Οι Κινέζοι της Cosco έχουν υψηλές φιλοδοξίες για τον Πειραιά, στοχεύοντας στη μετατροπή του στο μεγαλύτερο διαμετακομιστικό λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στην Ευρώπη, αλλά και κρουαζιέρας.
Το 2015, ο Πειραιάς ήταν στην 8η θέση της Ευρώπης στα εμπορευματοκιβώτια (3,28 εκατ. teu), με 1ο το Ρότερνταμ (12,2 εκατ. teu), 2η την Αμβέρσα (9,65 εκατ. teu) και 3ο το Αμβούργο (8,8 εκατ. teu).
Αυτό που παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον είναι το Αμβούργο, το οποίο επαίρεται ότι είναι το μεγαλύτερο «σιδηροδρομικό λιμάνι» της Ευρώπης.
Όντως, το Αμβούργο έχει αναπτύξει μεγάλες συνέργιες με το τρένο. Το πρώτο εξάμηνο του έτους, διακινήθηκαν 23,8 εκατ. τόνοι, από και προς το λιμάνι, μέσω του σιδηροδρόμου, ήτοι αύξηση 3,9%. Ενδεικτικό είναι ότι το Αμβούργο εξυπηρετεί εκατοντάδες σιδηροδρομικές εταιρείες!
Οι συνέργιες λιμανιού – τρένου είναι απαραίτητο να ενισχυθούν και στον Πειραιά. Με ενδιαφέρον, λοιπόν, αναμένεται η συνύπαρξη της Cosco με τους Ιταλούς της FS, που απέκτησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Βέβαια, το τρένο στην Ελλάδα είναι αδύνατον να φιλοξενήσει τους όγκους του Αμβούργου, τόσο λόγω του ημιτελούς δικτύου, όσο και των μικρών μεγεθών της εγχώριας καταναλωτικής αγοράς.
Πηγή:
- Αμβούργο Vs Πειραιάς: Νικητής ο πρώτος λιμένας, λόγω… τρένου
http://www.metaforespress.gr/logistics/item/15292-amvoyrgo-vs-peiraias-nikitis-o-protos-limenas-logo-trenou.html
Το 2015, ο Πειραιάς ήταν στην 8η θέση της Ευρώπης στα εμπορευματοκιβώτια (3,28 εκατ. teu), με 1ο το Ρότερνταμ (12,2 εκατ. teu), 2η την Αμβέρσα (9,65 εκατ. teu) και 3ο το Αμβούργο (8,8 εκατ. teu).
Αυτό που παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον είναι το Αμβούργο, το οποίο επαίρεται ότι είναι το μεγαλύτερο «σιδηροδρομικό λιμάνι» της Ευρώπης.
Όντως, το Αμβούργο έχει αναπτύξει μεγάλες συνέργιες με το τρένο. Το πρώτο εξάμηνο του έτους, διακινήθηκαν 23,8 εκατ. τόνοι, από και προς το λιμάνι, μέσω του σιδηροδρόμου, ήτοι αύξηση 3,9%. Ενδεικτικό είναι ότι το Αμβούργο εξυπηρετεί εκατοντάδες σιδηροδρομικές εταιρείες!
Οι συνέργιες λιμανιού – τρένου είναι απαραίτητο να ενισχυθούν και στον Πειραιά. Με ενδιαφέρον, λοιπόν, αναμένεται η συνύπαρξη της Cosco με τους Ιταλούς της FS, που απέκτησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Βέβαια, το τρένο στην Ελλάδα είναι αδύνατον να φιλοξενήσει τους όγκους του Αμβούργου, τόσο λόγω του ημιτελούς δικτύου, όσο και των μικρών μεγεθών της εγχώριας καταναλωτικής αγοράς.
Πηγή:
- Αμβούργο Vs Πειραιάς: Νικητής ο πρώτος λιμένας, λόγω… τρένου
http://www.metaforespress.gr/logistics/item/15292-amvoyrgo-vs-peiraias-nikitis-o-protos-limenas-logo-trenou.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου