=fM_Ff9q1o6M
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου