Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

Οι Ισπανοί παρουσιάζουν το νέο άξονα μεταβλητού εύρους που σχεδίασαν ειδικά για φορτάμαξες (φωτογραφίες και βίντεο)

ΙΣΠΑΝΙΑ: Ο άξονας μεταβλητού εύρους OGI για εμπορευματικές αμαξοστοιχίες, σχεδιασμένος να λειτουργεί τόσο σε εύρος 1435 mm όσο και σε 1 668 mm, έχει ολοκληρώσει τη πρώτη φάση του προγράμματος δοκιμών, σύμφωνα με δελτίο τύπου στις 7 Νοεμβρίου.


Οι Ισπανοί εξάλλου έχουν μεγάλη εμπειρία και παράδοση στο συγκεκριμένο αντικείμενο λόγω της ανάγκης συμβατότητας τραίνων ανάμεσα στο σιδηροδρομικό δίκτυο στην ιβηρική χερσόνησο (1668 χιλ) και στο υπόλοιπο ευρωπαϊκό δίκτυο κανονικού εύρους (1435χιλ.)

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες:



Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τις εταιρείες Azvi, Tria και OGI, μέχρι τώρα δοκιμάστηκε για 50 000 χλμ. σε εύρος 1668 mm. Οι δοκιμές διενεργούνται στα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου Aranjuez - Cuenca και Alcázar de San Juan - La Encina του δικτύου ADIF. Η έλξη έχει παρασχεθεί από την Tracción Rail, θυγατρική της Azvi .






Πηγή:
- Gauge-changing freight axles under test
http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/gauge-changing-freight-axles-under-test.html

- Azvi Eje OGI - OGI Axle
https://www.youtube.com/watch?v=ZeP0cqNedK4

Δείτε ακόμη:

Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017


Δείτε σε βίντεο πως γίνεται η αλλαγή εύρους (απόστασης των τροχών) στα ισπανικά τραίνα Talgo!

Το εύρος γραμμής στην Ιβηρική χερσόνησο είναι 1668 χιλ. Στην υπόλοιπη Ευρώοη είναι 1435 χιλ (με εξαίρεση την Ρωσία που έχει γραμμές εύρους 1520 χιλ) με αποτέλεσμα τα συμβατικά τραίνα να μην μπορούν να περάσουν από τι ένα δίκτυο στο άλλο παρά μόνο με μετεπιβίβαση των επιβατών και μεταφόρτωση των εμπορευμάτων κάτι που κοστίζει χρόνο και χρήμα. Η ανθρώπινη ευρηματικότητα όμως βρήκε τη λύση αρχικά για φέροντα φορεία (βαγόνια) και στη συνέχεια για κινητήρια φορεία (ελκτικών μηχανών) : την μετακύλιση των τροχών σε άλλη θέση!!!

Δείτε σε ένα εποπτικό βίντεο πως γίνεται αυτόματα η αλλαγή εύρους:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου