Με κόκκινο οι γραμμές που λειτούργησαν το 1908, δηλαδή στην πρώτη φάση. Οι μαύρες γραμμές είναι οι επόμενες γραμμές που κατασκευάστηκαν.
Οι ημερομηνίες λειτουργίας κάθε γραμμής φαίνονται στο υπόμνημα.
Οι πρώτες γραμμές ήταν: ΑΤΚΒ: Ντεπώ – Βασ. Όλγας – Λ. Πύργος – Παραλία – Πλ. Ελευθερίας ΑΤΓΔΕ (και η επόμενη διακλάδωση): Ντεπώ – Βασ. Όλγας – Βασ. Σοφίας (Εθν. Αμύνης) – Συντριβάνι – Εγνατία – Πλ. Βαρδαρίου – Πύλη Αξιού με δυο κλάδους
Διακλάδωση-Ζ: από την Πύλη Αξιού, η μια προς τον Σιδ. σταθμό (παλιό) και
Διακλάδωση-Η: η άλλη προς τον κήπο του Μπες Τσινάρ (Κήπος Πριγκίπων)
Ίδια επεξεργασία σε προϋφιστάμενο υπόβαθρο.
(17ο μέσο μετακίνησης: Ηλεκτρικό τραμ, φωτογραφία 17.2)
Πηγή:
- Χάρτης των γραμμών του τραμ στη Θεσσαλονίκη
https://www.facebook.com/Thessaloniki.Transportation.Environmental.Issues/photos/a.1119205151477681.1073741882.443840759014127/1121197534611776/?type=3&theater
Οι ημερομηνίες λειτουργίας κάθε γραμμής φαίνονται στο υπόμνημα.
Οι πρώτες γραμμές ήταν: ΑΤΚΒ: Ντεπώ – Βασ. Όλγας – Λ. Πύργος – Παραλία – Πλ. Ελευθερίας ΑΤΓΔΕ (και η επόμενη διακλάδωση): Ντεπώ – Βασ. Όλγας – Βασ. Σοφίας (Εθν. Αμύνης) – Συντριβάνι – Εγνατία – Πλ. Βαρδαρίου – Πύλη Αξιού με δυο κλάδους
Διακλάδωση-Ζ: από την Πύλη Αξιού, η μια προς τον Σιδ. σταθμό (παλιό) και
Διακλάδωση-Η: η άλλη προς τον κήπο του Μπες Τσινάρ (Κήπος Πριγκίπων)
Ίδια επεξεργασία σε προϋφιστάμενο υπόβαθρο.
(17ο μέσο μετακίνησης: Ηλεκτρικό τραμ, φωτογραφία 17.2)
Πηγή:
- Χάρτης των γραμμών του τραμ στη Θεσσαλονίκη
https://www.facebook.com/Thessaloniki.Transportation.Environmental.Issues/photos/a.1119205151477681.1073741882.443840759014127/1121197534611776/?type=3&theater
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου