ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Το Σύστημα ETCS Επιπέδου 3 για τον αυτόματο έλεγχο της κυκλοφορίας Συρμών έχει τεθεί σε λειτουργία με επιτυχία στον εναέριο Προαστιακό Σιδηρόδρομο Schwebebahn στο Wuppertal, που ξεκίνησε να λειτουργεί ξανά τον Αύγουστο μετά από ένα εννιάμηνο κλείσιμο για ανακαίνιση της σιδηροδρομικής υποδομής.
Στο Σύστημα ETCS Επίπεδο 3, η κατάληψη της γραμμής καθορίζεται αποκλειστικά μέσα από την ασύρματη επικοινωνία των σιδηροδρομικών οχημάτων με τον κεντρικό υπολογιστή στον οποίο δίνουν συνεχώς πληροφορίες για τη θέση τους και την ταχύτητά τους. Έτσι αποφεύγεται η ανάγκη για συμβατικά συστήματα εντοπισμού της θέσης της αμαξοστοιχίας, όπως είναι οι μετρητές αξόνων, οι οποίοι έχουν αφαιρεθεί πλέον από την υποδομή.
Η Alstom έχει εγκαταστήσει το σύστημα Atlas ETCS Επίπεδο 3, βάση σύμβασης που υπογράφτηκε με την WSW Mobil το 2012. Αυτή κάλυπτε τον εξοπλισμό επί των σιδηροδρομικών οχημάτων για όλα τα 31 οχήματα του νέου στόλου του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Schwebebahn, καθώς και τα μουσειακά οχήματα Kaiserwagen. Περιλάμβανε επίσης τον εξοπλισμό γραμμής, όπως πχ το κεντρικό Σύστημα Ελέγχου, Το Σύστημα Interlocking, καθώς και την εγκατάσταση μιας διεπαφής (interface) ε το υπάρχον σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας.
Το Wuppertal είναι η πρώτη πόλη στη Γερμανία που υιοθετεί το ETCS για προαστική σιδηροδρομική εφαρμογή, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alstom για τη Γερμανία και την Αυστρία Jörg Nikutta. Η Alstom προμήθευσε τον εξοπλισμό από τα εργοστάσιά της στο Villeurbanne και τη Bologna, ενώ η εγκατάσταση και η θέση σε λειτουργία έγινε από το προσωπικό της Alstom από το Charleroi, το Salzgitter και το Βερολίνο.
Πηγή:
- Wuppertal Schwebebahn adopts ETCS Level 3 train control
https://www.railwaygazette.com/infrastructure/wuppertal-schwebebahn-adopts-etcs-level-3-train-control/54517.article
Στο Σύστημα ETCS Επίπεδο 3, η κατάληψη της γραμμής καθορίζεται αποκλειστικά μέσα από την ασύρματη επικοινωνία των σιδηροδρομικών οχημάτων με τον κεντρικό υπολογιστή στον οποίο δίνουν συνεχώς πληροφορίες για τη θέση τους και την ταχύτητά τους. Έτσι αποφεύγεται η ανάγκη για συμβατικά συστήματα εντοπισμού της θέσης της αμαξοστοιχίας, όπως είναι οι μετρητές αξόνων, οι οποίοι έχουν αφαιρεθεί πλέον από την υποδομή.
Η Alstom έχει εγκαταστήσει το σύστημα Atlas ETCS Επίπεδο 3, βάση σύμβασης που υπογράφτηκε με την WSW Mobil το 2012. Αυτή κάλυπτε τον εξοπλισμό επί των σιδηροδρομικών οχημάτων για όλα τα 31 οχήματα του νέου στόλου του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Schwebebahn, καθώς και τα μουσειακά οχήματα Kaiserwagen. Περιλάμβανε επίσης τον εξοπλισμό γραμμής, όπως πχ το κεντρικό Σύστημα Ελέγχου, Το Σύστημα Interlocking, καθώς και την εγκατάσταση μιας διεπαφής (interface) ε το υπάρχον σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας.
Το Wuppertal είναι η πρώτη πόλη στη Γερμανία που υιοθετεί το ETCS για προαστική σιδηροδρομική εφαρμογή, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alstom για τη Γερμανία και την Αυστρία Jörg Nikutta. Η Alstom προμήθευσε τον εξοπλισμό από τα εργοστάσιά της στο Villeurbanne και τη Bologna, ενώ η εγκατάσταση και η θέση σε λειτουργία έγινε από το προσωπικό της Alstom από το Charleroi, το Salzgitter και το Βερολίνο.
Πηγή:
- Wuppertal Schwebebahn adopts ETCS Level 3 train control
https://www.railwaygazette.com/infrastructure/wuppertal-schwebebahn-adopts-etcs-level-3-train-control/54517.article
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου