Αγγλία: Ένα νέο πακέτο λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους επιβάτες να αξιώσουν επιστροφή χρημάτων μετά από καθυστέρηση στο σιδηροδρομικό τους ταξίδι έχει αναπτυχθεί από τις επιχειρήσεις του Ομίλου Journeycall ESP της Barclays.
Οι επιβάτες εισάγουν τα στοιχεία του εισιτηρίου τους για το καθυστερημένο τραίνο σε μια ιστοσελίδα ή σε μια εφαρμογή (DelayCheck) η οποία επαληθεύει την καθυστέρηση και στη συνέχεια εκτελεί την επιστροφή χρημάτων στην μορφή που προτιμάει ο επιβάτης. Η εφαρμογή DelayCheck μπορεί να επεξεργαστεί και περισσότερα δρομολόγια που εκτελούνται ακόμη και από διαφορετικούς παρόχους σιδηροδρομικής μεταφοράς, εντοπίζοντας αυτόματα τη σωστή εταιρεία και την εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Journeycall Theresa Wishart δήλωσε ότι η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει την σιδηροδρομική εμπειρία της για τον εντοπισμό των προβληματικών σημείων της διαδικασίας επιστροφής για τους επιβάτες των υφιστάμενων συστημάτων. «Με όλα αυτά τα δεδομένα και τις γνώσεις μας για τους πελάτες έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα που όχι μόνο καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη, αλλά επίσης είναι αποδοτικό μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος». Αναμένεται ότι η εφαρμογή DelayCheck θα μειώσει τους χρόνους επεξεργασίας κατά 70%, ενώ είναι ευέλικτη, επεκτάσιμη και βελτιώνει την ανίχνευση της απάτης.
Η εφαρμογή αναμένεται να είναι διαθέσιμη εμπορικά την 1η Οκτωβρίου,
Πηγή:
- DelayCheck to automate train delay refund process
http://www.railwaygazette.com/news/technology/single-view/view/delaycheck-to-automate-train-delay-refund-process.html
- Δείτε τη σχετική ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.trainose.gr/%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CF%80%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BC-2/
- Ευ. Δικαστήριο: Οι επιβάτες τρένων θα δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης
http://www.topontiki.gr/article/58932/ey-dikastirio-oi-epivates-trenon-tha-dikaioyntai-apozimiosi-se-periptosi-kathysterisis
Οι επιβάτες εισάγουν τα στοιχεία του εισιτηρίου τους για το καθυστερημένο τραίνο σε μια ιστοσελίδα ή σε μια εφαρμογή (DelayCheck) η οποία επαληθεύει την καθυστέρηση και στη συνέχεια εκτελεί την επιστροφή χρημάτων στην μορφή που προτιμάει ο επιβάτης. Η εφαρμογή DelayCheck μπορεί να επεξεργαστεί και περισσότερα δρομολόγια που εκτελούνται ακόμη και από διαφορετικούς παρόχους σιδηροδρομικής μεταφοράς, εντοπίζοντας αυτόματα τη σωστή εταιρεία και την εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Journeycall Theresa Wishart δήλωσε ότι η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει την σιδηροδρομική εμπειρία της για τον εντοπισμό των προβληματικών σημείων της διαδικασίας επιστροφής για τους επιβάτες των υφιστάμενων συστημάτων. «Με όλα αυτά τα δεδομένα και τις γνώσεις μας για τους πελάτες έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα που όχι μόνο καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη, αλλά επίσης είναι αποδοτικό μειώνοντας παράλληλα το λειτουργικό κόστος». Αναμένεται ότι η εφαρμογή DelayCheck θα μειώσει τους χρόνους επεξεργασίας κατά 70%, ενώ είναι ευέλικτη, επεκτάσιμη και βελτιώνει την ανίχνευση της απάτης.
Η εφαρμογή αναμένεται να είναι διαθέσιμη εμπορικά την 1η Οκτωβρίου,
Πηγή:
- DelayCheck to automate train delay refund process
http://www.railwaygazette.com/news/technology/single-view/view/delaycheck-to-automate-train-delay-refund-process.html
- Δείτε τη σχετική ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
http://www.trainose.gr/%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%AD%CE%BA%CF%80%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BC-2/
- Ευ. Δικαστήριο: Οι επιβάτες τρένων θα δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης
http://www.topontiki.gr/article/58932/ey-dikastirio-oi-epivates-trenon-tha-dikaioyntai-apozimiosi-se-periptosi-kathysterisis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου